Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Det holder i lange baner. Her har Komplett en tapt sak. Du kan da velge å gjøre en av to ting;

1. Kontakte Komplett og informere om at du kommer til å sende klagen til Forbrukerrådet om de ikke oppfyller avtalen

2. Sende klagen med en gang til Forbrukerrådet. De har et enkelt og godt skjema du fyller ut på nett.

 

Etter du har sendt klagen vil du bli kontaktet innen normalt 3-5 virkedager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt utrolig at de kan påstå det de gjør med den ordlyden. Når det står "Inkludert både x og y" er det jo ingen tvil i det hele tatt. Denne saken vinner du om du tar den videre til foreslåtte instanser.

 

Det som plager meg er at de overhode tar tonen...hadde det vært tvilssak greit, men den arrogansen så fort er jo bare dum.

Lenke til kommentar

Okei, takk igjen alle! 

Jeg har allerede sendt mail til komplett, så får se hva de svarer. Kommer ikke de med en løsning her så tar jeg det videre :)

Du har nok en grei sak her ja.

 

Hadde jeg fått en slik kunde så hadde jeg bare lagt meg flat og gitt han 2 spill.

 

Blir som om jeg skulle selge en Tesla P85D på finn, så skriver jeg "med forbehold om skrivefeil", så gir jeg han en Telsa 60D eller noe sånt istedenfor.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke pga de sitter å ser kattevideoer.

De jobber nok så fort de kan, de satte inn ekstra mannskap pga svartefredag og det er nok bare så sinnsykt mange pakker på veg (mange hundre tusen så jeg) at lastebilene står i kø og alt går i farten de klarer å kjøre unna.

 

Hva er vitsen med å klage, det er svartefredag i hele norge, cybermandag også og alle pakkene kan ikke komme frem som normalt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og jeg måtte forklare supporten til komplett at årsaken til at jeg ikke ringte (2. gang) var fordi jeg var 500 km unna, og de var ikke åpen i helgene eller kl 03:00 når jeg stod opp for å rekke flyet...så det var ikke vrangvilje, noe de la til grunn med tonen de satte i første mail til hvorfor jeg ikke ringte. Det var 3 dager siden...KS går opp og ned, men når du er dyrere enn de fleste virker det som i bransjen, så må du kunne skilte med bedre value for money enn det vises til her. 

Lenke til kommentar

Har to pakker enda liggende hos CDON. Står enda "ikke sendt. Regner med at se hadde enormt trykk de også, men imorgen er der faktisk en uke siden jeg bestilte den første pakken. Føler at de burde bli sendt snart.

 

Begge varene er på lager enda, så enten har de glemt meg eller så har de bare problemer med å få ut alle pakkene. Bestilte klokken 23 på fredag og tidlig på mandag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...