Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Super Mario Odyssey var bra, men magien fra Super Mario Galaxy og SM64 er ikke helt der. Likevel fullførte jeg det to ganger på rappen når det kom, men har aldri rørt det siden.

 

Likte ikke at månene var som Korok Seeds i BotW, det er altfor mange av de, og mange er like lette å finne som mynter. Det er ikke meningen at man skal finne alle, og da blir mange av de som er vanskelige å finne oversett.

 

Heldigvis er spillet over ved 503 måner, noe jeg syns er litt for mye det også.

 

Anbefaler å stå over New Super Mario Bros. Den grafikken er gyselig, og spillene er altfor enkle.

Endret av DKC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mistet gløden ganske kjapt i Odyssey, var flott og pent og alt det der. Men vanskelig å orke å komme tilbake til etter en god pause. Men man burde vel greie å fullføre det, eller MÅ man samle xx-antall med dritt før man er igjennom?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Mistet gløden ganske kjapt i Odyssey, var flott og pent og alt det der. Men vanskelig å orke å komme tilbake til etter en god pause. Men man burde vel greie å fullføre det, eller MÅ man samle xx-antall med dritt før man er igjennom?

Du trenger bare å finne nok måner til å få i gang Odyssey i hver verden før du kan reise videre til neste planet, og med unntak av i New Donk City er det ganske få per bane. Det blir 203 totalt og tar ca 5-6 timer. Noen av verdenene blir man ferdig med på maks 5 minutter.

Lenke til kommentar

Super Mario Odyssey var bra, men magien fra Super Mario Galaxy og SM64 er ikke helt der. Likevel fullførte jeg det to ganger på rappen når det kom, men har aldri rørt det siden.

 

Likte ikke at månene var som Korok Seeds i BotW, det er altfor mange av de, og mange er like lette å finne som mynter. Det er ikke meningen at man skal finne alle, og da blir mange av de som er vanskelige å finne oversett.

 

Heldigvis er spillet over ved 503 måner, noe jeg syns er litt for mye det også.

 

Anbefaler å stå over New Super Mario Bros. Den grafikken er gyselig, og spillene er altfor enkle.

 

Mulig jeg heller satser på noen gode indie-platformere på Steam. Har Celeste, Axiom Verge og Bloodstained liggende på vent.

 

Mistet gløden ganske kjapt i Odyssey, var flott og pent og alt det der. Men vanskelig å orke å komme tilbake til etter en god pause. Men man burde vel greie å fullføre det, eller MÅ man samle xx-antall med dritt før man er igjennom?

 

Som påpekt trenger du aldri å finne alle månene i en verden for å komme deg videre og i min erfaring var det aldri vanskelig å finne de man trengte. Faktisk endte jeg alltid opp med flere måner enn jeg trengte helt uten å prøve. Jeg gjorde en liten ekstra innsats for å samle lilla mynter siden jeg likte å kjøpe forskjellige kostymer til Mario, men også det er valgfritt.

Lenke til kommentar

Syns Odyssey var verdt det bare for den siste sekvensen egentlig, så go for it!

 

Er faktisk snart ferdig med backlog på Switch, så da passer det bra om det blir annonsert noen nye spill i morgen. Har bare noen timer igjen i Okami og Hollow Knight. BotW DLC ble lagt på hylla, ble for kjedelig.

Lenke til kommentar

This digital-only collection will contain Scramble (1981), Nemesis (Gradius) (1985), TwinBee (1985, Japan-exclusive), Life Force (Salamander) (1986), Typhoon (A-JAX) (1987), Haunted Castle (1988), Thunder Cross (1988), and Vulcan Venture (Gradius II) (1988).

Konami Anniversary Collection: Arcade Classics will release on the Nintendo eShop for Nintendo Switch worldwide on April 18th, priced at $19.99.

https://www.nintendo-insider.com/konami-anniversary-collection-arcade-classics-out-on-nintendo-switch-next-month/

 

This digital-only collection will contain Contra (1987, Arcade), Super Contra (1988, Arcade), Super C (1990, NES), Contra III: The Alien Wars (1992, SNES), and four more games that will be revealed in the coming months.

Contra Anniversary Collection will release on the Nintendo eShop for Nintendo Switch worldwide in early Summer.

https://www.nintendo-insider.com/contra-anniversary-collection-guns-for-nintendo-switch-release-this-summer/

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...