Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Jeg fikk varene jeg bestilte fra Lefdal natt til fredag levert på postkontoret mitt på lørdagen i forrige uke. Venter dog på AC3200 router fra Expert, men den ble mottatt hos butikken i dag så kan hente den imorgen. Siba og QC25 er det verre med. Ringte de i dag og de sa at den er forventet å ankomme postkontoret mitt tirsdag neste uke :-/ Får holde ut med mine DT990 pro inntil den tid!!

Tror du skal holde godt ut med DT990 lenge etter du har mottatt QC25 også, perfekt kontor / reise headsett, men ikke akkurat noe hifi vidunder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Venter fortsatt på at Komplett skal få fingen ut å sende varene jeg bestilte på fredag. Synes de burde opplyst i forkant om lang leveringstid selv på lagerførte varer.

 

Handlet hos flere butikker på fredagen, der varen er levert fra samtlige bortsett fra komplett som ikke en gang har fått sendt varen. 5 dager siden bestilling nå, det er rett og slett altfor dårlig!

Lenke til kommentar

Venter fortsatt på at Komplett skal få fingen ut å sende varene jeg bestilte på fredag. Synes de burde opplyst i forkant om lang leveringstid selv på lagerførte varer.

 

Handlet hos flere butikker på fredagen, der varen er levert fra samtlige bortsett fra komplett som ikke en gang har fått sendt varen. 5 dager siden bestilling nå, det er rett og slett altfor dårlig!

Cry more...

Lenke til kommentar

 

Jeg fikk varene jeg bestilte fra Lefdal natt til fredag levert på postkontoret mitt på lørdagen i forrige uke. Venter dog på AC3200 router fra Expert, men den ble mottatt hos butikken i dag så kan hente den imorgen. Siba og QC25 er det verre med. Ringte de i dag og de sa at den er forventet å ankomme postkontoret mitt tirsdag neste uke :-/ Får holde ut med mine DT990 pro inntil den tid!!

Tror du skal holde godt ut med DT990 lenge etter du har mottatt QC25 også, perfekt kontor / reise headsett, men ikke akkurat noe hifi vidunder.

 

 

Hehehe ja vet lider ingen nød :) Men det er alltid moro med nye headset da :thumbs:

Lenke til kommentar

Til dere som har fulgt med på Elkjøps tilbud på Windows-laptoper (-23 %): Gjaldt dette tilbudet også varer som verken var på butikk- eller nettlager? Jeg fikk nemlig beskjed om det motsatte fra en Elkjøp-ansatt.

 

Grunnen til at jeg spør er at når jeg kom hjem så sjekket jeg på nettet. Der kunne jeg nemlig legge til en Surface Pro 4 (i7/8/256) til 18.000 og fikk -23 % i kassen slik at summen ble rundt 14.000 kr. Denne kommer ikke på lager verken på nett eller i butikk før 25.12.15, så har isåfall fyren på Elkjøp feilinformert meg? :hmm:

 Litt moro, men fikk beskjed fra elkjøp nå, når jeg klaget på at I5 256GB utgaven var eneste surface man ikke fikk bestilt:

 

 

Som vi annonserte i vår Black Friday-kundeavis så er det ulike dagstilbud som gjelder for de ulike prisene og produktene. Om produktet er sluttsolgt i henhold til partiet som er forbeholdt tilbudsprisen så vil ordinærpris gjelde deretter. Produktet var tilgjengelig for bestilling, men rabattkampanjen gjaldt ikke for Surface Pro 4.

 

Undres jo litt hva de driver med egentlig..

Lenke til kommentar

Valgte levering til expert butikk på en vare jeg bestilte på fredag. Får jeg beskjed pr epost når den kommer? 

 

EDIT: Å der fikk jeg både sms og epost gitt.

 

Jeg fikk også mail/sms nå. Den ble vist sendt fra lageret på fredag og levert til butikk på mandag uten at jeg har fått beskjed om det ifølge sporingsnummeret.

Lenke til kommentar

Æsj, begynner å angre på at jeg kjøpte nvidia shield på komplett.no og ikke på Elkjop.no(som hadde på lager). Forventet ankomst blir stadig flyttet en dag frem, det betyr erfaringsmessig at ingen har noen formening om når de kan komme på lager igjen. Kjører jo kampanje i USA også nå frem mot jul ser jeg, og de prioriterer vel lett det markedet. Krysser fingre for levering før jul !

Lenke til kommentar

 

 

Jeg fikk varene jeg bestilte fra Lefdal natt til fredag levert på postkontoret mitt på lørdagen i forrige uke. Venter dog på AC3200 router fra Expert, men den ble mottatt hos butikken i dag så kan hente den imorgen. Siba og QC25 er det verre med. Ringte de i dag og de sa at den er forventet å ankomme postkontoret mitt tirsdag neste uke :-/ Får holde ut med mine DT990 pro inntil den tid!!

Tror du skal holde godt ut med DT990 lenge etter du har mottatt QC25 også, perfekt kontor / reise headsett, men ikke akkurat noe hifi vidunder.

 

 

Hehehe ja vet lider ingen nød :) Men det er alltid moro med nye headset da :thumbs:

 

 

Jeg fikk hentemelding fra SIBA ang QC25 nå nettopp. Helt grei fremføringstid. Det ironiske er at Gustard-ampen min fra Kina brukte like lang tid fra Hong Kong til Norge...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Ser ut som Komplett bare har levert noen ordre. Ikke så rart. Det var jo en som skrev i tråden her at ordrenummeret hadde steget med 40.000 eller noe på Komplett mellom to bestillinger han gjorde. De er jo bare mennesker som pakker og sender (selv om lageret er robotisert). Selvfølgelig kjedelig for de som fortsatt ikke har blitt sendt.

Sjekket de 2 ordrene jeg hadde nå, en klokken 01:00 og en 08:00 .

Ordrenummeret hadde steget med 111 000 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...