Gå til innhold

SNIKTITT: Denne funksjonen er like enkel som den er genial


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg skjønner rett og slett ikke hva du mener? Hvilke spørsmål er det du mener jeg ikke svarer på?

Jeg var vel litt for effektiv for å unngå sitatpyramide hvis du ikke husker hva du har svart tidligere i tråden.

Dette er det jeg sikter til.

 

Kortversjon:

PhilosopherSe7en skriver: "Nå har vel flere maskiner programmer som er helautomatisk, der vannet analyseres underveis for blant annet rester av vaskemiddel. Det er også flere maskiner som kommer med automatisk dosering av vaskemiddel, så problem med for dårlig skylling har ikke jeg hatt på mine to siste maskiner.".

Du svarer: "Det er som sagt noe som må prioriteres av produsenten, se på tester av vaskemaskiner. Det er et helt vanlig problem.".

Da svarer jeg: "Godtar du ikke at PhilosopherSe7en opplever at maskinene hans skyller godt nok siden du svarer som du gjør?".

Ditt svar (som jeg da reagerer på) er: "Godtar ikke du at jeg sier de skyller for dårlig, siden du svarer som du gjør?".

OK. Jeg kan jo svare i klartekst. Selvfølgelig godtar jeg at han mener noe annet enn meg. Hvorfor skulle jeg ikke gjøre det? Det er med respekt å melde et svært underlig spørsmål å stille, noe jeg illustrerte med å stille samme spørsmål tilbake. AtW

Lenke til kommentar

Hørt om toppmatet vaskemaskin?

 

Og om de bare lar meg stille inn bruk av NOK VANN, så ikke klærne har vaskemiddelrester, så trumfer det alle andre funksjoner.

 

Hehe, ja snakk om å finne opp hjulet på nytt.

 

Jeg bor i Japan, og har en Hitachi vaskemaskin (langt fra den dyreste, betalte vel knapt 2500 kr for den), som er toppmatet.

 

Jeg kan legge til klær når jeg vil, og maskinen starter igjen på sekundet i det jeg lukker lokket igjen.

 

Den er også mye mer effektiv enn samtlige vaskemaskiner jeg hadde når jeg bodde i Europa, og vasker ferdig på under en time, hver gang ( og det er ikke på hurtigvask-programmet).

 

Veldig mange vaskemaskiner i Japan og Asia generelt ( inkludert Sør-Korea) er toppmatet, rett og slett pga en toppmatet tar mindre plass ( om man ikke har tørketrommel da, som man vil sette oppå vaskemaskinen), og selv Samsung har modeller som dette for det koreanske markedet...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...