kero79 Skrevet 13. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Har ikke power prisgaranti sånn som elkjøp? om jeg kan vise fram at den er billigere andre plasser må dem matche prisen og så bruker jeg DNB kortet og får 20% på den prisen. Jeg spør fordi jeg aner ikke om det er sånn det funker? Endret 13. februar 2018 av kero79 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2018 Hvis prisroboten til Power er like bra som de påstår så skal du ikke trenge å spørre om prismatch engang siden prisen deres alltid skal være den laveste, med unntak av spesialtilbud og kampanjer. Om de greier det i praksis tviler jeg litt på, men da skal de kunne prismatche hvis man spør. 1 Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 13. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2018 Jepp var noe sånt jeg trodde det var Xtaz. Takk for svar. Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 13. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2018 De har ikke prismatch, så det er ikke alltid de matcher. Sist jeg spurte så ville de ikke og viste til at de ikke har prismatch eller skal være billigst, bare billigst på mest mulig. 1 Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 13. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2018 Kan vi holde pris/tilbuds-diskusjon her: Butikkdiskusjon (spill) 2 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Nu fikk jeg Switch også, etter så lang tid ^^ Surfet igår kveld på Nintendo eShop, følte til tider jeg surfet på Steam library, så mye sånne B-spill. I såfall, noen anbefalinger? Tenkte sånne småe spill passer fint å laste ned og kjøpe alt av AAA spill som Zelda etc, (zelda har jeg jo så). AAA = fysisk kopi av det. Endret 14. februar 2018 av nagina Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Sett på "with demo" filteret på siden under "most recent releases" så kan du se alt som har demoer hvertfall og teste ut..det er mye indie-småspill ja, og av en eller annen grunn drøssevis av Neo-geo arcade titler. Men det har aldri en Nintendo-konsoll hatt før, så det er egentlig en veldig bra ting. Endret 14. februar 2018 av Bytex Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 Nu fikk jeg Switch også, etter så lang tid ^^ Surfet igår kveld på Nintendo eShop, følte til tider jeg surfet på Steam library, så mye sånne B-spill. I såfall, noen anbefalinger? Tenkte sånne småe spill passer fint å laste ned og kjøpe alt av AAA spill som Zelda etc, (zelda har jeg jo så). AAA = fysisk kopi av det. Velkommen i klubben! Bra plan, og jeg er helt enig, eShop-utviklingen er urovekkende. Skulle ønske Nintendo hadde høyere kvalitetskrav. Av eShop-spill anbefaler jeg veldig Stardew Valley, Shovel Knight Treasure Trove, Celeste og Blossom Tales. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 Nu fikk jeg Switch også, etter så lang tid ^^ Surfet igår kveld på Nintendo eShop, følte til tider jeg surfet på Steam library, så mye sånne B-spill. I såfall, noen anbefalinger? Tenkte sånne småe spill passer fint å laste ned og kjøpe alt av AAA spill som Zelda etc, (zelda har jeg jo så). AAA = fysisk kopi av det. Steamworld Dig 2 og picross (hvis du liker puzzle-spill). Styr unna steamworld heist. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 Jeg hører flere si at man må styre unna SteamWorld Heist. Men det har jo kun fått strålende anmeldelser? Hva er årsaken til at man må styre unna? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 Nu fikk jeg Switch også, etter så lang tid ^^ Surfet igår kveld på Nintendo eShop, følte til tider jeg surfet på Steam library, så mye sånne B-spill. I såfall, noen anbefalinger? Tenkte sånne småe spill passer fint å laste ned og kjøpe alt av AAA spill som Zelda etc, (zelda har jeg jo så). AAA = fysisk kopi av det. Av de jeg har, vil jeg anbefale spesielt Stardew Valley og Bulb Boy, og unngå Snake Pass og Rime. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 Jeg hører flere si at man må styre unna SteamWorld Heist. Men det har jo kun fått strålende anmeldelser? Hva er årsaken til at man må styre unna? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1740057&page=278&do=findComment&comment=24239942 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) Jeg hører flere si at man må styre unna SteamWorld Heist. Men det har jo kun fått strålende anmeldelser? Hva er årsaken til at man må styre unna? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1740057&page=278&do=findComment&comment=24239942 ? STEAMWORLD HEIST: ULTIMATE EDITION Switch 90% Objektiv, subjektiv, for, imot?? Endret 14. februar 2018 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 Hva mener du? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 Hva mener du? Du mener Poor Leno bør styre unna Steamworld Heist, andre mener han bør kjøpe det. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2018 Du mener Poor Leno bør styre unna Steamworld Heist, andre mener han bør kjøpe det. Ja, han påpekte selv at det hadde fått gode anmeldelser. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Hva mener du? ? 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Takk, men nei takk. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2018 Du er neppe i den tenkte målgruppen her, Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå