Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

Evga:

 

SC - 13th June.

FTW - 17th June.

Classified - End of June

Hybrid - Early July.

Hydro Copper - Late July

 

Klype salt...

hmmmm. Nå er spørsmålet om jeg skal vente til Hybrid 1080 kommer ut eller om jeg skal kjøpe meg 980ti hybrid.

Den hybriden kommer sikkert til å koste flesk,enda mer enn 980ti hybriden.

Frykter det, men håper ikke. Prisen har falt 1000kr på 980Ti Hybrid og koster nå 7000kr. Kanskje 1080 Hybrid kommer til å legge seg på 8000kr, men jeg håper det blir mindre enn det.

Hvor da?

På komplett ligger den fortsatt på 7990kr

Hvis jeg skal bruke 8000kr på et hybrid kort så skal jeg passe på å kjøpe det beste hybrid kortet i den prisklassen. Det jeg bryr meg om er lav temperatur på gpu'n og med nok vram, som sagt tidligere jeg er ikke interessert i et costum waterloop system.

Så hvis hybriden 1080 legger seg på 8000 så fins det stor sjans at jeg venter til juli.

Proshop selger nå EVGA GeForce GTX 980Ti Hybrid til 6996kr

har hørt veldig mye dårlig om Proshop her på forumet,så styrer unna den siden.
Kan fortelle at jeg er meget fornøyd. Kjøpt rimelig mye der. :)

 

Snakka med en hyggelig dame på tlf fredag formiddag, og ho kunne fortelle at min g.skill 3733mhz minne var på vei til meg :D

Proshop ER best på minne i Norge faktisk :)

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har handlet mye fra proshop, har hatt noen garantisaker med dem som og har gått smertefritt. Eneste dårlige erfaringen jeg har med de var når jeg skulle returnere noe på angre retten. Tok vel snart 2 måneder før jeg fikk pengene tilbake på konto igjen etter ekstremt mye masing frem og tilbake. 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Har handlet mye fra proshop, har hatt noen garantisaker med dem som og har gått smertefritt. Eneste dårlige erfaringen jeg har med de var når jeg skulle returnere noe på angre retten. Tok vel snart 2 måneder før jeg fikk pengene tilbake på konto igjen etter ekstremt mye masing frem og tilbake. 

 

Er noe slike problemer jeg tenker på. Hvis jeg kjøper hybrid kortet og det går 30dager og velger å jeg bruke angretten at det vil gå evig lang tid før jeg får pengene tilbake.

Med komplett så går det fort i forhold hvertfall og de er veldig greie uten noe problemer.

Lenke til kommentar

 

Har handlet mye fra proshop, har hatt noen garantisaker med dem som og har gått smertefritt. Eneste dårlige erfaringen jeg har med de var når jeg skulle returnere noe på angre retten. Tok vel snart 2 måneder før jeg fikk pengene tilbake på konto igjen etter ekstremt mye masing frem og tilbake.

Er noe slike problemer jeg tenker på. Hvis jeg kjøper hybrid kortet og det går 30dager og velger å jeg bruke angretten at det vil gå evig lang tid før jeg får pengene tilbake.

Med komplett så går det fort i forhold hvertfall og de er veldig greie uten noe problemer.

De tar godt betalt for det også :p

Lenke til kommentar

 

 

Har handlet mye fra proshop, har hatt noen garantisaker med dem som og har gått smertefritt. Eneste dårlige erfaringen jeg har med de var når jeg skulle returnere noe på angre retten. Tok vel snart 2 måneder før jeg fikk pengene tilbake på konto igjen etter ekstremt mye masing frem og tilbake.

Er noe slike problemer jeg tenker på. Hvis jeg kjøper hybrid kortet og det går 30dager og velger å jeg bruke angretten at det vil gå evig lang tid før jeg får pengene tilbake.

Med komplett så går det fort i forhold hvertfall og de er veldig greie uten noe problemer.

De tar godt betalt for det også :p

 

 

hehe,ja de gjør det:p.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Evga:

 

SC - 13th June.

FTW - 17th June.

Classified - End of June

Hybrid - Early July.

Hydro Copper - Late July

 

Klype salt...

hmmmm. Nå er spørsmålet om jeg skal vente til Hybrid 1080 kommer ut eller om jeg skal kjøpe meg 980ti hybrid.

