Gå til innhold

Samsung Galaxy S7/S7 Edge diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter siste oppdatering dater t14.des 2017, så har jeg fått en type feil som jeg før og har hatt, men husker ikke om det var på denne S7 eller S3; wifi mot min Asus router er ustabilt. Noen flere som har opplevd dette med S7 eller andre Samsung mobiler?

 

Ser ut som dette ordnet seg, vet ikke hvordan eller hvorfor. Virker som det ordnet seg før siste patch som kom for et par dager siden, men er ikke helt sikkert. Uannsett så har jeg nå inntrykket av at det ikke lenger er ustabilitet med wifi.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har oppdaget ett issue jeg ikke har hatt før: Hvis jeg har koblet til AUX-kabelen og spiller musikk, kan jeg ikke ta opp en video på Snapchat hvor man hører musikken. Jeg kan heller ikke bruke bilens høyttaler system til å snakke i telefon.

 

Begge disse tingene kunne jeg problemfritt gjøre for bare ett par måneder siden. Noen som har noen forslag til hvordan å fikse dette?

Lenke til kommentar

Billettkontroll. Tok mobilen opp av lomma. Vennligst vent 6 minutter stod det på skjermen. Fingeravtrykksleseren hadde visst registrert håndflata mi uten at jeg har fått det med meg.

 

Bra opplegg Samsung, at man blir utestengt fra sin egen telefon uten mulighet til å låse opp med kode en gang. Dummeste løsningen jeg noensinne har vært borti.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Billettkontroll. Tok mobilen opp av lomma. Vennligst vent 6 minutter stod det på skjermen. Fingeravtrykksleseren hadde visst registrert håndflata mi uten at jeg har fått det med meg.

 

Bra opplegg Samsung, at man blir utestengt fra sin egen telefon uten mulighet til å låse opp med kode en gang. Dummeste løsningen jeg noensinne har vært borti.

Det er standard funksjon på både Android og IOS, det går en viss tid mellom forsøkene dog, så jeg antar at bukselommen hadde veldig tynt stoff slik at låret ditt registreres som opplåsningsforsøk.

 

Du kan skru på blokkering av utilsiktede berøringer i skjerminnstillingenen.

 

Forøvrig, vagt relevant:

https://itavisen.no/2018/03/08/barn-tastet-feil-passord-sa-mange-ganger-at-iphonen-ble-sperret-i-47-ar/

Endret av mandela
Lenke til kommentar

 

Får ikke det til på min xz1, mulig Samsung har den muligheten.

 

Bare bilder, video og musikk kan jeg flytte over.

Med tanke på at minnekortet i beste fall klarer en tiendedel av random 4K-les sammenlignet med intern lagring på et nyere flaggskip er nok dette like greit.

 

Er så sykt synd samsung ikke har kommet med UFS enda, trodde faktisk det skulle komme med S7 :/

Lenke til kommentar

Minnekort er kun brukt til kamera, Spotify og Audible hos meg. Jeg tror endel av mine "trege" opplevelser i Nexus One til S3 æraen for min del var fordi jeg flyttet for mye til minnekortet. Men den gangen var det også nødvendig i større grad enn nå som 64Gb er i ferd med å bli standard.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...