Gå til innhold

Angrepene i Paris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Selv ikke når IS selv forhåndsvarsler at de skal benytte flyktningekrisen til å angripe Vest-Europa og sikkerhetstjenestene sier at dette er en realitet så klarer naivistene å ta det innover seg. Istedet drar de frem rasismekortet. Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner, folkens.

 

Ærlig talt, er det nødvendig å gjenta det samme om igjen like etter at jeg påpekte at det ikke er usannsynlig at gjerningsmennene har bodd lenge i Frankrike (kanskje til og med hele livet)?

 

Jeg deler noe av din skepsis mot massiv innvandring av islamister, men la oss i det minste vente på mer informasjon før vi kobler dette direkte til migrantstrømmen.

 

 

 

 

Cause & effect. Hvorvidt de kom i dag, i går, i fjor eller for 10 år siden så er det Europas innvandringspolitikk som kommer tilbake og biter oss i ræva igjen og igjen og igjen.

 

Min spådom er rett og slett den samme som diverse sikkerhetstjenester: Nemlig at dette kommer til å øke, ikke avta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ærlig talt, er det nødvendig å gjenta det samme om igjen like etter at jeg påpekte at det ikke er usannsynlig at gjerningsmennene har bodd lenge i Frankrike (kanskje til og med hele livet)?

Selv om de har bodd lenge i Frankrike, så har de utvilsomt fått hjelp til å smugle våpen inn i Frankrike.

 

Siden EUs grensekontroll har kollapset, så har det også blitt langt lettere å smugle våpen inn i EU.

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Dette er et ventet angrep og bør ikke overraske noen. Jeg tipper at det vil vise seg at angrepene er utført av franskfødte muslimer. Det handler om en kombinasjon av internasjonal politikk og interne sosiale skiller internt i Frankrike.

 

Denne hendelsen kunne like så godt ha skjedd i Berlin, eller i London. Det er ikke internasjonal politikk som føre til denne hendelsen, men en ekstrem ideologi sammen med en flyktningkrise som har gjort det umulig å kontrollere hvem som kommer inn og ut.

Du skjønner ingenting du Pelle...

Lenke til kommentar

 

 

Selv ikke når IS selv forhåndsvarsler at de skal benytte flyktningekrisen til å angripe Vest-Europa og sikkerhetstjenestene sier at dette er en realitet så klarer naivistene å ta det innover seg. Istedet drar de frem rasismekortet. Veien til helvete er brolagt med gode intensjoner, folkens.

 

Ærlig talt, er det nødvendig å gjenta det samme om igjen like etter at jeg påpekte at det ikke er usannsynlig at gjerningsmennene har bodd lenge i Frankrike (kanskje til og med hele livet)?

 

Jeg deler noe av din skepsis mot massiv innvandring av islamister, men la oss i det minste vente på mer informasjon før vi kobler dette direkte til migrantstrømmen.

 

Cause & effect. Hvorvidt de kom i dag, i går, i fjor eller for 10 år siden så er det Europas innvandringspolitikk som kommer tilbake og biter oss i ræva igjen og igjen og igjen.

 

Min spådom er rett og slett den samme som diverse sikkerhetstjenester: Nemlig at dette kommer til å øke, ikke avta.

 

Hvis de er "IS-infiltratører" kan det ikke være lenge siden de kom til landet. Hvis dette er folk som har bodd lenge i Frankrike kan det altså ikke ha noe med migrantstrømmen å gjøre.

Lenke til kommentar

 

Jeg sksl ikke trekke noen slutninger her , men en ting vil jeg si og det er at jøye meg så mange dumme spørsmål reporteren til tv2 kommer med..

Det er bare å droppe norske kanaler når slike ting skjer. Selv følger jeg BBC sin live-sending på nettet.

Ja jeg skifta kanal selv , amatørmessig dekning

 

Han spurte jo om ting som er helt irrelevant til saken .

 

Kjente jeg ble flau.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...