Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

 

Da kan de vel enkelt og greit opplyse i forkant om lang leveringstid og ikke love kunder at varer skal bli levert innen en gitt dato.

Fordi dette skjønner ikkje folk selv? Noobs kalles de som ikkje vet ;)

 

 

Saklig!

 

Jeg ringte komplett for å høre om pakkene ble levert innen fredag 4 desember. Ikke noe problem var deres svar for ganske nøyaktig 7 dager siden.

 

I dag, 4 desember er pakkene fortsatt ikke sendt.

 

Om de som sitter på kundeservice har så liten innsikt selv av hva som angår leveringstider så ser jeg ikke helt at kunder skal ha bedre innsikt på dette området. 

 

 

Vil påstå det er butikken som ikke klarer å holde sine egne løfter og ikke klarer å sende ut varer som kunder har betalt for som er noobs, ikke kundene som forholder seg til hva kundeservice forteller dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det er flere tullinger på finn etter black friday salget. Så minst 5 ulike finn annonser i natt hvor folk prøvde å selge sin 78" Samsung med 10-30 tusen i fortjeneste, men reklamerte til at folk ville spare 40-50 tusen med å henvise til prisen 109999 mens i realiteten kjøpte de den selv på black friday for 49999,- flere av dem står som uåpnet i esken.

 

Håper nesten disse sleskene ikke for solgt dem.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Problemet er vell at om de ikke får solgt de, så drar de bare tilbake til butiken før det har gått 60 dager og får pengene tilbake? 

Problemet blir da Elkjøp sitt. For de som selger på finn.no er det ikke så veldig høy risiko heller: hvis de klarer å selge innen 24. januar får de minst 20% avkastning på 50000 kr i løpet av to måneder, hvis de ikke får solgt har de bundet opp 50000 kr i kapital i to måneder som med dagens rente ikke er spesielt mye.

Lenke til kommentar

Med så mange pakker har jeg mistet oversikt over når de kommer, bare henter de jeg får beskjed om. 

Først fikk jeg ikke på lager, ses i mars, så fikk jeg ops det er bare office, du får brettet snart. 

 

MS SP4 LT i7-6650U/16GB/256SSD

 

POSTALPICKUP Postal Service: Pick-up Point // vet ikke hva det betyr engang 

Endret av War
Lenke til kommentar

Fikk nettopp melding fra CDON om at ordren min blir forsinket, men den ble levert igår. WTF. :p

Fikk samme jeg også, og mine to er ikke sendt engang. Tror de bare sendte den ut til alle som hadde handlet.

 

Venter så vanvittig tungt på det nye headsettet. Måtte det komme akkurat nå.

Lenke til kommentar

Var på posten og hentet Bose QC25 fra Siba i dag.. Ble heldigvis ikke tirsdag neste uke, som kundebehandleren jeg snakket med antydet. Samtidig har jeg satt opp den nye ruteren AC3200 idag.. Veldig fornøyd med stabilt og kjapt trådløst nett, t.o.m. +80mbit trådløst på badet nå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...