Gå til innhold

Angrepene i Paris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Den beste måten muslimer kan ta avstand til slike hendelser på er å frafalle islam.

 

Såvidt jeg har sett av deg, forandret du deg ikke noe fra før 22/7 vs etter 22/7

 

Så du er vel neppe rette person til å forlange denslags av andre..

 

 

Hvis 22/7 hadde blitt gjort i navnet av en ideologi eller bevegelse som daglig hadde stått bak tusenvis av grusomheter på verdensbasis og jeg hadde vært medlem av den, så hadde jeg frafalt på dagen. Ditt poeng var?

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Så nazister etter andre verdenskrig burde fortsatt få være stolte nazister, bare de viser sin avstand mot all elendigheten som ble gjort i nazismens navn under krigen?

Din virkelighetsoppfatning er virkelig ikke tilstede.

Fortell meg forskjellen du da, siden jeg ikke er i stand til å se den.

 

 

140 drepte nå, og stiger nok mer. Fy flate som jeg har denne motbydelige "religionen" langt oppe i vrangstrupen nå.

Ja, det er helt feil å utføre slike angrep, men vrangstrupen min har større problemer med slike trangsynte mennesker som deg.

Ja for mine meninger har drept hundretusenvis av mennesker rundt om i verden. Du har en rar vrangstrupe.

I min øyne er du en rasist, akkurat som at alle muslimer støtter ekstremistiske terrorister i dine øyne. Så jeg kan si at du som rasist er ansvarlig for divers folkemord opp gjennom historien, for eksempel holocaust eller Rwanda '94. Er jeg mer generaliserende enn deg?
  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

118 døde i Bataclan nå.

Det er kanskje det endelige tallet i bataclan mtp at det er et konkret antall

Optimist.

 

Døde kan ha blitt tellet to ganger, og noen kan ha blitt såret, krøpet i skjul, og dødd der uten at de foreløpig er funnet.

 

Jeg regner intet tall som sikkert før en gang på mandag...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De som ikke er villig til å ta avstand fra denne hendelsen, de ser jeg på som ansvarlige.

 

Med mindre det da ikke er ekstremister som aksjonerte i "frustrasjon" over asyltilstrømning osv.? Eller brenner ned asylmottak? Da virker det som endel har vanskeligheter med "å ta avstand"..  Eller "man forstår" hvorfor de gjør det

Lenke til kommentar

 

 

 

Så nazister etter andre verdenskrig burde fortsatt få være stolte nazister, bare de viser sin avstand mot all elendigheten som ble gjort i nazismens navn under krigen?

 

Din virkelighetsoppfatning er virkelig ikke tilstede. 

 

 

Fortell meg forskjellen du da, siden jeg ikke er i stand til å se den.

 

 

 

140 drepte nå, og stiger nok mer. Fy flate som jeg har denne motbydelige "religionen" langt oppe i vrangstrupen nå.

Ja, det er helt feil å utføre slike angrep, men vrangstrupen min har større problemer med slike trangsynte mennesker som deg.

 

 

Ja for mine meninger har drept hundretusenvis av mennesker rundt om i verden. Du har en rar vrangstrupe.

 

Nazieksempelet er helt riktig HVIS DE FAKTISK VAR MED PÅ DET. 

 

Burde nordmenn slutte å kalle seg nordmenn pga Breivik?

Burde FRP slutte å kalle seg FRP pga Breivik?

Burde en fyr som heter Breivik hete noe annet pga Breivik?

 

Du sammenlikner terrorister med folk som har så sinnsykt lite med terroristene å gjøre og som ikke er innblannet i det hele tatt.

 

 

Engangstilfelle vs noe som skjer hele tiden.

 

Om nordmenn sto bak drap, terror og lemlestelser daglig, så hadde jeg iallefall ikke gått rundt å vært stolt "moderat" nordmann.

Forøvrig så kan det ikke sammenlignes da det ene er et valg som kan frafalles, og det andre er en nasjonalitet som ikke er selvvalgt.

 

 

 

I min øyne er du en rasist, akkurat som at alle muslimer støtter ekstremistiske terrorister i dine øyne. Så jeg kan si at du som rasist er ansvarlig for divers folkemord opp gjennom historien, for eksempel holocaust eller Rwanda '94. Er jeg mer generaliserende enn deg?

 

 

Jeg kunne vært en potet i dine øyne, det betyr ikke at jeg plutselig er en potet.

Spar meg for rasismetøvet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dere gidder å diskutere det pjattet der.

Sett i gang med masse-utsendelse av innvandrere, spreng hele syria m.m, gi f i sivile tap, de har uansett opplevd traumer som gjør dem til ustabile mennesker som potensielt kan medbringe ulumskheter. Eller så bruker IS dem som levende skjold.

Livet er ikke rettferdig og verden er overpopulert. 

Jeg er ikke rasist, men dette er en ekstremt vanskelig situasjon å løse. Det er ikke så mye annet å gjøre enn å starte på nytt. 

Kall meg gjerne hobby psykopat, ekstremist eller hva enn du vil,  men problemet er stort nok som det er. 

 

Kjenner flere muslimer som gruer seg til å gå ut imorgen. De regner med folk vil se litt annerledes på dem en liten periode. Men sånn er det. 

Endret av BMWcoupeftw
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Med mindre det da ikke er ekstremister som aksjonerte i "frustrasjon" over asyltilstrømning osv.? Eller brenner ned asylmottak? Da virker det som endel har vanskeligheter med "å ta avstand"..  Eller "man forstår" hvorfor de gjør det

Å brenne ned tomme asylmottak, er ikke på samme nivå som å skyte ned mennesker. Og jeg har ikke hørt mange si at de forstår f.eks. hendelensen i Trollhattan.

 

Men jeg er ikke hyklersk, nasjonalister som ikke tar avstand fra nasjonalisthendelser er ansvarlig for slike hendeler, og muslimer som ikke tar avstand til denne hendelsen er også ansvarlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...