Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

 

1500,- for mitt Asus Direct CU 970 Mini, og 2 minutter senere var d solgt :D

Fan. hadde nok kjøpt det på flekken for den prisen mtp foldinga ^^

 

Fikk just solgt båten, så spørs om det blir 6950X og 1080 tri sli? 

 

(Hadde vært noe :rofl: )

 

Gå for både 6950x og 3-way 1080... Heftige saker.  :w00t:

Jeg kjøper det hvis jeg vinner i Vikinglotto på onsdagen...

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må jo ha satt rekord i vingling nå, Christian. Foreslår at du kjøper tilbake båten og stikker midtfjords hver gang det kommer noe nytt på markedet :D

Billigere med et par svømmeføtter og dykkebriller , da holder han hodet kaldt og under vann :p

Kan være lurt å få med seg en snorkel også i tilfellet han glemmer seg...

 

Christian er jo ung, burde han ikke spurte ute på byen med unge flotte jenter ? Sitte inne på gutterommet om sommeren gir ikke så mye hud til hud trening vet du :p

 

Noen som fikk med seg de siste ryktene om at Ti faktisk trolig dukker opp like før jul? Forstår det slik at det kan være pga Vega til Amd.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en annen båt istedenfor, eldre, men bedre for mitt bruk (Sjelden også fant jeg ut, under 100 ble produsert, moro det).

 

Men satt igjen med et fint overskudd, tjent på alle 3 båtene jeg har kjøpt/solgt. ^^

 

OT deluxe.

 

Men nei, venter nok på 1080Ti før jeg oppgraderer noe mer. 1080 er ikke verdt det for min del, 6950X er IAF. ikke verdt det.

 

Jenter? Tenker bare på penger som går i dass jeg. :rofl: Neida :p

Lenke til kommentar

Hvis 1070 kommer til å ligge på rundt 4,5k NOK er det nok det jeg kommer til å gå for, bang-for-the-buck ratioen er betydelig høyere sammenlignet med 1080. Spent på hva MSI sin 1070 Gaming kommer til å ligge på, satse på at den kommer i butikkhyllene om ikke alt for lenge  :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

 

Du må jo ha satt rekord i vingling nå, Christian. Foreslår at du kjøper tilbake båten og stikker midtfjords hver gang det kommer noe nytt på markedet :D

Billigere med et par svømmeføtter og dykkebriller , da holder han hodet kaldt og under vann :p

Kan være lurt å få med seg en snorkel også i tilfellet han glemmer seg...

 

Christian er jo ung, burde han ikke spurte ute på byen med unge flotte jenter ? Sitte inne på gutterommet om sommeren gir ikke så mye hud til hud trening vet du :p

 

Noen som fikk med seg de siste ryktene om at Ti faktisk trolig dukker opp like før jul? Forstår det slik at det kan være pga Vega til Amd.

Enig der, hud til hud treninga dabber fort av etter noen år, best og få unnagjort det først så kan må bruke penger på data etterpå (hvis det er igjen noe) :) Endret av Trondz1
Lenke til kommentar

Med denne farten så vil nok ikke 1070 være tilgjengelig for alle før slutten av august. 1080 er jo enda ikke på tur til hvermansen(snakker da om tredjepartkort). Blir nok samme situasjon for 1070.

 

Ikke nødvendigvis. Noen sier at det er pga. GDDR5X-minnet at det er labert med 1080-tilgjengelig, da GDDR5X er en helt ny minneteknologi som det ikke er stor tilgjengelighet på ennå. Så dersom det stemmer, så kan det godt være at 1070 vil være enklere å få tak i.

Lenke til kommentar

 

Med denne farten så vil nok ikke 1070 være tilgjengelig for alle før slutten av august. 1080 er jo enda ikke på tur til hvermansen(snakker da om tredjepartkort). Blir nok samme situasjon for 1070.[/quote

 

Vent ei uke og ha pengene klare. 3. Part til 1070 kommer vel fra dag 1.

Lenke til kommentar

Trikset er hente tingene på posten når du vet at kona/samboer/kjæreste ikke er hjemme, så du kan få det i hus uten at hu ser det.

Hvis hun så spør om du har kjøpt noe nytt (hvis hun ser du bygger liksom..) så bare "Å neeeei, dette har jeg hatt lenge."

 

Haha. Absolutt ikke dum taktikk!

Lenke til kommentar

Trikset er hente tingene på posten når du vet at kona/samboer/kjæreste ikke er hjemme, så du kan få det i hus uten at hu ser det.

Hvis hun så spør om du har kjøpt noe nytt (hvis hun ser du bygger liksom..) så bare "Å neeeei, dette har jeg hatt lenge."

 

Hehe, men igjen hvis man må ty til slike taktikker, så er man vel i feil forhold uansett, eller at man må innse man passer best alene. Ble litt OT dette menne :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trikset er hente tingene på posten når du vet at kona/samboer/kjæreste ikke er hjemme, så du kan få det i hus uten at hu ser det.

Hvis hun så spør om du har kjøpt noe nytt (hvis hun ser du bygger liksom..) så bare "Å neeeei, dette har jeg hatt lenge."

 

Jøss, så det er fler som tenker det samme. :) Har tatt den der tidligere da jeg brukte litt vel mye penger en periode. Enten så har man hatt det lenge, bare driver å fikser eller har lånt av en kompis for å teste i egen maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...