Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Aiaiai Nintendo, Nintendo.. Tror du ikke de har gjort sånn at docket ikke fungerer med noe annet enn strømadapteret som følger med? Flyttet nå docket til PC-skjermen, rigget opp med egen HDMI-kabel og USB-strømadapter med mer enn god nok spenning og ampere, men media. Men neida, må koble til original adapter står det....

At Nintendo har gjort et sikkerhetstiltak slik at folk bør bruke strøm adapter som tilhører docken/konsollen, og ikke (ofte) tvilsomme tredjepartsgreier som kan resultere i brann, synes jeg på ingen måte er fyfy Nintendo. Strøm er faktisk viktig å bruke rett utstyr til.

 

Er rimelig glad jeg ikke har kjøpt Switch nå som jeg ser hvordan alt bare blir mer og mer typisk Nintendo. Jeg elsker spillene fra Nintendo, men de priser alt helt hinsides. De når muligens første målet sitt, men det er forventet, det er om 6 måneder salget begynner å bli interessant.

Hvis du tenker over at det står Nvidia hardware i den, har en fin 720P skjerm, innebygde høytalere, docking med mulighet for TV tilkobling og får Nintendo sine kvalitets titler etterhvert, så skjønner jeg ikke at du syns 3500,- prisen er rar. Lurer på hva du syns om oss som bruker mer enn 3500kr bare på skjermkort til Pcen da ;)

 

Det jeg er engstelig for, er konsollens fremtid. Hvis grafikken i Zelda(der grafikkstilen redder dagen) er det Switch kan by på i docked modus, så er Nintendo på ville veier, og spesielt med kun 30fps(som lagger hardt til tider). Syns virkelig ikke det er innafor at man til tider skal føle at Gamecube hadde like bra grafikk som en konsoll i 2017. I Zelda hender det at jeg(som nevnt tidligere) ser grafikk som det vi hadde tilbake i 2003 tiden.

Dermed håper jeg det var dårlig porting fra wiiU som resulterte i grafikken og framedroppinga konsollen hadde i Zelda. Hvis ikke, så vil jeg nok angre bittert på pengebruken i Nintendo's favør nå ^^,

Skjermkort til PCen kan jeg forstå selv om jeg synes titankorta ikke er verdt de summene det kommer opp i. Men kommentaren min var mer ment mot ekstra docking til 1000 kroner i tillegg til at mesteparten av annet tilbehør også har relativt stive priser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...