Gå til innhold

Angrepene i Paris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

AFP melder om over 100 døde i konserthallen.

Fytti faen. Og her på bjerget har vi altså bestemt oss for at politiet ikke skal være bevæpnet? Helt forbanna utrolig at det går an. Hvor Ole Brum går det an å bli. Som nevnt andre steder i tråden, det er ikke et spørsmål OM dette skjer her men NÅR.

 

Nå er det faen meg nok. Nå får alle høye damer og herrer fatte at vi ikke bare kan gå rundt å gjenta frasen "jeg fordømmer". Få handling. Noen ganger må det bare beinhard lut til for at folk skal fatte. Dette må være et slikt tilfelle.

 

 

Nå ville ikke endret veldig mye her forsåvidt... Da norsk politi også får hentet ut våpen i gitte situasjoner uansett.

Endret av Stoddart
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

AFP melder om over 100 døde i konserthallen.

Fytti faen. Og her på bjerget har vi altså bestemt oss for at politiet ikke skal være bevæpnet? Helt forbanna utrolig at det går an. Hvor Ole Brum går det an å bli. Som nevnt andre steder i tråden, det er ikke et spørsmål OM dette skjer her men NÅR.

 

Nå er det faen meg nok. Nå får alle høye damer og herrer fatte at vi ikke bare kan gå rundt å gjenta frasen "jeg fordømmer". Få handling. Noen ganger må det bare beinhard lut til for at folk skal fatte. Dette må være et slikt tilfelle.

 

 

Nå ville ikke endret veldig mye her forsåvidt... Da norsk politi også får hentet ut våpen i gitte situasjoner uansett.

 

Det vet jeg men det er noe med signaleffekten oppi dette.

Lenke til kommentar

Nå spørs det om de prøver seg på

Russland sånn de har truet med. Russland er ikke leker butikk og er ikke feige , da hadde de virkelig fått kjenne på bjørnens vrede.

 

Nok er nok , ekstremistene skjønner bare ett språk desverre.

Problemet er at bomber skaper ekstremister. Jeg foreslår ikke noen løsning altså. Jeg bare påpeker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...