Gå til innhold

Angrepene i Paris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempelurt å la hundretusener vandre inn i Europa usjekket, uten papirer, uten grensekontroll eller noenting. Genialt.

 

Det er ikke usannsynlig at dette er personer som har vært i Frankrike lenge, eller til og med er født der. De forrige terrorangrepene i Frankrike ble vel utført av folk som hadde vært der lenge?

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Ikke denne saken spesielt, men ...

Synd det er litt "morsomt" at man roper 'gud er stor' under terrorangrep - De kunne jo like greit ropt 'Donald Duck er stor'

 

Nei, da hadde man vært sinnsyk. Om man roper på den riktige eventyrfiguren så er man bare religiøs.

 

Forøvrig så venter jeg med å dele ut skyld til vi vet mer, akkurat nå håper jeg bare gislene kommer fra dette i live, og at terroristene ikke slipper unna i live.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trasig, virker som dette er et ganske stort organisert angrep.. Om dette viser seg å være islamister som står bak synst jeg synd på samtlige muslimer i frankrike. Et land som etterhvert har blitt relativt islamfiendtlig kommer nok etter dette til å bli svært fiendtlig om det viser seg å være et IS eller andre islamistiske terror organiasjoner..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...