Gå til innhold

Angrepene i Paris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

AFP melder om over 100 døde i konserthallen.

Sikkert? eller er det "total" antallet drepte under hele terroraksjonen?

Dette er kun i konserthallen. Det totale antallet har jeg ikke funnet tall på men det snakkes om rundt minst 160 totalt. Det er nærliggende å tro at disse tallene vil stige mye utover natten.
Lenke til kommentar

 

 

Nå spørs det om de prøver seg på

Russland sånn de har truet med. Russland er ikke leker butikk og er ikke feige , da hadde de virkelig fått kjenne på bjørnens vrede.

 

Nok er nok , ekstremistene skjønner bare ett språk desverre.

Problemet er at bomber skaper ekstremister. Jeg foreslår ikke noen løsning altså. Jeg bare påpeker.

Joda helt klart , men hva skal man gjøre da?

 

Det føles håpløst .

Lenke til kommentar

 

AFP melder om over 100 døde i konserthallen.

 

Fytti faen. Og her på bjerget har vi altså bestemt oss for at politiet ikke skal være bevæpnet? Helt forbanna utrolig at det går an. Hvor Ole Brum går det an å bli.

 

Fransk politi er bevæpnet, men de greide ikke forhindre dette allikevel. 22/7 ville endt med samme resultat, osv.

 

Her er det vel du som er Ole Brum, hvis du tror bevæpning i seg sjøl uten videre kan forhindre denslags.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Nå spørs det om de prøver seg på

Russland sånn de har truet med. Russland er ikke leker butikk og er ikke feige , da hadde de virkelig fått kjenne på bjørnens vrede.

 

Nok er nok , ekstremistene skjønner bare ett språk desverre.

Problemet er at bomber skaper ekstremister. Jeg foreslår ikke noen løsning altså. Jeg bare påpeker.

Joda helt klart , men hva skal man gjøre da?

 

Det føles håpløst .

 

Væpnet konflikt gjort riktig kan faktisk hjelpe av og til. Hvis, og jeg understreker HVIS, dette var IS (som de selv har påstått i følge nyhetsbyråene) så sa jeg det i 2011 eller når nå det var at Syria-konflikten startet at hvis ikke det internasjonale samfunnet grep inn så ville dette utvikle seg til full borgerkrig og ekstreme grupper kunne få mye makt. Jeg tar ingen glede i å ha fått rett i det. Hadde den konflikten blitt grepet inn i tidlig så hadde ikke IS fått den oppslutningen de har. Så gjort riktig og til riktig tid kan også væpnet reaksjon hjelpe. Problemet er at det nå er for seint. Nå har problemet vokst oss over hodet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...