Gå til innhold

SNIKTITT: Denne funksjonen er like enkel som den er genial


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Protip: Samsung sine smart-produkter med nettleser bruker motoren WebKitEFL, og den får aldri sikkerhetsoppdateringer.

 

https://blogs.gnome.org/mcatanzaro/2016/02/01/on-webkit-security-updates/

 

Der ligger mine forventninger til hele IoT. Den nye IoT-verden er bygget opp rundt tradisjonell tenking rundt "designe, bygge, markedsføre, selge, begynn på nytt med neste års produkt". Nesten hele produktets levetid vil være etter leverandøren anser seg som ferdig med sin del. Det fungerer bare inntil man kobler det til internett. 

Endret av tommyb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

adwash ser mest ut som en gimmick og vil ikke ha noen reel nytte hos noen

Dette har en reell nytte for samtlige jeg kjenner inkl. meg selv. Irriterende å finne 1 enkelt sokk etter maskinen er satt på. Vasker du ikke klær selv eller?

 

 

Det er jo som alt nevnt flere ganger bare å trykke på pause på maskinen, åpne døren og legge i. Dette har jeg kunne gjøre på alle mine vaskemaskiner.

 

Du vasker gjerne ikke klær selv siden du ikke har oppdaget denne muligheten selv enda.

Endret av PhilosopherSe7en
Lenke til kommentar

 

 

adwash ser mest ut som en gimmick og vil ikke ha noen reel nytte hos noen

Dette har en reell nytte for samtlige jeg kjenner inkl. meg selv. Irriterende å finne 1 enkelt sokk etter maskinen er satt på. Vasker du ikke klær selv eller?

 

 

Det er jo som alt nevnt flere ganger bare å trykke på pause på maskinen, åpne døren og legge i. Dette har jeg kunne gjøre på alle mine vaskemaskiner.

 

Du vasker gjerne ikke klær selv siden du ikke har oppdaget denne muligheten selv enda.

Ja, dette går på de aller fleste vaskemaskiner, men som det ble nevnt i artikkelen innebærer dette at maskinen tømmes for vann. Altså blir det økt kostnad for å varme opp vann på nytt. Poenget med denne funksjonen er at du kan spare deg for denne kostnaden ved å kjøpe en dyrere maskin med enda et element som kan gå i stykker. Ser du ikke hvor stort fremskritt dette er?

 

Jeg skal innrømme at personlig er ikke dette et stort problem, men folk er forskjellige.

Lenke til kommentar

Hvorfor har ingen tenkt på dette før?

 

SNIKTITT: Denne funksjonen er like enkel som den er genial

 

Vet artikkelforfatteren ingenting om hvitevarer eller er påstanden laget av Samsung?

 

Luka i seg selv er ny, men en løsning for å legge i mer vask underveis er svært langt fra ny. Det var standard på gamle halvautomater som AEG Turnamat. På toppmatede maskiner går det greit å legge i mer. Asko begynte med maskiner med frontilegg som kunne etterfylles med vask for snart 20 år siden. I dag er det, som flere har bemerket, mulig å gjøre dette på mange maskiner fra de tyske merkene.Man kan pause maskinen for å legge i mer tøy. Det fine med disse løsningene er at maskinen kun lar deg gjøre dette en viss tid etter start (for å sikre et godt vaskeresulat) og hvis temperaturen ikke er for høy (sikkerhet). På løsningen til Samsung, er det noen styring/lås på luken? Hvis det ikke er det, er det en dårlig løsning. Hvis man kan putte inn noe som er veldig skittent for sent i vaskeprosessen så vil/kan det gjøre at hele vasken ikke blir skikkelig ren. Da blir dette en skikkelig dårlig løsning.

Lenke til kommentar

 

Det er ikke mulig på min Whirpool fra 2010. Hvis du har satt i gang et program, så får du ikke åpnet døren før programmet er ferdig, selv om du stopper programmet etter får sekunder. Maskinen har ikke en pause knapp.

Knappen du bruker for å starte programmet med er pauseknappen.

Selv om din maskin har det, så er det er langt fra alle maskiner som kan pauses. Dette varierer etter modell/type.

Lenke til kommentar

 

Det er ikke mulig på min Whirpool fra 2010. Hvis du har satt i gang et program, så får du ikke åpnet døren før programmet er ferdig, selv om du stopper programmet etter får sekunder. Maskinen har ikke en pause knapp.

Knappen du bruker for å starte programmet med er pauseknappen.

 

Nope, ikke hos meg. Programmet stopper riktig nok, men døra er lukket til programmet er ferdig  :(

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...