Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Vell nå har butikkene fått inn GTX 1080, både FE og tredjepartskjølere, og så langt er ingen av tredjepartskjølerne priset noe billigere.

Joda... Vanilla eVGA kort koster 1000 kroner mindre en Founders Edition.

Flere produsenter kommer også til å lansere kort i den kategorien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell nå har butikkene fått inn GTX 1080, både FE og tredjepartskjølere, og så langt er ingen av tredjepartskjølerne priset noe billigere.

Overrasker meg ikke, da jeg antok at alle tredjepartskjølere ville ha lik, eller høyere pris, men var jo nok av folk som klagde og kaldte meg dum når jeg mente dette for 2-3 uker siden. 

MSI gaming (tredjepartskjøleren) er priset 500NOK høyere enn GTX 1080 FE, så er nok bare å punge ut for de som er vil ha.

1080 FE 7599 hos komplett, og tredjeparts MSI gaming koster 8099 i samme butikk, så ja MSI kortet var greit dyrt :(

 

Blir nok å vente på 1080 ti eller Volta her :O

Håper bare de dropper prisen på Maxwell nå, å ha både 980 ti og 1080 til samme pris henger ikke på greip. 

 

 
 Ikke på lager, forventes inn 3.jun.2016.
6.599,-
-+
KJØP
 
Lenke til kommentar

 

Er ikke bare MSI. EVGA er minimum tusenlappen billigere enn alternativene og du får attpåtil bedre kjøling enn de fleste.

 

De er også tusenlappen billigere enn samme skjermkort hos CDON.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

I 9xx-serien er de evga-kortene et mye bedre kjøp en msi, har vel sendt 30 msi-kort på rma, det ble dog bedre fra 7 til 9serien, men viftene er noe herk og står to kort sammen så tar de kvelden på 9serien og blir 91C varme med åpen kasse. 

Lenke til kommentar

 

Vell nå har butikkene fått inn GTX 1080, både FE og tredjepartskjølere, og så langt er ingen av tredjepartskjølerne priset noe billigere.

Overrasker meg ikke, da jeg antok at alle tredjepartskjølere ville ha lik, eller høyere pris, men var jo nok av folk som klagde og kaldte meg dum når jeg mente dette for 2-3 uker siden. 

MSI gaming (tredjepartskjøleren) er priset 500NOK høyere enn GTX 1080 FE, så er nok bare å punge ut for de som er vil ha.

1080 FE 7599 hos komplett, og tredjeparts MSI gaming koster 8099 i samme butikk, så ja MSI kortet var greit dyrt :(

 

Blir nok å vente på 1080 ti eller Volta her :O

Håper bare de dropper prisen på Maxwell nå, å ha både 980 ti og 1080 til samme pris henger ikke på greip. 

 

 
 Ikke på lager, forventes inn 3.jun.2016.
6.599,-
-+
KJØP
 

 

 

Med Komplett kredittkort så kommer den der på rundt 6200Kr. Samme pris som billigste 980Ti for øyeblikket. Nå begynner vi å snakke. :D

Lenke til kommentar

1000 billigere så hadde det vært instant kjøp, som det er nå så er det ikke verdt det.

 

For mange så er selvfølgelig 1080 en vannvittig bra oppgradering, og når det nå kommer kort med tredjepartskjøler til samme pris som de billigste 980Ti så er de nok absolutt verdt det for mange. Men vi som har 980Ti nå, og som vet at 4K@60fps krever et kort som er dobbelt så raskt som 980Ti, ikke 25 - 35%. Så er det selvfølgelig ganske liten vits. Å gå fra 35 til 45 fps i "The Division" hjelper litt. Men vi er likevel langt fra i mål..

Lenke til kommentar

Bra pris på det EVGA kortet da, 1000 kr av er jo ganske bra med en kjøler som forhåpentligvis er bedre. Skal du ikke kjøre SLI er jo det kanskje veien å gå.

Ser du som noen av EVGA kortene får RGB lys, dog kneler sida til EVGA så får ikke sjekket

 

Her er dog tweeten

 

 

det msi kortet er forøvrig latterlig høyt priset, men men

 

når jeg tenker meg om er det evga kortet helt sikkert classified utgaven.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...