Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med at det er klin umulig å få tak i ekstra dock til Nintendo Switch? Her fant jeg ut at min PG348Q PC-skjerm faktisk har en HDMI-inngang itillegg til Displayport så jeg var såpass overlykkelig at jeg var villig til å betale blodpris for en ekstra dock. Men så finner jeg ut at eneste nettbutikk her i landet som fører den er CDON og de sier de ikke vil få noen før i desember (!) ???

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Switch låste seg fullstendig nå, får ikke slått den av sto dock da det skjede, får se da batteriet er tomt om jeg får slått den på er glad jeg kjøpte den hos gamezone ikke cdon. :)

Prøvd å holde inne powerknappen en stund? Min hengte seg også i dag. Brukte statis på et tre og satte meg oppå i det det tok avgårde som en rakett. Skulle ta screenshot så bare låste den seg. Holdt inne strømknappen til den skrudde seg av, på igjen, alt ok.

Lenke til kommentar

Har gjort det men det virker ikke, tenkte i sted da jeg skulle prøve å gå in på switch sinn meny for å ta bilde av spillet oxo men di knappene virket ikke da er pro kontroller jeg mente , etter jeg byttet kontroller til rød å blå bare lyser 2 lys da, får jeg ikke til fungere til i morgen da ringer jeg gamezone ang switch da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Har gjort det men det virker ikke, tenkte i sted da jeg skulle prøve å gå in på switch sinn meny for å ta bilde av spillet oxo men di knappene virket ikke da er pro kontroller jeg mente , etter jeg byttet kontroller til rød å blå bare lyser 2 lys da, får jeg ikke til fungere til i morgen da ringer jeg gamezone ang switch da.

Da det skjedde min funket ikke screenshot og meny. Som sagt funket det å holde nede powerknappen på selve konsollen en god stund

Lenke til kommentar

 

Har gjort det men det virker ikke, tenkte i sted da jeg skulle prøve å gå in på switch sinn meny for å ta bilde av spillet oxo men di knappene virket ikke da er pro kontroller jeg mente , etter jeg byttet kontroller til rød å blå bare lyser 2 lys da, får jeg ikke til fungere til i morgen da ringer jeg gamezone ang switch da.

Da det skjedde min funket ikke screenshot og meny. Som sagt funket det å holde nede powerknappen på selve konsollen en god stund

 

Tusen takk du fixset  :woot:  :woot: den virker nå. :green:

Lenke til kommentar

Hva er greia med at det er klin umulig å få tak i ekstra dock til Nintendo Switch? Her fant jeg ut at min PG348Q PC-skjerm faktisk har en HDMI-inngang itillegg til Displayport så jeg var såpass overlykkelig at jeg var villig til å betale blodpris for en ekstra dock. Men så finner jeg ut at eneste nettbutikk her i landet som fører den er CDON og de sier de ikke vil få noen før i desember (!) ???

Du kan kjøpe en ny dock for 3500 kr. Da får du faktisk joycons og Switch på kjøpet!

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Vil en USB-C til HDMI adapter fungere, sånn i nøden? Er vel ikke mer hokuspokus enn det, innpakket i billig plast i selve docken?

 

Overgangen som sitter i docken er proprietær med egen codec, så vanlig USB-C til HDMI fungerer ikke. Har allerede testet med Apple sin  :tease:

Lenke til kommentar

Hvilken type SD kort er å anbefale for switch? SDXC?

 

Forskjellen på Micro-SD, Micro-SDHC og Micro-SDXC er kun størrelsen. Micro-SD er opp til 2GB, Micro-SDHC er opp til 32GB og Micro-SDXC er opp til 2TB er det vel. Det du burde se på er ytelse. Noe under UHS-1 U3 blir fort veldig tregt. Vil anbefale Samsung Pro+ og Evo+ eller Lexar 1000x og 2000x serie.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Hva er greia med at det er klin umulig å få tak i ekstra dock til Nintendo Switch? Her fant jeg ut at min PG348Q PC-skjerm faktisk har en HDMI-inngang itillegg til Displayport så jeg var såpass overlykkelig at jeg var villig til å betale blodpris for en ekstra dock. Men så finner jeg ut at eneste nettbutikk her i landet som fører den er CDON og de sier de ikke vil få noen før i desember (!) ???

 

Mener det var noe snakk om at Nintendo kanskje har stoppet salget av docken. Kanskje for å fikse diverse problemer folk har me den. Bla. at den striper opp skjemen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...