Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo Switch System Update 8.0 features | Zoom feature

The final option is quite possibly the best of the new Nintendo Switch system update 8.0 features added and is entirely missable. Found under “data management,” players will now be able to transfer their save data to other Nintendo Switch devices. This is an easy process as players pick to either send or receive data and then use a menu to select what game they are sending.

 

Not only is this great if you have multiple Nintendo Switch devices, but it also points to future revisions being on the way. After all, if Nintendo makes a more powerful device that will see diehard fans double dip, then they will want to be able to transfer their data

https://www.gamerevolution.com/features/525873-nintendo-switch-system-update-8-0-how-to

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Spilt 40 timer Stardew Valley siste uka. Kjøpte spillet for åtte måneder siden, men kom aldri inn i det, og så plutselig gjorde jeg det. Roet litt ned nå. Spilt litt Baba is You. Er så mange koselige spill på Switch! Ser at det er stort salg nå, men jeg har så mange spill nå og usikker på om jeg trenger flere. Har spilt litt FFIX, og vil spille mer der før jeg kjøper de andre. Har masse igjen i Zelda, har flere andre spill jeg ikke har spilt en gang, men altså... Jeg elsker denne maskinen! Jeg spiller nesten 100% håndholdt da jeg reiser mye, og den er en gave fra Gud på lange flyturer.

Lenke til kommentar

Da røyk jeg omsider på Switch-smellen. Litt dumt å ikke vente på Pro, men men.

 

Har foreløpig Zelda og Mario. Tenker å kjøpe Mario Party for å spille med kona etterhvert.

 

Noen som har tips til andre spill? Gjerne litt mindre / kortere spill

 

Celeste og GRIS, om du ikke har spilt dem andre steder!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...