Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Vi har spill der som er klipp og lim mobilpuzzle spill med piss i. Og 1000000 japanske dating Sims med litt hentai bilder. Akkurat som på steam. Eller vi skal være kjempe imponert hver gang et 6 år gammelt steam spill blir portet.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Man er avhengig av å følge med på reddit for å finne gode indie-spill på eShop. Jeg besøker aldri eShop uten at jeg vet at jeg skal ha noe, på samme måte som jeg ikke har brukt Steam på snart ett år. Det frister rett og slett ikke å gå inn der fordi man blir bombardert med mobilpiss og annet ræl.

 

Etter at jeg er ferdig med Hollow Knight og Baba Is You blir maskina liggende i skuffen frem til et nytt Zelda kommer, eller evt Wind Waker HD.

Lenke til kommentar

Du kan få opptil 12 måneder med Nintendo Switch Online med Twitch Prime. :D

https://twitch.amazon.com/prime/loot/nintendo?ref_=NSO1

 

"Get up to 12 months of Nintendo Switch Online benefits, including online play, access to classic NES™ games, and other benefits with Twitch Prime."

Scam, spør du meg. Tilbudet virket ikke for meg og flere andre. Fikk beskjed om at de ikke kunne gi meg det. Sa ikke hvorfor. Sannsynligvis fordi jeg allerede har Switch Online for ett år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...