Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk prøver å finne feil, Nintendo har gjort mye riktig med Zelda. Håper å få kjøpt det selv når flere spill kommer på lager.

Det er ikke å prøve å finne feil. Det jeg sier er at når Nintendo valgte cartridger så håpet jeg det betydde takk og farvel til de evig lange lastetidene. Ut ifra sammenligningen med Wii u og Switch så tar noen av lasteskjermene 30pluss sekunder. Det er lange lastetider for min del. Har åpne verden spill på pc som er installert på ssd som går mye kjappere, og jeg hadde forventa meg noe deromkring.

 

At wii u faktisk er kjappere på noen steder er også litt betenkelig, men det er faktisk ikke ment som veldig kritisk, men lastetider er det jeg hater mest med konsoller.

Lenke til kommentar

 

Folk prøver å finne feil, Nintendo har gjort mye riktig med Zelda. Håper å få kjøpt det selv når flere spill kommer på lager.

Det er ikke å prøve å finne feil. Det jeg sier er at når Nintendo valgte cartridger så håpet jeg det betydde takk og farvel til de evig lange lastetidene. Ut ifra sammenligningen med Wii u og Switch så tar noen av lasteskjermene 30pluss sekunder. Det er lange lastetider for min del. Har åpne verden spill på pc som er installert på ssd som går mye kjappere, og jeg hadde forventa meg noe deromkring.

 

At wii u faktisk er kjappere på noen steder er også litt betenkelig, men det er faktisk ikke ment som veldig kritisk, men lastetider er det jeg hater mest med konsoller.

 

Den kjappeste måten å spille Switch-spill på vil overraske deg

http://itavisen.no/2017/03/17/den-kjappeste-maten-a-spille-switch-spill-pa-vil-overraske-deg/

Lenke til kommentar

De skal hvertfall ha enormt med kreditt for å ha revitalisert Zelda så til de grader. En serie hvertfall jeg begynte å bli litt lei.

 

.. inntil BOTW ?

Ja eg gleder meg til å prøve dette selv. Skyward Sword var dølle greier, så for min del ser jeg fram til ett litt annerledes Zelda :)

 

 

Jokingnutria: Det var den videoen på forrige side som var opphavet til innleggene nedover :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det er ikke helt riktig det som står i den artikkelen. Litt mer info her :)

 

http://blog.sos.gd/fried-microsd-card-switch-clarification/

 

Har altså ingenting med Switchen å gjøre. Det er SD-kortene, uansett hva man putter de inn i.

 

EDIT: Ser at siden Mala linket til har rettet opp artikkelen, så nå står det riktig.

Den artikkelen har også vist seg å være fake news. En scam fra forfatteren for å få publisitet. Sånn.. Forresten...

 

Da tenkte jeg på den første artikkelen.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

 

 

NINTENDO SWITCH MAY EVENTUALLY SUPPORT CLOUD SAVES AFTER ALL

 

http://www.ign.com/articles/2017/03/17/nintendo-switch-may-eventually-support-cloud-saves-after-all

 

 

". . .perhaps cloud saves will also be included as another feature for paid subscribers."

 

Hjelpes. Håper ikke det blir tilfelle.

 

 

Playstation Plus?

 

 

Regner med at på Playstation kan man kopiere lagredata som man vil? Her ser jeg for meg at skylagring bokstavelig talt er eneste muligheten for å ha sikkerhetskopi av lagredata. Da synes jeg det er for galt å ha dette bak en betalingsmur.

Lenke til kommentar

 

 

 

NINTENDO SWITCH MAY EVENTUALLY SUPPORT CLOUD SAVES AFTER ALL

 

http://www.ign.com/articles/2017/03/17/nintendo-switch-may-eventually-support-cloud-saves-after-all

 

 

". . .perhaps cloud saves will also be included as another feature for paid subscribers."

 

Hjelpes. Håper ikke det blir tilfelle.

 

 

Playstation Plus?

 

 

Regner med at på Playstation kan man kopiere lagredata som man vil? Her ser jeg for meg at skylagring bokstavelig talt er eneste muligheten for å ha sikkerhetskopi av lagredata. Da synes jeg det er for galt å ha dette bak en betalingsmur.

 

 

Regner med at du kan spille online også, samme som PSplus.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

NINTENDO SWITCH MAY EVENTUALLY SUPPORT CLOUD SAVES AFTER ALL

 

http://www.ign.com/articles/2017/03/17/nintendo-switch-may-eventually-support-cloud-saves-after-all

 

 

". . .perhaps cloud saves will also be included as another feature for paid subscribers."

 

Hjelpes. Håper ikke det blir tilfelle.

 

 

Playstation Plus?

 

 

Regner med at på Playstation kan man kopiere lagredata som man vil? Her ser jeg for meg at skylagring bokstavelig talt er eneste muligheten for å ha sikkerhetskopi av lagredata. Da synes jeg det er for galt å ha dette bak en betalingsmur.

 

 

Regner med at du kan spille online også, samme som PSplus.

 

 

Ja, selvfølgelig. Men det finnes dem blant oss som ikke bryr seg noe videre om å spille online. . .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...