Gå til innhold

AMD Zen / Ryzen 1-2-3XXX serie tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har sikkert rett, husk du har 50% mer hjerne enn det jeg har :p ,  jeg mente at det var vanskelig å holde oppe produksjonen for å møte det som forventes, mener at slikt brukes flere plasser som eksempel her : https://www.norskpetroleum.no/produksjon-og-eksport/produksjonsprognoser/  ( Selv med betydelige tiltak er det krevende å holde produksjonen fra et felt oppe. )

Nåda, får satse på at legene ikke fjerner mer av hjernen min om jeg må gjennom enda en kreftoperasjon der oppe.

 

De har ihvertfall ikke fjernet nok av hjernen din til å gjøre deg til en ufyselig person å omgås. Du virker som den like gode gamle hyggelige forumdebattanten enda. Håper det går deg godt og at du har en lang stabil periode hvor du er så og si kreftfri.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bare å handle. Privat gjeld i Norge er på 3800 milliarder, så hvorfor ikke brenne av noen lapper på en prosessor. Ta det på kreditt

 

Bare pass på at Hallgeir ikke kommer på døra.

 

Om han kjæm, så skal jeg ta fram poleringsvoks, så jeg kan gnikke den flotte skallen hans enda så mye blankere  :yes:

 

 

Har noen et godt kjøler tips til ryzen 3600? Begynner å bli lei av stock vifta, hadde forventa mer.
 
 
Det var da som faen. Jeg mener at denne her lå på tilbud for et par-tre dager siden elns. Du skulle ha spurt før.
 
Du kan jo ha is i magen og følge med litt på prisjakt:
 
 
Endret av G
Lenke til kommentar

Er det noen som egentlig får 4600mhz boost med 3900x i Cinebench r20 singlecore testen?

 

Jeg får max 4350mhz med SMT av. Med smt on hopper loaden mellom kjernene, så går ikkje ann å se riktig boost.

 

Bruker ABBA biosen til Taichi x570.

 

Får 4625mhz i "tulleboost" når maskinen er idle. 

 

Så fort det er skikkelig load, så er boosten mye lavere. I battlefield V er det 4200mhz boost over alle kjerner. 50mhz lavere enn i tideligere bioser.

 

4175mhz boost på alle kjerner i Cinebench r20. Dette er altså på auto med P boost. Satt til ingen restriksjoner på antall watt. Sitter i garasen med 11 grader romtemperatur med køstom vannkjøling, så det er ikkje kjølinga det står på heller :D

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...