Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt min S7 flat i et år nå, og det siste dagene synes jeg fingeravtrykksensoren er blitt svært unøyaktig/dårlig. er det noe andre som har hatt dette problemet?

Ja, siste ukene har min sensor begynt å slite skikkelig, begynte 'plutselig'. Vet ikke om det er software oppdatering relatert eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har en samsung S7 og jeg mister mobilnett (4G) når jeg snakker i telefonen, som regel forsvinner mobilnettet helt kun "vanlig" tlf dekning igjen. Har prøvd en stund nå å finne innstilingen for å endre på om man vil ha 4Gtale eller ikke, men kan ikke se i innstillingene mine under mobilnett at jeg har noe sånn valg. Jeg har talkmore.

Noen som kan hjelpe meg med dette problemet?

Lenke til kommentar

Jeg har en samsung S7 og jeg mister mobilnett (4G) når jeg snakker i telefonen, som regel forsvinner mobilnettet helt kun "vanlig" tlf dekning igjen. Har prøvd en stund nå å finne innstilingen for å endre på om man vil ha 4Gtale eller ikke, men kan ikke se i innstillingene mine under mobilnett at jeg har noe sånn valg. Jeg har talkmore.

Noen som kan hjelpe meg med dette problemet?

 

Innstillinger- tilkoblinger - mobilnett - 4g tale

 

Har du samme problemet med wifi-tale også? Jeg har det problemet når jeg bruker wifi-tale, men veldig tilfeldig når det fungerer og ikke.

Endret av Teria
Lenke til kommentar

 

Jeg har en samsung S7 og jeg mister mobilnett (4G) når jeg snakker i telefonen, som regel forsvinner mobilnettet helt kun "vanlig" tlf dekning igjen. Har prøvd en stund nå å finne innstilingen for å endre på om man vil ha 4Gtale eller ikke, men kan ikke se i innstillingene mine under mobilnett at jeg har noe sånn valg. Jeg har talkmore.

Noen som kan hjelpe meg med dette problemet?

 

Innstillinger- tilkoblinger - mobilnett - 4g tale

 

Har du samme problemet med wifi-tale også? Jeg har det problemet når jeg bruker wifi-tale, men veldig tilfeldig når det fungerer og ikke.

 

Det er denne innstillingen jeg ikke har.

Eneste valgene jeg har inne på "mobilnett" er: "Dataroaming", "Nettverksmodus", "tilgangspunktnavn" og "nettverksoperatør". Skulle gjerne hatt en innstilling for å kunne bruke "vanlig" mobilnett under samtale.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har en samsung S7 og jeg mister mobilnett (4G) når jeg snakker i telefonen, som regel forsvinner mobilnettet helt kun "vanlig" tlf dekning igjen. Har prøvd en stund nå å finne innstilingen for å endre på om man vil ha 4Gtale eller ikke, men kan ikke se i innstillingene mine under mobilnett at jeg har noe sånn valg. Jeg har talkmore.

Noen som kan hjelpe meg med dette problemet?

 

Innstillinger- tilkoblinger - mobilnett - 4g tale

 

Har du samme problemet med wifi-tale også? Jeg har det problemet når jeg bruker wifi-tale, men veldig tilfeldig når det fungerer og ikke.

 

Det er denne innstillingen jeg ikke har.

Eneste valgene jeg har inne på "mobilnett" er: "Dataroaming", "Nettverksmodus", "tilgangspunktnavn" og "nettverksoperatør". Skulle gjerne hatt en innstilling for å kunne bruke "vanlig" mobilnett under samtale.

 

 

Merkelig. Husker jeg måtte ringe Talkmore for å aktivere 4g-tale, kanskje du kan ringe de og høre om de vet hvorfor? (Vet at du har 4g-tale, men det er verdt et forsøk.)

Lenke til kommentar

Holder på å klikke på tilbake og multitasking-knappene, de er altfor følsomme og jeg kommer alltid borti de når jeg ser på YouTube. Det går ikke an å gjøre noe med det vel? Hadde valgt knapper på skjermen fremfor dette.

Det er mulig å "pinne" apper, men det er noe omstendelig:

 

Innstillinger > Låseskjerm og sikkerhet > Andre sikkerhetsinnstillinger > Fest vinduer

Lenke til kommentar

Bare sånn litt på siden: Det er helt sykt at S7 fortsatt koster nesten like mye som jeg betalte for den i slutten av 2016...

 

Ok, man kan finne den til under 4000 på en eller annen ukjent butikk som er grået ut i Prisjakt, men alle andre steder koster den ca. 4700+. Jeg betalte vel 200 kroner mer da jeg kjøpte min!

Lenke til kommentar

 

Jeg har hatt min S7 flat i et år nå, og det siste dagene synes jeg fingeravtrykksensoren er blitt svært unøyaktig/dårlig. er det noe andre som har hatt dette problemet?

Ja, siste ukene har min sensor begynt å slite skikkelig, begynte 'plutselig'. Vet ikke om det er software oppdatering relatert eller ikke.

 

Min telefon sliter mer nå enn bare for noen uker siden. Kan ikke huske at det har kommet noen ny oppdatering så synderen er nok en eller flere av appene jeg bruker. Pokemon Go f.eks er veldig laggete i den versjonen som er ute nå. Noen som har synspunkter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

 

 

 

Jeg har en samsung S7 og jeg mister mobilnett (4G) når jeg snakker i telefonen, som regel forsvinner mobilnettet helt kun "vanlig" tlf dekning igjen. Har prøvd en stund nå å finne innstilingen for å endre på om man vil ha 4Gtale eller ikke, men kan ikke se i innstillingene mine under mobilnett at jeg har noe sånn valg. Jeg har talkmore.

Noen som kan hjelpe meg med dette problemet?

 

Innstillinger- tilkoblinger - mobilnett - 4g tale

 

Har du samme problemet med wifi-tale også? Jeg har det problemet når jeg bruker wifi-tale, men veldig tilfeldig når det fungerer og ikke.

 

Det er denne innstillingen jeg ikke har.

Eneste valgene jeg har inne på "mobilnett" er: "Dataroaming", "Nettverksmodus", "tilgangspunktnavn" og "nettverksoperatør". Skulle gjerne hatt en innstilling for å kunne bruke "vanlig" mobilnett under samtale.

 

 

Merkelig. Husker jeg måtte ringe Talkmore for å aktivere 4g-tale, kanskje du kan ringe de og høre om de vet hvorfor? (Vet at du har 4g-tale, men det er verdt et forsøk.)

 

4G tale må aktiveres hos leverandør. Mener å huske at dette ikke går å gjøre på mine sider hos Talkmore så da må man ringe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...