Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er historien til programvaren før "TouchWiz" begynte å krasje?

 

Lastet ned en sikkerhetsoppdatering i går, ellers intet spesielt. Krasjet ved første bruk i dag tidlig. 

 

EDIT: Ser det vises til en 'motion'-funksjon, sliter dog med å finne den i innstillingene. " If that doesn't work go into Settings -> My Device and uncheck motions/gestures" 

Endret av Marbyz
Lenke til kommentar

Det finnes så mange andre launchere, jeg vil anbefale deg å prøve noe nytt :-) Arrow eller Smart Launcher er gode alternativer som ikke er for krevende å sette opp.

 

Takk for tips. Lastet ned Arrow, lugger litt med startskjermen fortsatt, men den fungerer. Egentlig gjennomgående for alle tredjepartsprogrammer/apper. 

Lenke til kommentar

 

Det finnes så mange andre launchere, jeg vil anbefale deg å prøve noe nytt :-) Arrow eller Smart Launcher er gode alternativer som ikke er for krevende å sette opp.

 

Takk for tips. Lastet ned Arrow, lugger litt med startskjermen fortsatt, men den fungerer. Egentlig gjennomgående for alle tredjepartsprogrammer/apper. 

 

Lugging er normalt på en S7 i min erfaring, men Nova Launcher fungerte relativt smertefritt da jeg måtte bruke en S7 i sommer.

Lenke til kommentar

Ang dette:

http://www.samsung.com/global/galaxy/apps/samsung-pass/

 

Er det slik at man kan bruke det til å gi ekstra sikkerhet for enkelte apper? Eller gjelder det da hele mobilen? Hva er negativt med å bruke Knox, kan man få problemer senere?

 

Jeg er ute etter en måte å sikre enkelte apper på mobilen bedre enn bare selve Andoid pin, eventuelt hele mobilen, dersom det er beste måten.

 

Erfaringer med dette? Eventuelt full Knox? Hva er fordeler og ulemper?

 

Edit:
Ser ut som om My Knox har blitt erstattet av dette:

https://news.samsung.com/global/for-your-eyes-only-secure-folder-now-available-for-galaxy-s7-galaxy-s7-edge

Endret av JarleGutt
Lenke til kommentar

 

 

Det finnes så mange andre launchere, jeg vil anbefale deg å prøve noe nytt :-) Arrow eller Smart Launcher er gode alternativer som ikke er for krevende å sette opp.

 

Takk for tips. Lastet ned Arrow, lugger litt med startskjermen fortsatt, men den fungerer. Egentlig gjennomgående for alle tredjepartsprogrammer/apper. 

 

Lugging er normalt på en S7 i min erfaring, men Nova Launcher fungerte relativt smertefritt da jeg måtte bruke en S7 i sommer.

 

 

Valgte å sende den inn på service før jeg lugget av meg alt av hår. Så langt fått den returnert en gang etter bytte av hovedkort og "testet ok". Det var den ikke, akkurat samme problem ved oppstart. Nå returnert for nytt forsøk. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...