Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scam, spør du meg. Tilbudet virket ikke for meg og flere andre. Fikk beskjed om at de ikke kunne gi meg det. Sa ikke hvorfor. Sannsynligvis fordi jeg allerede har Switch Online for ett år?

Virket for meg. Det var litt kronglete og jeg fikk også feilmelding, men så fant jeg noe info og prøvde på nytt litt annerledes og da funket det. Lurer på om man måtte gjøre noe annerledes om fordi man var i Europa og ikke USA.

 

Finner dessverre ikke den infoen igjen og husker ikke nøyaktig hva jeg gjorde. . . Men jeg kan bekrefte at tilbudet ikke er tøys.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til andre spill? Gjerne litt mindre / kortere spill

 

Ikke nødvendigvis korte, men anbefaler Octopath Traveler, Pokémon Let's Go, Splatoon 2, Mario + Rabbids og Mario Kart.

 

Om du skal bruke Switchen mye håndholdt så skaff deg et Satisfye grip. Det er rett og slett bare det beste tilbehøret som finnes til konsollen.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det var dårlig i det hele tatt. Digget det hele veien, men det korteste RPG pokemon jeg har spilt. Var vel ferdig med alt jeg kunne gjøre post-story rundt 25 timer, og teamet mitt var rundt level 65.

 

Så bare fordi en kar syns det er dårlig betyr ikke han HAN har den eneste rette sannheten :)

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Av korte spill anbefaler jeg GRIS.

 

Ellers en liste over spill som er verdt å eie:

 

The Legend of Zelda BotW

Super Mario Odyssey

Mario Kart 8

Shovel Knight

Hollow Knight

Stardew Valley

Super Mario Party

Baba is You

Enter the Gungeon

Dead Cells

Donkey Kong Country TF

 

Ellers er det fint lite av interesse på konsollen dessverre, men dette er plenty med morro til Nintendo får ut fingeren og lager noen gode spill igjen.

Lenke til kommentar

Av korte spill anbefaler jeg GRIS.

 

Ellers en liste over spill som er verdt å eie:

 

The Legend of Zelda BotW

Super Mario Odyssey

Mario Kart 8

Shovel Knight

Hollow Knight

Stardew Valley

Super Mario Party

Baba is You

Enter the Gungeon

Dead Cells

Donkey Kong Country TF

 

Ellers er det fint lite av interesse på konsollen dessverre, men dette er plenty med morro til Nintendo får ut fingeren og lager noen gode spill igjen.

Shovel Knight, Hollow Knight, dead cells, cup head og disse rogue-likes holder jeg meg langt unna. For frustrerende.

 

Ellers er DK interessant. Ser at Phoenix Wright kommer snart. Spilte aldri disse på DS. Håper det kommer noen reutgivelser av div Zelda spill. Lenge siden jeg har spilt GC og Wii-æra Zelda spill. Hadde vært megadigg å få de håndholdt

Lenke til kommentar

Shovel Knight, Hollow Knight, dead cells, cup head og disse rogue-likes holder jeg meg langt unna. For frustrerende.

 

Ellers er DK interessant. Ser at Phoenix Wright kommer snart. Spilte aldri disse på DS. Håper det kommer noen reutgivelser av div Zelda spill. Lenge siden jeg har spilt GC og Wii-æra Zelda spill. Hadde vært megadigg å få de håndholdt

Shovel Knight er veldig enkelt da, er bare et bra 2D plattformspill som minner om Super Mario World men med lette rpg-elementer.

 

Håper også på et par porter fra Wii/Wii U og GameCube siden jeg stort sett holdt meg til Playstation etter N64. Tror vi får vite mer om det enten nå i april eller på E3 til sommeren.

 

Avventer faktisk å spille Skyward Sword og TP på Wii i tilfelle de kommer i oppusset versjon på Switch.

Lenke til kommentar

Apparently the base Mortal Kombat 11 game is just 6.537GB with the rest being an online download which includes the Day 1 Patch.

The game will require a sizable download the first time you start the game.

The final game size of Mortal Kombat 11 on the Nintendo Switch including all downloads is 22.53GB.

https://gearnuke.com/mortal-kombat-11-size-on-nintendo-switch/

 

Rister oppgitt på hodet.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...