Gå til innhold

Annen farge på skriften til moderatorene som er pålogget


Anbefalte innlegg

Det er jo andre farger i dag også, riktignok ikke så synlige men ser ikke hvorfor fargen skulle påvirke det så mye...

Det er ikke fargen i seg selv jeg snakker om, men hvordan markeringen mellom moderator/admin og vanlig medlem er.

 

Det er et vanskelig tema i seg selv. Markinering bude ikke få moderatoer/adminer til å føle seg så markert at de ikke na opptre som vanlig samtidig den burde vide at den som gir advarsler o.l i en tråd er en legitetim admin/mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

/spøkemodus over.

Du kan spøke, men det er ikke bare oss moderatorer som kommer til å lese dette.

Dessverre er det et fenomen selv ikke vi kommer unna; Folk gjør feil. Jeg gjør feil. Du gjør feil. Brukeren som leser dette gjør feil.

Og det er derfor jeg alltid opplyser om muligheten til å klage når jg gir en advarsel. For jeg har ikke alltid rett selv om jeg tror det.

Lenke til kommentar

l4r5 : Har endret på den posten der jeg påpekte at jeg spøkte , om det ikke var klart mente jeg ikke at noen skulle føle seg truffet og håper derfor at Emancipate forstår at det var spøk.

 

Uansett så mener jeg at det kan være helt greit faktisk å få noen flere muligheter for å personalisere dette med fargene nettopp pga fargesyn og andre årsaker som påpekt i denne tråden.

Lenke til kommentar

Om jeg vil kontakte en moderator, så sliter jeg veldig å se hvem som er moderator, pga at jeg ikke ser forskjellen på fargen mellom en vanlig bruker og en moderator... For min del så håper jeg at malvado er pålogget :) Han husker jeg som moderator^^ Før så var ikke det noe problem da jeg hadde 17" og 19" med lavere oppløsning!

 

Jeg mener at en moderator skal være lett synlig, slik at vi kan se dem med en gang når vi trenger hjelp, eller når vi skal rapportere lovbrudd!

Endret av Koven
Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras&section=stats&do=leaders

 

Er ikke bl.a grønn farge en svakhet hos fargeblinde?

Jeg syns at redaksjonen, moderatorer, forumveiledere, og vanlig brukere har så og si den samme fargen! Jeg ser forskjellen, men det skiller ikke nok når det er for lyst! Moderator, redaksjonen, og vanlig bruker er ikke lett å se forskjell på!

 

Jeg mener at en moderator skal være lett synlig, slik at vi kan se dem med en gang når vi trenger hjelp, eller når vi skal rapportere lovbrudd!

 

Du burde ha litt innflytelse på dette forumet jarmo :) Hadde respekt for deg når du var en vanlig bruker for mange år siden^^

Endret av Koven
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Et alternativ er jo sette admin/mod/veileder gruppa til bold tekst. Da vil man være mere fremtredende og fargen vil også vises bedre.. ^^

Lenke til kommentar

 

Jeg mener at en moderator skal være lett synlig, slik at vi kan se dem med en gang når vi trenger hjelp, eller når vi skal rapportere lovbrudd!

Rapportering av lovbrudd gjør du med rapporter-knappen. :)

 

 

Takk for at du ga den knappen mening :)

Lenke til kommentar

Som et generelt tips kan jeg informere om moderatorgruppen. Knappen for å komme inn på listen over moderatorgruppen finner du litt lavt nede på siden, litt over listen med innloggede brukere.

 

Jeg vet at synlighet til moderatorgruppen har vært diskutert, uten at jeg vet hvordan de kom frem til dagens farger. Etter hva jeg husker så har ikke fargene alltid vært de samme som i dag. Det er selvsagt noe vi kan se nærmere på etterhvert, men det er ikke noe jeg ser et umiddelbart behov for per i dag. Jeg har den oppfatningen at brukerne våre har god kontroll på hvem som er moderator og ikke, og hvis de har behov for moderator tar de kontakt enten via PM eller rapporteringsknappen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...