Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VI har det for bra når vi begynner å klage på at det tar 1 uke før vi får TVen vi bestilte.

 

Ikke at jeg forsvarer Komplett, men sommer er jo lav sesong, og de ansatte er også sikkert litt ferske grunnet ferie avvikling. 

For 9 dager siden bestilte jeg noe greier på lekmer, det har enda ikke kommet, nå har de lager i sverige, men pakken ble først sendt på mandag, så 7 dager etter jeg bestilte. Har ikke brydd meg om det.

 

Vi skal som forbrukere ikke godta alt selvfølgelig, men samtidig syntes jeg at folk nå altfor ofte boikotter og klager så jævlig pga en filleting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hei, var det noen som kunne bestille Surface pro 4 I5 m. 256GB SSD og 8 GB ram på lørdagen med deres 23% tilbud? Det var den eneste surface modellen som var fjernet av de som finnes. Du fant den om du bladde deg i listen over alle windows laptops, men den var da kun med pris, og ikke handlekurv symbol. Dagen før hadde den handlekurv symbol og hadde det hele uken i forkant. 

 

Elkjøp startet med å si at dette var varer ala iphone 6 med begrenset antall - noe det ikke var forbehold om.

 

NÅ hevder de at de ikke har eller har hatt (ettersom min mail angår fortid) surface pro 4 i5 256GB til bestilling på nettet. At jeg da vet de stod med levering til hovedlager i desember, og over uken hadde Vinterbro, Lade, Forus og Tiller den på lager skyldes i mangel av andre forklaringer en gudegitt gave må jeg tro til å vite elkjøp sin lagerstatus....eller ikke. Ja, er litt irritert over denne, fordi de nekter for at de har gjort feil, endret e.l. og sier jeg tar feil, når jeg vet de lyver..

Lenke til kommentar

Da er Lumia 950 XL i havn.

 

Med den preinstallerte appen "Lumia Offers" får man en kode som gjør at man får kjøpt en gratis Display Dock (Continuum) for mobilen hos Microsoft Store. Men man må være rask å bestille før lageret går tomt. 

 

Ellers er Nvidia Shield Android TV i havn og liker den veldig godt etter å ha oppdatert den forhåndsinstallerte Android versjonen. Nå trenger jeg bare en ekstern HDD som tar strøm fra USB-porten.

Lenke til kommentar

Da er Lumia 950 XL i havn.

 

Med den preinstallerte appen "Lumia Offers" får man en kode som gjør at man får kjøpt en gratis Display Dock (Continuum) for mobilen hos Microsoft Store. Men man må være rask å bestille før lageret går tomt. 

 

Ellers er Nvidia Shield Android TV i havn og liker den veldig godt etter å ha oppdatert den forhåndsinstallerte Android versjonen. Nå trenger jeg bare en ekstern HDD som tar strøm fra USB-porten.

Nvidia Shield TV greia er det beste kjøpet jeg har gjort de 5 siste åra. Ble så ivrig at jeg bestilte den fra amazon med en gang den kom ut i USA :p

 

Nå er jeg HTPC nerd og da, håper på dts-hd og dolby true hd støtte i Kodi snart, så er alt komplett.

 

Det beste er at den erstattet en HTPC som sikkert kostet 4 ganger så mye, allikevel er alt mye raskere og har mindre problemer enn med den gamle boksen. Samtidig tar den 1/4 av plassen.  :new_woot:

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

De har jo sine lovnader rundt levering. Det står jo på nettsiden at "Normal leveringstid for varer som er på lager er ca 1-3 virkedager."

BF vet de utmerket godt kommer, og at dette skal tre-firedobles pga en lett forutsigbar handledag er bare tull. Når det er sagt er det fjernt å utelukke en butikk pga treg frakt, men kanskje det ikke er alle kunder et firma er tjent med å ha?