Den hybriden kommer sikkert til å koste flesk,enda mer enn 980ti hybriden.

Frykter det, men håper ikke. Prisen har falt 1000kr på 980Ti Hybrid og koster nå 7000kr. Kanskje 1080 Hybrid kommer til å legge seg på 8000kr, men jeg håper det blir mindre enn det.

Hvor da?

På komplett ligger den fortsatt på 7990kr

Hvis jeg skal bruke 8000kr på et hybrid kort så skal jeg passe på å kjøpe det beste hybrid kortet i den prisklassen. Det jeg bryr meg om er lav temperatur på gpu'n og med nok vram, som sagt tidligere jeg er ikke interessert i et costum waterloop system.

Så hvis hybriden 1080 legger seg på 8000 så fins det stor sjans at jeg venter til juli.

Proshop selger nå EVGA GeForce GTX 980Ti Hybrid til 6996kr

har hørt veldig mye dårlig om Proshop her på forumet,så styrer unna den siden.
Kan fortelle at jeg er meget fornøyd. Kjøpt rimelig mye der. :)

 

Snakka med en hyggelig dame på tlf fredag formiddag, og ho kunne fortelle at min g.skill 3733mhz minne var på vei til meg :D

Proshop ER best på minne i Norge faktisk :)

Kan du linke minne? Sitter på 4x8gb 3200, noe vits å bytte tro når jeg bestiller 6900k?

Lenke til kommentar

Jeg sitter på ett 680 kort i dag og det er veldig modent for utskiftning, 1080 er litt vel dyrt for en casual som meg og det er vel ærlig talt overkill også da jeg ikke er interessert i 4k gaming. Vurderer ett 1070 men når jeg leste om at man kan få nogenlunde lik ytelse med ett 980Ti tenkte jeg at man muligens kan gjøre ett varp på Finn etterhvert på et slikt. Jeg lurer på om det er noen som har en kvalifisert gjetning på hva 1070 kommer til å ligge på i norkse butikker? Og hva er en god pris i forhold til dette på et 980Ti hvis det skal være vits å gå for et gammelt, brukt kort?   

Lenke til kommentar

Jeg sitter på ett 680 kort i dag og det er veldig modent for utskiftning, 1080 er litt vel dyrt for en casual som meg og det er vel ærlig talt overkill også da jeg ikke er interessert i 4k gaming. Vurderer ett 1070 men når jeg leste om at man kan få nogenlunde lik ytelse med ett 980Ti tenkte jeg at man muligens kan gjøre ett varp på Finn etterhvert på et slikt. Jeg lurer på om det er noen som har en kvalifisert gjetning på hva 1070 kommer til å ligge på i norkse butikker? Og hva er en god pris i forhold til dette på et 980Ti hvis det skal være vits å gå for et gammelt, brukt kort?   

 

Det finnes ikke noe som heter et for raskt skjermkort. Kommer alltid nye spill som krever mer og mer. Kjøp etter lommeboka di :)

1070 gir deg selvsagt mer for pengene enn 1080 da.

Lenke til kommentar

Jeg sitter på ett 680 kort i dag og det er veldig modent for utskiftning, 1080 er litt vel dyrt for en casual som meg og det er vel ærlig talt overkill også da jeg ikke er interessert i 4k gaming. Vurderer ett 1070 men når jeg leste om at man kan få nogenlunde lik ytelse med ett 980Ti tenkte jeg at man muligens kan gjøre ett varp på Finn etterhvert på et slikt. Jeg lurer på om det er noen som har en kvalifisert gjetning på hva 1070 kommer til å ligge på i norkse butikker? Og hva er en god pris i forhold til dette på et 980Ti hvis det skal være vits å gå for et gammelt, brukt kort?   

 

En insider sa rundt 4600-4900 for 1070.

Lenke til kommentar

Nei det er selvsagt ikke noe som er for raskt, men det er noe som er for dyrt. Jeg bruker gjerne 6-7000 for en GPU men er blitt verre å rettferdigjøre slikt med åra, og kjerringa blir fort så hissig og... :D Hva er rimelig å by for en 980Ti på Finn da tror dere? 3000 kr? Ser de ligger fra 3500 til 7000!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...