Gå til innhold

Mass Effect - Andromeda: Nyheter og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

 

Ja det kan du.

 

Og som nevnt så er animasjonene mye bedre på dw du lager selv

Flott, må nok gi dette en sjanse selv. Ganske sulten på mass effect.

Var veldig skeptisk selv, men denne gangen har all negativiteten ødelagt før folk i det hele tatt har prøvd det.

Ihvertfall min mening.

Jeg har lært at reviews og omtaler er kjekke å ha som guide og kilder men jeg kan plutselig elske spill som har blitt slaktet. Av og til uten å forstå hvorfor selv. Jeg tar ting litt på magefølelsen jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hva synes dere så langt om spillet?

Digger det. Er sår i ræven etter all sittingen!

 

Kan ikkje fatte de som klager på at de ikkje forstår historien. Hva er det å ikkje forstå ?

 

Gjorde litt endringer på ansiktet på karakteren min, og det er absolutt til å leve med.

Dialogene er middels til ganske gode, hender til og med at eg ler litt :p

De små oppdragene så langt er små, heldigvis.

 

 

Kan du gjøre endringer på ansiktet etter at du har startet? Eller startet du på nytt? Karakteren min ble relativt bra, men med en gang hun åpner munnen ser hun ut som en mongolid ape med svulst i trynet. Så skulle gjort noen endringer der jeg også. xD
Går ikke ann uten å starte på nytt. Dem vurderer å patche det inn på et tidspunkt kanskje dog.
Lenke til kommentar

 

 

Hva synes dere så langt om spillet?

Digger det. Er sår i ræven etter all sittingen!

 

Kan ikkje fatte de som klager på at de ikkje forstår historien. Hva er det å ikkje forstå ?

 

Gjorde litt endringer på ansiktet på karakteren min, og det er absolutt til å leve med.

Dialogene er middels til ganske gode, hender til og med at eg ler litt :p

De små oppdragene så langt er små, heldigvis.

 

 

Kan du gjøre endringer på ansiktet etter at du har startet? Eller startet du på nytt? Karakteren min ble relativt bra, men med en gang hun åpner munnen ser hun ut som en mongolid ape med svulst i trynet. Så skulle gjort noen endringer der jeg også. xD

 

hehe

 

Eg startet på nytt.

 

Visste om munnen så gjorde den så liten som mulig uten at det så rart ut ;) 

 

 

 

Angående research så tok eg feil.. 

En kan se hva som kreves for å bygge det ved å trykke på detaljer. 

Lenke til kommentar

 

 

Ja det kan du.

 

Og som nevnt så er animasjonene mye bedre på dw du lager selv

Flott, må nok gi dette en sjanse selv. Ganske sulten på mass effect.

 

Var veldig skeptisk selv, men denne gangen har all negativiteten ødelagt før folk i det hele tatt har prøvd det. 

Ihvertfall min mening. 

 

Dette er første gang siden Dragon Age 2 kom ut at en betydelig andel av kundemassen har vært skeptiske til et Bioware-spill, og du føler det har ødelagt spillet? Vi får fiaskoer som No Man's Sky fordi kundemassen lar seg rive med av markedsføringen, ikke til tross for det.

 

De fleste som har kritisert historien og spillet vist gjennom markedsføring har ikke gjort det i håp om at spillet blir dårlig, men snarere fordi de faktisk er interessert i et gjennomført kvalitetsprodukt. Ut fra det jeg har sett av markedsføring og spilt selv gjennom Origin Access har jeg absolutt ingen tro på at dette er et spill jeg vil like i stor grad, selv om jeg håpet på en positiv overraskelse frem til jeg prøvde spillet selv.

 

Dette er forøvrig det andre spillet på rad i serien som har hatt en utsatt lansering fordi det trengtes mer tid, og det er liten grunn til å tro at Bioware fikk på plass alt de burde ha fått til disse siste månedene. Det hele kommer av manglende kvalitetskontroll på den tekniske siden så vel som den kreative siden av utviklingen. Det virkelig morsomme her er at EA sa de ville utsette Andromeda ytterligere om det trengtes for å gjøre spillet bedre, da er det rimelig å anta at prosjektledelsen i Bioware ikke har turt å si fra om hvor mye tid de faktisk trengte.

Endret av N o r e n g
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Ja det kan du.

 

Og som nevnt så er animasjonene mye bedre på dw du lager selv

Flott, må nok gi dette en sjanse selv. Ganske sulten på mass effect.

 

Var veldig skeptisk selv, men denne gangen har all negativiteten ødelagt før folk i det hele tatt har prøvd det. 

Ihvertfall min mening. 

 

Dette er første gang siden Dragon Age 2 kom ut at en betydelig andel av kundemassen har vært skeptiske til et Bioware-spill, og du føler det har ødelagt spillet? Vi får fiaskoer som No Man's Sky fordi kundemassen lar seg rive med av markedsføringen, ikke til tross for det.

 

De fleste som har kritisert historien og spillet vist gjennom markedsføring har ikke gjort det i håp om at spillet blir dårlig, men snarere fordi de faktisk er interessert i et gjennomført kvalitetsprodukt. Ut fra det jeg har sett av markedsføring og spilt selv gjennom Origin Access har jeg absolutt ingen tro på at dette er et spill jeg vil like i stor grad, selv om jeg håpet på en positiv overraskelse frem til jeg prøvde spillet selv.

