Gå til innhold

Elbil-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
46 minutes ago, Travellingman said:

Jeg har noen Xiaomi produkter i daglig bruk, tre overvåkingskamera, luftrenser, nettbrett og dashcam. Alle har passert to år med god margin 👍
Min oppfatning av Xiaomi er at de har gjennomgående god kvalitet og velger gjerne de igjen om det er et produkt jeg trenger. 

Samme erfaring her. Sparkesykkelen fra Xiaomi har virkelig levert, og materialvalg inngir kvalitet, god tilgang på deler, bra software. 

den bilen her ser rett og slett dritbra ut. 

Endret av bzzlink
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
bzzlink skrev (1 time siden):

Samme erfaring her. Sparkesykkelen fra Xiaomi har virkelig levert, og materialvalg inngir kvalitet, god tilgang på deler, bra software. 

den bilen her ser rett og slett dritbra ut. 

Jepp, for det å bygge en bil er omtrent som å bygge en sparkesykkel….

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har brukt Xiaomi i massevis av år. Har nada å utsette på kvalitet i forhold til pris. En bil fra dem ville jeg ikke kimset av.

Finnes dog sinnsykt mye kopier av Xiaomi der ute, så mange har nok blitt lurt og.

De har av å til brukt å ha en strekode på seg man kan sjekke mot nettsiden deres for å se om det er ekte vare eller ei. Kommer produktet i en sammentrykka eske full av skrivefeil er det ikke ekte Xiaomi..

Endret av Complexity
  • Liker 1
Skrevet

Xiaomi lager kjempe mye bra forbruker elektronikk og underholdnings greier, men de lager og temmelig mye dritt 😅. Men det er vel litt slik når de lager alt fra såpedispensere og vaskemaskiner til elektroniske vanngevær og sparkesykler under x antall under merker. 

Det er dog noe annet å bruke noen tusenlapper på elektronikk og å bruke 500k++ på en bil som må ha den oppfølging en bil trenger. 

Jeg er jo generelt sett svært skeptisk til disse kinesiske elbil produsentene, så jo nylig denne videoen til en bil anmelder jeg respekterer på youtube. Tittel med bare store bokstaver og krisemaksimeringen kunne han nok spart seg for om han skulle bli tatt mer seriøst, men er jo likevel noe å ha i tankene når en leser anmeldelser av kinesiske biler. Dette gjelder jo da bare BYD men tror nok det er noe som og smitter over til flere av de store statseide/støttede  konglomeratene i kina. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...