Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligens enda lenger. 16/14nm kan godt vare 4+ år på GPU. Da skal det godt gjøres å lansere noe 30% bedre hvert eneste år.

 

Men de klarte det faktisk med 28nm, så man skal ikke utelukke noe (680, 780, 980, 980Ti). 

 

 

Nå virker det jo som om Pascal er mer eller mindre Maxwell krympet til 16nm. Så NVIDIA har vel fremdeles mye å gå på hva gjelder optimalisering av arkitekturen som kan gi en god økning i ytelse med neste generasjon.

Lenke til kommentar

Jeg tipper før Jul, rett etter Vega kommer i okt.

 

Jeg skjønner ikke helt hvordan det har blitt opplest og vedtatt at Vega slippes i oktober når det ryktet forlengst er etablert å kun være et resultat av en spekulasjon på et tysk forum, som kun hadde en annen forumspekulasjon som kilde.

Endret av Belfaborac
Lenke til kommentar

Kompis av meg fikk bestilt 2 stk gtx 1080 FE asus modeller i dag.

 

På expert av alle steder. De har 20% rabatt på alt hvis du betaler med DNB mastercard. Måtte visst mye overbevisning til fra hans side.

 

7500 * 2 = 15 000 kr - 20% = 12 000 kr. 6000 kr per kort er jo innafor.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Kompis av meg fikk bestilt 2 stk gtx 1080 FE asus modeller i dag.

 

På expert av alle steder. De har 20% rabatt på alt hvis du betaler med DNB mastercard. Måtte visst mye overbevisning til fra hans side.

 

7500 * 2 = 15 000 kr - 20% = 12 000 kr. 6000 kr per kort er jo innafor.

Blir overrasket sterkt om han får de kortene, expert har ikke engang samsung ssder lenger
Lenke til kommentar

 

Kompis av meg fikk bestilt 2 stk gtx 1080 FE asus modeller i dag.

 

På expert av alle steder. De har 20% rabatt på alt hvis du betaler med DNB mastercard. Måtte visst mye overbevisning til fra hans side.

 

7500 * 2 = 15 000 kr - 20% = 12 000 kr. 6000 kr per kort er jo innafor.

Blir overrasket sterkt om han får de kortene, expert har ikke engang samsung ssder lenger

 

Er jo mulig å bestille på nettsiden deres, og de hadde en stor banner på hjemmesida her om dagen. Forstår ikke poenget med samsung SSDer.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

63 grader er jo veldig imponerende, booster også høyt selv på stock clock. Virker som et bra kjøp det :)

 

Tror det kan være lurt å vente på flere tester før man tar en slik konklusjon. Han der så rimelig sponset av Asus ut. Kortet er iallefall BIG.

 

hah, godt poeng, så først tskjorta nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...