 

Dette er forøvrig det andre spillet på rad i serien som har hatt en utsatt lansering fordi det trengtes mer tid, og det er liten grunn til å tro at Bioware fikk på plass alt de burde ha fått til disse siste månedene. Det hele kommer av manglende kvalitetskontroll på den tekniske siden så vel som den kreative siden av utviklingen. Det virkelig morsomme her er at EA sa de ville utsette Andromeda ytterligere om det trengtes for å gjøre spillet bedre, da er det rimelig å anta at prosjektledelsen i Bioware ikke har turt å si fra om hvor mye tid de faktisk trengte.

 

De siste sidene her inne har det vært en enorm klaging på spillet ja. Og det er før folk i det hele tatt har prøvd det! 

Sier du at det ikkje setter en demping når folk klager ? 

Folk som egentlig ikkje bryr seg, men sier spillet er ødelagt pga noen rare fjes, og artig gange .

 

Du er vel egentlig den her inne som har skreket høyest . 

Eg skrev det til deg tidligere, du har så enormt med forhåpinger at det finnes ikkje ett spill som blir lansert som du blir fornøyd med . 

 

Du er også en av de som tar dette altfor alvorlig. Det er ett spill. Lev med at historien ikkje alltid går opp, lev med at produsentene går videre, og glem historien om det ikkje er en triologi. 

 

Men fortell meg hva som er gale med akkurat dette spillet da ? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

ca 14 timer inn og fått satt opp min første utpost. Digger spillet så langt. Jada, noe småtteri kunne kanskje vært bedre, men det er små detaljer som overhodet ikke er plagsomt. Stor koser meg og selv om utposten på EOS er oppe og går er jeg langt fra ferdig med den planeten. For å si det sånn så er dette i langt bedre stand enn det flere andre spill har vært til lansering både teknisk og grafisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det slik at man ikke i like stor grad som før kan utforme utseende til figuren sin eller har jeg missforstått?

 

For oss gutter so kan du det(men fortsatt ganske dårligt), men damene kan bare velge mellom noen uattraktive ansikter pga den feministiske holdningen til BioWare

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Halla. Er nå 20 timer inn, har satt opp to outposts og så langt digger jeg det. Nok av mysterier, interessante karakterer, morsomme dialoger. Noen verre enn andre - flørtingen med Suvi (usikker på navn) er fantastisk klein, men likevel troverdig og bra gjennomført. Litt usikker på hva endgame er her, har ikke noe klar "endboss" i sikte, men det er kanskje like spennende. Virker bare som om menneskene prøver å slå seg ned og må... passe inn. Completion % viser 25% hos meg etter 20 timer. Har dog gjort absolutt alt som er mulig å gjøre på snøplaneten i første omgang, tror jeg har vært der i nærmere 5-6 timer. 

 

PS: Fuck mangelen på autosave i dette spillet. Spiller på hard og synes faktisk spillet er over snittet vanskelig. Dør ofte hvis jeg er litt uforsiktig, og det er mange ganger man ikke får lov til å lagre, og starter flere titalls minutter bak tidspunktet man døde på. Rage. :( 

Lenke til kommentar

Nesten 19 tima no og fekk 50% completion etter å snakke litt med Crewet mitt etterpå.

 

Eg har alltid dårlig tid i sånne spel, dårlig uvane, men eg prøve alltid å setta meg inn i situsasjonen :p So eg stresse sjukt, like da sånn i sånne spel der " Time is of the essence ". So går eg rundt å rydde litt opp ittepå når trusselen e øve :)

Lenke til kommentar

 

 

Ja det kan du.

 

Og som nevnt så er animasjonene mye bedre på dw du lager selv

Flott, må nok gi dette en sjanse selv. Ganske sulten på mass effect.

 

Var veldig skeptisk selv, men denne gangen har all negativiteten ødelagt før folk i det hele tatt har prøvd det. 

Ihvertfall min mening. 

 

Virker som det har bredt seg ganske mye negativitet ja. 

Lenke til kommentar

Nesten 19 tima no og fekk 50% completion etter å snakke litt med Crewet mitt etterpå.

 

Eg har alltid dårlig tid i sånne spel, dårlig uvane, men eg prøve alltid å setta meg inn i situsasjonen :p So eg stresse sjukt, like da sånn i sånne spel der " Time is of the essence ". So går eg rundt å rydde litt opp ittepå når trusselen e øve :)

 

Jeg har 25 timer in game og har kun vært innom 2 planeter  :omg:

Hva synes dere så langt?

Lenke til kommentar

Eg synes det er greit eg, ikkje perfekt og langt ifra det beste Mass Effect spillet. Men eg synes det har fått litt vell masse kritikk.

 

Er fortsatt et spill som til tider vise veldi høg kvalitet. Er heilt elendig på og gi karakter, men bedre enn det eg trudde etter å ha lest reviews er det hvertfall :)

Lenke til kommentar

Hvis det hadde vært akkurat samme spill som nå, men med Shepard & Gamlegjengen, så hadde 90% av kritikken vært borte.

 

Shepard var jo badass før vi engang hadde startet ME1, nå spiller vi en fersking som ikke er tørr bak øra enda :D

 

Tar tid å venne seg til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hovedrollen er det jo meningen man skal definere personligheten til selv, så jeg bryr meg egentlig fint lite om utgangspunktet, så lenge spillet er RPG nok til at jeg kan customize og gjøre valg underveis. Det er et stort univers med masse lore og gode characters som er viktig for min del. ME var en fantastisk åpenbaring i sin tid med dybden på alt det der. Jeg hadde hatt "spill pause" på flere år med unntak av WoW og CIV og var helt overveldet av at man kunne lage et så dybt spill den gangen. Men jeg forventer ikke mindre i disse dager for å si det sånn. Jeg bare henger meg ikke opp spesifikke ting i de forrige spillene nødvendigvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...