Lenke til kommentar

Venter fortsatt på at Komplett skal få fingen ut å sende varene jeg bestilte på fredag. Synes de burde opplyst i forkant om lang leveringstid selv på lagerførte varer.

 

Handlet hos flere butikker på fredagen, der varen er levert fra samtlige bortsett fra komplett som ikke en gang har fått sendt varen. 5 dager siden bestilling nå, det er rett og slett altfor dårlig!

Hva bestillte du?

 

Jeg venter på ruter fra komplett, men blir ikke sendt før den 11. Desember da de får den inn  på lager da.

Sjekk om tingen du bestillte er på lager eller om den er under bestilling. :)

Lenke til kommentar

VI har det for bra når vi begynner å klage på at det tar 1 uke før vi får TVen vi bestilte.

 

Ikke at jeg forsvarer Komplett, men sommer er jo lav sesong, og de ansatte er også sikkert litt ferske grunnet ferie avvikling.

 

For 9 dager siden bestilte jeg noe greier på lekmer, det har enda ikke kommet, nå har de lager i sverige, men pakken ble først sendt på mandag, så 7 dager etter jeg bestilte. Har ikke brydd meg om det.

 

Vi skal som forbrukere ikke godta alt selvfølgelig, men samtidig syntes jeg at folk nå altfor ofte boikotter og klager så jævlig pga en filleting.

Vi har det for bra? Jeg betaler jo for det! Om komplett bare kan levere når de passer dem burde ikke jeg betale for at de skal levere den raskt til meg heller. Tullete å skulle forsvare komplett ved hver anledning. Har ikke hatt samme negative erfaring med levering fra andre enn komplett og deres kundeservice. Endret av Emils.
Lenke til kommentar

 

VI har det for bra når vi begynner å klage på at det tar 1 uke før vi får TVen vi bestilte.

 

Ikke at jeg forsvarer Komplett, men sommer er jo lav sesong, og de ansatte er også sikkert litt ferske grunnet ferie avvikling.

 

For 9 dager siden bestilte jeg noe greier på lekmer, det har enda ikke kommet, nå har de lager i sverige, men pakken ble først sendt på mandag, så 7 dager etter jeg bestilte. Har ikke brydd meg om det.

 

Vi skal som forbrukere ikke godta alt selvfølgelig, men samtidig syntes jeg at folk nå altfor ofte boikotter og klager så jævlig pga en filleting.

Vi har det for bra? Jeg betaler jo for det! Om komplett bare kan levere når de passer dem burde ikke jeg betale for at de skal levere den raskt til meg heller. Tullete å skulle forsvare komplett ved hver anledning. Har ikke hatt samme negative erfaring med levering fra andre enn komplett og deres kundeservice.

 

Er du i familie med han du har som avatarbilde? Kan virke sånn :p

Lenke til kommentar

 

 

Til dere som har fulgt med på Elkjøps tilbud på Windows-laptoper (-23 %): Gjaldt dette tilbudet også varer som verken var på butikk- eller nettlager? Jeg fikk nemlig beskjed om det motsatte fra en Elkjøp-ansatt.

 

Grunnen til at jeg spør er at når jeg kom hjem så sjekket jeg på nettet. Der kunne jeg nemlig legge til en Surface Pro 4 (i7/8/256) til 18.000 og fikk -23 % i kassen slik at summen ble rundt 14.000 kr. Denne kommer ikke på lager verken på nett eller i butikk før 25.12.15, så har isåfall fyren på Elkjøp feilinformert meg? :hmm:

Litt moro, men fikk beskjed fra elkjøp nå, når jeg klaget på at I5 256GB utgaven var eneste surface man ikke fikk bestilt:

Som vi annonserte i vår Black Friday-kundeavis så er det ulike dagstilbud som gjelder for de ulike prisene og produktene. Om produktet er sluttsolgt i henhold til partiet som er forbeholdt tilbudsprisen så vil ordinærpris gjelde deretter. Produktet var tilgjengelig for bestilling, men rabattkampanjen gjaldt ikke for Surface Pro 4.

