Gå til innhold

Annen farge på skriften til moderatorene som er pålogget


Anbefalte innlegg

Jeg syns at moderatorene burde ha en mer synlig farge enn grønn! Jeg sliter med å se forskjell på en vanlig bruker, og en moderator... Jeg syns også at moderatorene fortjener å være mer synlig, når man ser hvor mye innsats moderatorene gjør i dette forumet! Den fargen dem har nå funker på en lav oppløsning. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke problemet. Jeg sitter på ørten forum fordelt over hele kloden. Vi er ikke dårlig merket her. Vi er merket både med farge og tekst. Og det er bare å trykke på fremsien om man vil se hvem som er online.

 

Edit: Jeg må innrømme at jeg er litt svak for ting som er rosa da.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg har noe redusert fargesyn og kan si meg enig i at fargen på noen konkrete medlemmer burde vært litt kraftigere.

Noen forum har muligheten for at man kan justere litt på fargespekteret, mulig det kan gjøres noe med dette?

 

Hovedsakelig gult og litt rosa funker feks dårlig for meg.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras&section=stats&do=leaders

 

Er ikke bl.a grønn farge en svakhet hos fargeblinde?

Hvordan klarte du å få redigert uten å få den beskjeden? Det virker som en glitch noen ganger.

 

Problemet med forskjellen på rød/grønn er den vanligste typen fargeblindhet. Om det er rødt eller grønt som er problemet blir vanskelig å fastslå. Men å bruke rødt for admin og grønn for moderator er ikke noen bra kombinasjon. Rødt og blått blir mer naturlig.

 

Grunnen til at ikke blått brukes ved trafikklys er at det er vanskelig å se i dagslys. Men det problemet finnes ikke her på forumet. :p

Lenke til kommentar

rosa / rød / lilla i stedet for de dere har nå kanskje?

Jeg vil si at hele posten eller noe ligende vil gjøre moderatorier mer synlige. I dag så går jeg mer utifra hvem de er, ogi kke hva som står under avataren deres,

 

AV dte jeg har sett så er å farge hele posten deres i en annen forage, eller kun å farge venste farge av posten ting jeg har sett. Siste nevnte er gjort på IPboard her samtidig synes jeg de ike burde være for synlig.

Jeg har selv vært moderator på et annet forum og ble synes jeg ble bundet av jeg ble for synlig og for "offisell" yil å¨delta i tilfedlige diskujsoner på forumet. En moderator må fp låv til ådetla i alle diskusjoner *n vil uten å bli bundet av "offiselle" plikter slik jeg føte jeg ble(siden jeg som oderator ble for synlig).

Lenke til kommentar

Jeg har selv vært moderator på et annet forum og ble synes jeg ble bundet av jeg ble for synlig og for "offisell" yil å¨delta i tilfedlige diskujsoner på forumet. En moderator må fp låv til ådetla i alle diskusjoner *n vil uten å bli bundet av "offiselle" plikter slik jeg føte jeg ble(siden jeg som oderator ble for synlig).

Man kan da delta "uoffisiellt" selv om fargen på tittelen er rød eller rosa.

Det er jo andre farger i dag også, riktignok ikke så synlige men ser ikke hvorfor fargen skulle påvirke det så mye...

Lenke til kommentar

Hvordan klarte du å få redigert uten å få den beskjeden? Det virker som en glitch noen ganger.

Administratorer kan redigere uten at posten blir flagget som redigert. Invision Power Boards, som forumet er basert på, lar deg velge mellom at man ingen ser om du har redigert noe, at man ikke ser at moderatorer har redigert noe eller at man ikke ser at admins har redigert noe. Eller at det er valgfritt om man ser det. Her på forumet så har man valgt at det kun er admins som kan redigere uten at det synes.
Lenke til kommentar

Administratorer kan redigere uten at posten blir flagget som redigert. Invision Power Boards, som forumet er basert på, lar deg velge mellom at man ingen ser om du har redigert noe, at man ikke ser at moderatorer har redigert noe eller at man ikke ser at admins har redigert noe. Eller at det er valgfritt om man ser det. Her på forumet så har man valgt at det kun er admins som kan redigere uten at det synes.

Det har skjedd meg minst én gang, dog.
Lenke til kommentar

 

Administratorer kan redigere uten at posten blir flagget som redigert. Invision Power Boards, som forumet er basert på, lar deg velge mellom at man ingen ser om du har redigert noe, at man ikke ser at moderatorer har redigert noe eller at man ikke ser at admins har redigert noe. Eller at det er valgfritt om man ser det. Her på forumet så har man valgt at det kun er admins som kan redigere uten at det synes.

Det har skjedd meg minst én gang, dog.

 

Fylla har også skylda vet du.

Jeg vil anta at du drikker for mye / lite og det er derfor du nå sliter med å huske hva som er fakta...

 

/spøkemodus over.

 

Edit For å være ærlig har jeg aldri hørt om dette selv , det er trolig fult mulig for en admin å endre / redigere en post uten at det vises og jeg betviler ikke at det kan ha skjedd deg.

Ber meg unnskyldt om du følte deg truffet da jeg var i spøkefull modus i kveld.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...