Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt ikke buttonmashing. Man lærer comboer som man bruker til forskjellige ting. Masher du bare knapper tilfeldig gjør du ikke noe damage.Det er også en slags "overworld" der man ikke slåss hele tiden bare utforsker og finner hidden ting og portaler som leder til spesial missions.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det irriterer meg fortsatt hvor hardt de rævkjørte den serien med gimmick helvetet fra en annen verden på Wii U. Jeg sitter og koser meg med Star Fox 64 på N3DS XL om dagen, og det er bare så synd at man bare ikke kunne fått noe lignende når de først skulle prøve å få serien aktuell igjen. Dette er forøvrig en helt suveren utgave av N64 klassikeren :) 3D-effekten overasker meg stadig nå som det faktisk fungerer, i forhold til mitt første møte med den på den opprinnelige 3DS utgaven...hvor den var SØPPEL. En meget trivelig bonus med den nye utgaven av konsollen!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er nok denne du tenker på :)

 

http://nordic.ign.com/m/switch/7985/news/bayonetta-special-edition-coming-to-switch-in-europe-and-jap

 

Synd det første Bayonetta er digitalt for oss i vesten. Når det først er snakk om en og annen fysisk spesialutgave forventer man jo nettopp det, fysiske utgaver :p Men med de fordyrende spillkortene ønsker de vel å holde kostnadene nede.

 

Ja, takk! :)

 

Var sikkert den jeg tenkte på..

 

Jeg er så glad i fysiske kopier.. hmm.. :hmm:

Lenke til kommentar

http://www.pressfire.no/nyheter/Switch/12754/forbrukerrdet-har-bedt-om-redegjrelse-fra-nintendo

 

Forbrukerrådet mener at Nintendo bryter loven når det ikke er mulig å kansellere forhåndsbestillinger.

 

Håper Nintendo får banket litt vett i skallen på dette feltet. Skulle gjerne også sett en form for angrefrist på alle eShop-kjøp, som på Steam, men på vanlige kjøp er det visst helt innafor slik det gjøres nå. (Du må krysse av på at du sier fra deg angreretten når du kjøper.)

 

Nå er det vel ganske teit å forhåndsbestille digitale kopier uansett, men det finnes tydeligvis dem som liker å gjøre det. Man får jo lastet ned spillet så det er klart til å spilles det øyeblikket det lanseres, men ellers ser jeg bare ulemper.

Lenke til kommentar

Jeg sluttet helt å forhåndsbestille etter at Alien Colonial Marines viste seg å være tidenes flopp.

Pluss at hver gang jeg forhåndsbestilte fra en eller annen nettbutikk ble jeg sittende og vente flere dager etter releasedato på å få spillet i posten istedet for å bare gå på elkjøp og kjøpe det direkte. Bare tull. Nå venter jeg på reviews, ikke gå etter forhåndshypen som er perfekt generert av utgiver.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

PDS-spill er heldigitale. Men jeg kjøper for å støtte en utvikler jeg liker, og for å få noen ekstra fordeler ifht musikk-dlc osv. Men mest for å støtte dem. Tidlige salg er utrolig viktig for en utvikler. Samme grunn til at jeg helst kjøper via deres egen nettbutikk, de får mer penger, og jeg får en ekstra ikke-steamversjon for samme pris som kun steamversjon på steam.

Lenke til kommentar

http://www.pressfire.no/nyheter/Switch/12754/forbrukerrdet-har-bedt-om-redegjrelse-fra-nintendo

 

Forbrukerrådet mener at Nintendo bryter loven når det ikke er mulig å kansellere forhåndsbestillinger.

 

Håper Nintendo får banket litt vett i skallen på dette feltet. Skulle gjerne også sett en form for angrefrist på alle eShop-kjøp, som på Steam, men på vanlige kjøp er det visst helt innafor slik det gjøres nå. (Du må krysse av på at du sier fra deg angreretten når du kjøper.)

 

Nå er det vel ganske teit å forhåndsbestille digitale kopier uansett, men det finnes tydeligvis dem som liker å gjøre det. Man får jo lastet ned spillet så det er klart til å spilles det øyeblikket det lanseres, men ellers ser jeg bare ulemper.

 

Nintendo står på sitt og hevder at «Driften av Nintendo eShop i Europa er fullt i samsvar med europeiske lover som gjelder forbrukerens lovbestemte rettigheter.«.

 

Lenke til kommentar

Payday 2 koster 400 kroner på eShop.

 

400 kroner! Betalte 35 kr for det for et år siden, og da med mye, mye mer innhold enn det som er i Switch-versjonen. Håper spillet flopper hardt!

 

Kjekt å se at Owlboy klatrer opp til topp 10. Unner det spillet så mye.

 

Sikkert mange nintendo-fanboys som kjøper det uavhengig av pris, bare fordi det er på en nintendo-maskin nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...