Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Nå får alle spill denne cartoony grafikken som skriker Disney Channel herfra til månen.

 

Ehm, nå er jo det en konkret stil som de har valgt å gi Yoshi's Crafted World da. På samme måte som Yoshi's Woolly World. Og Yoshi's Island. At du ikke liker stilen er jo helt greit, men syns det blir litt feil at du bare hamrer alt under "dårlig cartoony Disney Channel-grafikk". Det blir som å hakke på Fortnite eller Overwatch for at de ikke har fotorealistisk grafikk sånn som CoD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes grafikken i Yoshi's Crafted World ser meget bra ut (for denne typen spill), jeg er mer usikker på hvor interessant det er å spille.

Det kommer vel helt an på hva man foretrekker å spille. Er det en dyp historie og action så sier det seg selv.

 

Men hvis man liker smart leveldesign (som også spilles baklengs) for å forsøke å finne alt som er gjemt. Ja. Da treffer nok dette spillet godt.

Lenke til kommentar

Too soon.

 

Men en Switch Pro hadde vært innafor. :)

 

Håper det ikke kommer en Switch Pro. Disse mid-gen upgradene synes jeg er noe skikkelig dritt og det gjør at det føles som man har gjort en tabbe å kastet bort penger ved å kjøpe konsollene tidlig. Jeg hadde aldri kjøpt PS4 eller Xone tidlig hadde jeg visst at det skulle komme en Pro og X utgave senere.

 

Jeg kommer ikke til å kjøpe PS5 og Scarlett de første årene iallefall, det er sikkert :p

Lenke til kommentar

Hvis du har så god tolmodighet, 3-4 år liksom :p  Utenom det å punge ut mer, så vil jeg si at midgens er innafor. Det blir for stort sprik med feks xbox one og PC. Si Gears of war 4 - 1080p30 mot 4K60. Eller Tekken 7 som er helt nede i 720p. Det er en stor forskjell med riktig skjerm og setup. X har ikke oppdatert hvert spill, men er iallefall en deilig forbedring i de spillene som har en god patch.  

Uansett er valgmuligheter bedre. Så de som vil spare og vente kan det. De andre bør få oppdatert teknologien oftere.

Lenke til kommentar

Tok den 7-dagers trialen på Switch Online, gøy med litt Mario Kart online igjen. Men tjenesten er ikke verdt pengene på noen som helst måte slik den er i dag, dessverre. 

Syns NES-spillene var ålreite å teste noen minutter, men savner virkelig SNES-spill der. Blir vel ferdig med Ninja Gaiden og Double Dragon innen trialen går ut, de andre som er interessante har jeg spilt så mange ganger før. Tetris 99 ble for stressende, men gøy konsept. Fikk en topp ti-plassering og en pallplass, tror jeg gir meg der! Skulle ønske det også var mulig med bare vanlig Tetris i det spillet. 

Lenke til kommentar

Håper det ikke kommer en Switch Pro. Disse mid-gen upgradene synes jeg er noe skikkelig dritt og det gjør at det føles som man har gjort en tabbe å kastet bort penger ved å kjøpe konsollene tidlig. Jeg hadde aldri kjøpt PS4 eller Xone tidlig hadde jeg visst at det skulle komme en Pro og X utgave senere.

 

Jeg kommer ikke til å kjøpe PS5 og Scarlett de første årene iallefall, det er sikkert :p

 

Samme her, men det har like mye å gjøre med at det tok skikkelig lang tid før denne generasjonens konsoller fikk et anstendig spillutvalg. 

Lenke til kommentar

Tetris 99 er det nærmeste jeg har kommet å bli fristet til å betale for online.

 

Veldig gøy, men som dere sa var det litt stress... (Må likevel skryte av at jeg rakk å få en tre-fire førsteplasser.)

 

Savner en orntli enspillertetris på Switch. Teknisk sett har man Puyo Puyo Tetris, men estetikken der er jo helt hårreisende. Enspillermodus i tetris 99 hadde vært perfekt.

Endret av Mør stønt-ape
Lenke til kommentar

Samme her, men det har like mye å gjøre med at det tok skikkelig lang tid før denne generasjonens konsoller fikk et anstendig spillutvalg.

Om Playstation 5 blir bakoverkompatibel blir den kjøpt med en gang, da er jeg ihvertfall glad jeg hoppet over PS4 Pro. Kjøpte PS4 i 2016, ikke en gang da var spillutvalget allverden.

 

Kjøper aldri konsoller ved launch, men Switch hadde i det minste BotW ved launch som var flere hundre timer med morro. Når Mario Kart og Odyssey kom samme året så var det nok et av de sterkeste førsteårene til en konsoll noen sinne. Synd det dabbet av etter det.

Lenke til kommentar

BotW og Mario Kart handlet jeg til Wii U  :)

 

Switch er nok den mest skuffende konsollen jeg noen gang har eid. Aldri opplevd så få fristende titler. Men den har god tid til å ta seg inn, satser på mer interessante titler - gjerne snart!!

 

Derimot så har Wii U - blitt brukt flittig samtidig som jeg har eid Switch.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke at det går an ;p. Selv tror jeg at jeg har brukt Switchen over gjennomsnittlig mye, og har aldri manglet noe å spille. Har syntes det aller meste har vært veldig bra, selv om noen få spill sikkert har vært nedi en 6-7/10 for meg. Enda har jeg sikkert dobbelt så mange spill jeg kunne tenkt meg å spille! I tillegg til at som kommer nå framover. Ikke er jeg spesielt lite kresen heller, er flere hele sjangere som nesten ikke interesserer meg.

 

Respekter at noen av dere har andre meninger, synes bare det er så rart. Får vel bare anse meg som heldig som har spilt så mye jeg har likt og som har mye å glede meg til videre.

Endret av Serjiously
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forklaringen er nok at jeg har lite sans for slike "småspill" som egentlig passer best til Nintendo DS og slikt. Jeg har aldri hatt sans for å spille på små håndholdte spilledingser.

 

Hadde jeg hatt det - så hadde jeg nok elsket Switchen.

 

Men jeg har hatt stor sans for N64, Gamecube, Wii (frem til jeg gikk lei av veiving). Og Wii U har nå de siste årene blitt brukt så mye, først og fremst til masse Xenoblade spilling - slik at den også har havnet i det gode selskap  :)

 

Men jeg tror Switch kommer til å levere noen skikkelig tunge kremtitler fremover - de har solgt mange enheter og gode spill vil selge.

Lenke til kommentar

BotW og Mario Kart handlet jeg til Wii U :)

 

Switch er nok den mest skuffende konsollen jeg noen gang har eid. Aldri opplevd så få fristende titler. Men den har god tid til å ta seg inn, satser på mer interessante titler - gjerne snart!!

 

Derimot så har Wii U - blitt brukt flittig samtidig som jeg har eid Switch.

Hadde jeg også vært en av de 8 menneskene på planeten som kjøpte WiiU hadde Switch vært en katastrofe for meg også. BotW var en så stor del av opplevelsen med Switch.

 

Trist at de fleste av de beste spillene så langt også finnes på Wii U. Spillet jeg gleder meg mest til i år som jeg håper kommer er Wind Waker HD. De må få portet det over. Switch er i det store og det hele en indiemaskin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg måtte på en skikkelig Zelda detox, etter å ha rundet BoTW story..da med ett sikkelig Zelda spill :p Det ble Windwaker HD på Wii U..og det var en så sabla herlig opplevelse at det halve hadde nesten vært nok. Ser helt nydelig ut på Wii U også! Rockefoten og plystringen gikk i ett..for soundtracked her er jo så elskverdig som bare det. Og det var jo noe av det store savnet dra BoTW...som hvor musikken nærmest var fraværende. Jeg skjønner at det var ett designvalg, men likevel.

Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke at det går an ;p. Selv tror jeg at jeg har brukt Switchen over gjennomsnittlig mye, og har aldri manglet noe å spille. Har syntes det aller meste har vært veldig bra, selv om noen få spill sikkert har vært nedi en 6-7/10 for meg. Enda har jeg sikkert dobbelt så mange spill jeg kunne tenkt meg å spille! I tillegg til at som kommer nå framover. Ikke er jeg spesielt lite kresen heller, er flere hele sjangere som nesten ikke interesserer meg.

 

Respekter at noen av dere har andre meninger, synes bare det er så rart. Får vel bare anse meg som heldig som har spilt så mye jeg har likt og som har mye å glede meg til videre.

Ikke jeg heller. WiiU var bra nok den, men Switch blåser sokkene av den. Da Switch kom gikk den tungvinte, trege WiiU inn i skapet med resten av samlingen, og Switchen har vært brukt mye siden. Kunne aldri tenkt meg å spille BotW på WiiU for å si det slik. Switch er full av spillopplevelser, både små spill og store AAA-spill.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...