Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

 

Det er lov å ha sidedeksel på kabinettet ^^

 

 

jeg vil jo gjerne at hw inne i kabinettet ikke skal se ut som et juletre. Syns virkelig ikke noe om det,men når jeg var 17-19 så syntes jeg det var fett,men det er lenge siden.

Dessuten vil jeg ikke akkurat bli blenda når jeg går inn i kabinettet heller..

 

 

I mange tilfeller er det en liten kabel fra kretskortet til kjøleren. Den kan man ta av, dermed er det ikkje lys lengre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ser de har droppet DX12. Det vil vel egentlig aldri fungere med SLI i DX12. Dette har jeg sett i videoer med PCper og nvidia. For å få multiGPU-støtte i DX12, så må det legges inn støtte i spillene fra nå av. Håper utviklerne kaster seg på dette...

 

Ingen DX 12 spill som har SLI støtte som jeg har sett iallefall. Ashes of the singularity kan bruke 2 skjermkort, men ikkje i SLI. Bare "hver for seg" Det funker helt flott da. Testet det selv med 2x Titan X her :)

 

Tombraider med DX 12 patchen funker ikkje med sli enda. Dette er det de som har laget spillet som må fikse ;)

Med dx 11, så funker det. Synn, men jeg så ikkje forskjell på DX 12 og DX 11 i tombraider, annet at jeg fant ut av at SLI ikkje funket. Så jeg gikk fra 3-way sli, til singelkort ytelse i dette spillet. Det er noe dritt med 3440x1440 og 100hz skjerm, og en 4k skjerm :(

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

 

Ser de har droppet DX12. Det vil vel egentlig aldri fungere med SLI i DX12. Dette har jeg sett i videoer med PCper og nvidia. For å få multiGPU-støtte i DX12, så må det legges inn støtte i spillene fra nå av. Håper utviklerne kaster seg på dette...

 

Ingen DX 12 spill som har SLI støtte som jeg har sett iallefall. Ashes of the singularity kan bruke 2 skjermkort, men ikkje i SLI. Bare "hver for seg" Det funker helt flott da. Testet det selv med 2x Titan X her :)

 

Jepp. Multi adapter mode eller hva det heter. Så SLI og CFX dør vel ut etterhvert som vi går fullstendig over på DX12. Usikker på hvordan det vil fungere på Vulkan. OpenGL skalerer vel fortsatt greit nok på SLI.

Lenke til kommentar

 

 

 

Ser de har droppet DX12. Det vil vel egentlig aldri fungere med SLI i DX12. Dette har jeg sett i videoer med PCper og nvidia. For å få multiGPU-støtte i DX12, så må det legges inn støtte i spillene fra nå av. Håper utviklerne kaster seg på dette...

 

Ingen DX 12 spill som har SLI støtte som jeg har sett iallefall. Ashes of the singularity kan bruke 2 skjermkort, men ikkje i SLI. Bare "hver for seg" Det funker helt flott da. Testet det selv med 2x Titan X her :)

 

Jepp. Multi adapter mode eller hva det heter. Så SLI og CFX dør vel ut etterhvert som vi går fullstendig over på DX12. Usikker på hvordan det vil fungere på Vulkan. OpenGL skalerer vel fortsatt greit nok på SLI.

 

Skalerer 0 komma nix i Doom iallefall. Ved sli så ser det ut  som om det er ca 70% gpuload på 2x gpu, men får samme fps med en gpu. Altså det funker ikkje, selv om det ser slik ut... Nå har heldigvis "Betsheda" sagt at det skal komme patch med slistøtte da, så vi får bare vente å se. Dog doom 2014 går rimelig smooth med bare ett Titan X @ 1500mhz med alt på max. Vi snakker her om nesten 100fps :)

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Msi Gaming X OC teaser:

 

stock boost clock 1873@5005 fan profile 70% Firestrike ultra 5143

oc first run 2062mhz@5200 fan profile 70% Firestrike ultra 5554

oc second run 2088mhz@5200 fan profile 70% Firestrike ultra 5628

oc third run 2113mhz@5200 fan profile 70% Firestrike ultra 5637

oc fourth run 2130@5200 fan profile 70% Firestrike ultra 5684

OC RUN 5 2150@5200 fan profile 70% CRASHED for now....

Temp read around 54c max load firestrike

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...