Undres jo litt hva de driver med egentlig..

Hei, var det noen som kunne bestille Surface pro 4 I5 m. 256GB SSD og 8 GB ram på lørdagen med deres 23% tilbud? Det var den eneste surface modellen som var fjernet av de som finnes. Du fant den om du bladde deg i listen over alle windows laptops, men den var da kun med pris, og ikke handlekurv symbol. Dagen før hadde den handlekurv symbol og hadde det hele uken i forkant.

 

Elkjøp startet med å si at dette var varer ala iphone 6 med begrenset antall - noe det ikke var forbehold om.

 

NÅ hevder de at de ikke har eller har hatt (ettersom min mail angår fortid) surface pro 4 i5 256GB til bestilling på nettet. At jeg da vet de stod med levering til hovedlager i desember, og over uken hadde Vinterbro, Lade, Forus og Tiller den på lager skyldes i mangel av andre forklaringer en gudegitt gave må jeg tro til å vite elkjøp sin lagerstatus....eller ikke. Ja, er litt irritert over denne, fordi de nekter for at de har gjort feil, endret e.l. og sier jeg tar feil, når jeg vet de lyver..

Da er vi nok i samme båt. Jeg har skjermbilde fra alle tre stegene i kassen på nett at Surface Pro 4-en faktisk gikk inn til 23 % rabatt og kunne kjøpes i Elkjøps nettbutikk. :)

 

Fikk en i5/8/256 på fredagen som jeg hadde ventet på en måned, viste seg at skjermrammen var delvis løs og gikk derfor innom Elkjøp på lørdagen for å høre om de hadde en ny. Fikk da vite at denne varianten var gått ut av sortiment over natten (den fantes som du sier i nettbutikken for en uke siden). Siden de ikke kunne skaffe en ny i5/8/256 (nypris: 14.000 kr) foreslo jeg at jeg kunne få en i7/8/256 siden den kom på 13.900 kr med 23 % rabatt (var ikke klar over denne rabatten på forhånd, men det hang en plakat ved disken hvor jeg sto). Etter at de ansatte hadde diskutert i 30 minutter kom de fram til at det ikke gjaldt på varer som ikke er på lager, men det gjorde det jo tydeligvis siden jeg kunne kjøpe den rabattert på nettet. Var i kontakt med dem igjen på mandag hvor de sa de skulle bestille inn en i7 til meg, men så ble jeg ringt opp igjen om at de ikke var kommet frem til en løsning enda. Så nå vet jeg egentlig ikke hva som skjer ...

 

Synes ikke dere at en rabattert i7 burde være løsningen de ansatte burde komme med her? :hmm: Uaktuelt å gå ned på ram og harddisk til varianten under, da kan den ikke brukes i jobbsammenheng.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

 

Venter fortsatt på at Komplett skal få fingen ut å sende varene jeg bestilte på fredag. Synes de burde opplyst i forkant om lang leveringstid selv på lagerførte varer.

 

Handlet hos flere butikker på fredagen, der varen er levert fra samtlige bortsett fra komplett som ikke en gang har fått sendt varen. 5 dager siden bestilling nå, det er rett og slett altfor dårlig!

Hva bestillte du?

 

Jeg venter på ruter fra komplett, men blir ikke sendt før den 11. Desember da de får den inn  på lager da.

Sjekk om tingen du bestillte er på lager eller om den er under bestilling. :)

 

 

Litt forskjellig. Alt var på lager når jeg bestilte, snakket også med dem på telefon like etter bestillingen for å forsikre meg om at det kom frem til bursdagen til minstemann i huset. De kunne jo bare gitt beskjed når jeg snakket med dem om at de ikke klarer å sende varene før etter 6+ dager fremfor å love at alt skulle være på plass i god tid før 4 desember.

 

Får uansett ikke gjort noe med det nå annet enn å eventuelt avbestille ordren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...