Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en prisguide notis om lagerstatus.. ikke noe vits i å hive penger etter butikker før det. Selv om det i teorien kan være jeg kunne "reservert" et kort så kan like godt være at noen andre få det inn før...

Endret av Ziff
Lenke til kommentar

Har en prisguide notis om lagerstatus.. ikke noe vits i å hive penger etter butikker før det. Selv om det i teorien kan være jeg kunne "reservert" et kort så kan like godt være at noen andre få det inn før...

Man er da alltid bakerst i køen, da de som bestiller får. Når ting ikkje kommer inn på lager før det er utsolgt, så sitter man der....

Lenke til kommentar

 

Har en prisguide notis om lagerstatus.. ikke noe vits i å hive penger etter butikker før det. Selv om det i teorien kan være jeg kunne "reservert" et kort så kan like godt være at noen andre få det inn før...

Man er da alltid bakerst i køen, da de som bestiller får. Når ting ikkje kommer inn på lager før det er utsolgt, så sitter man der....

 

 

Tja, vet ikke hvordan det er hos andre, men hos komplett så kan du jo kansellere en ordre så lenge den ikke er plukka og sånn. Så da kan du jo bare legge inn en bestilling og velge å betale ved mottak, så kansellere dersom noen andre har på lager før ;)

Lenke til kommentar

Skyter inn ett raskt spørsmål:

Sitter med 980ti Hybrid og skal gå opp til 1440p om ca 3 mnd. Tenker at jeg da må oppgradere. Men 1080 eller 980ti SLI tro? Får jo veldig billige 980ti nå, og blir vel enda billigere innen 3 mnd.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Skyter inn ett raskt spørsmål:

Sitter med 980ti Hybrid og skal gå opp til 1440p om ca 3 mnd. Tenker at jeg da må oppgradere. Men 1080 eller 980ti SLI tro? Får jo veldig billige 980ti nå, og blir vel enda billigere innen 3 mnd.

 

Tja, heller et graftig kort enn to mindre kraftige. Men nå er vel 1080 ikke kjempestor oppgradering for 980 ti. Skaff deg skjermen først, test og se om du faktisk trenger mer. Du kan jo også teste DSR i mellomtiden, kjøre 1440p selv om skjermen du har ikke har så høy oppløsning. Se hvordan det går :)

 

Men et GTX 980 Ti til er nok et godt alternativ nå som prisene daler på brukten.

Endret av 6u4rdi4n
Lenke til kommentar

Når 980ti max overklokket yter bare 5-10% dårligere enn max overklokket 1080, så er det ikkje sikkert 980ti kommer til å synke så veldig i pris. 980ti blir da garantert bedre enn 1070 når begge overklokkes.. Noe å tenke på ;)

 

Hvor høyt regner vi som max OC for 980 Ti?

Lenke til kommentar

 

Når 980ti max overklokket yter bare 5-10% dårligere enn max overklokket 1080, så er det ikkje sikkert 980ti kommer til å synke så veldig i pris. 980ti blir da garantert bedre enn 1070 når begge overklokkes.. Noe å tenke på ;)

 

Hvor høyt regner vi som max OC for 980 Ti?

 

1500-1550mhz

Lenke til kommentar

 

 

Når 980ti max overklokket yter bare 5-10% dårligere enn max overklokket 1080, så er det ikkje sikkert 980ti kommer til å synke så veldig i pris. 980ti blir da garantert bedre enn 1070 når begge overklokkes.. Noe å tenke på ;)

 

Hvor høyt regner vi som max OC for 980 Ti?

 

1500-1550mhz

 

 

Aight, kjekt å vite. (Winning! :) )

Lenke til kommentar

 

Hvem er han "mydog" norsk på 10.plass med 2x gpu, fire strike ext, noen fra dette forum?

 

Han er litt opptatt med hus og frue akkurat nå, men han lever enda. Mydog er blitt en av legendene her på forumet når det gjelder vannkjøling :D

 

Han kjørte fase på cpu, og waterchiller på skjermkorta. Kaldt vann ja :)

 

 

Når jeg en gang i fremtiden skal bygge et hus muligens, skal jeg legge vannrør inn bak TVen der PCen skal stå :)

 

Vannkjøling med kaldvann fra "springen" :) Gjennom PCen og rett ut igjen i sluken.

Lenke til kommentar

 

 

Hvem er han "mydog" norsk på 10.plass med 2x gpu, fire strike ext, noen fra dette forum?

 

Han er litt opptatt med hus og frue akkurat nå, men han lever enda. Mydog er blitt en av legendene her på forumet når det gjelder vannkjøling :D

 

Han kjørte fase på cpu, og waterchiller på skjermkorta. Kaldt vann ja :)

 

 

Når jeg en gang i fremtiden skal bygge et hus muligens, skal jeg legge vannrør inn bak TVen der PCen skal stå :)

 

Vannkjøling med kaldvann fra "springen" :) Gjennom PCen og rett ut igjen i sluken.

 

Anbefaler at du borer egen brønn da :)

Lenke til kommentar

Når 980ti max overklokket yter bare 5-10% dårligere enn max overklokket 1080, så er det ikkje sikkert 980ti kommer til å synke så veldig i pris. 980ti blir da garantert bedre enn 1070 når begge overklokkes.. Noe å tenke på ;)

Høres bra ut :)

Ser at 980 TI SLI yter rimelig bra her iallfall, kjørte en kjapp runde 3D Mark Extreme i stad, fikk 17100. Kan klokke litt mer, men orker ikke styre med det. Det er nok i bøtter og spann.

Rimelig lik graphics score som din her (litt under)

http://www.3dmark.com/compare/fs/8674800/fs/8671143

Og så da noe lavere physics score pga cpu vel...

Lenke til kommentar

Siden etterspørselen er så stor, hvorfor skriver de ikke regning med gaffel?

Hadde jeg drevet butikk så ville jeg solgt produktet med god margin om jeg hadde kunnet..

Du vet tydeligvis ikke så mye om å selge hardware i Norge. Folk står med prisjakt.no på telefonen i butikken vår veldig ofte. Skal man da inngå et prissamarbeid alle butikkene i mellom? Tror ikke det er lov gitt. Folk handler der det er billigst selv om de må vente litt. Skal vi tyne kundene våre det vi kan? Jeg hadde ikke gidda fortsette handle hos en butikk som setter opp priser med vilje fordi de er eneste som har en vare på lager iallefall.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...