Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Jeg sliter mer med å forstå at folk fremdeles tror på hallelujaene produsentene selv skryter av når tall etc. er tatt på den råeste HW, med de mest tilpassende Inhouse driverne... Det blir som med bilprodusenter og forbruket. Så lenge det yter bedre enn hva jeg har, og greier å kjøre skjermen min med alt på max så er jeg fornøyd 

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er like ille som "overklockers dream" når Fury x kom dette, men alt er ok så lenge det er Nvidia som står bak ☺

Bortsett fra at nvidia får masse kritikk for dette da. Av nesten samtlige entusiaster på forumet her. I motsettning til AMD som bare får kritikk ifra halvparten ;)

Lenke til kommentar

Folk forsvarer 1080 og sier at hvis man ikke overklokker FE så er det ikke et problem. Samtidig blir man sittende med 980ti ytelse. Var det ikke også NVIDIA som på sin konferanse skrøt av 2.1ghz clock speed og temperatur på 60-70 grader? Var vel en unreal engine demo, men allikevel.

Nesten sikker på at det var et evga 3.partskort. Mulig jeg har drømt da :p

 

 

 

---------------

 

 

NB! nVidia SLI HB bro er ikke kompatibel med EK-FC1080 GTX vannblokker.

 

Heldigvis gjør custom sli-broene samme nytta.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Hva mener du med custom sli-broene? 

Evga har. MSI har , Asus har og nVidia har opså egne "harde" sli broer :)

 

Evga:

 

https://www.komplett.no/product/850930/datautstyr/hovedkort/tilbehoer/evga-pro-sli-bridge-v2-2-way?gclid=Cj0KEQjw4J-6BRD3h_KIoqijwvkBEiQAfcPiBUxGx8QUWgsUoGEAbe3AcwtLIJnozKXV9ydmPY9U-7IaAkU58P8HAQ&gclsrc=aw.ds

 

Alle disse "harde" broene støtter 600mhz? hd singnal, mens de vanlige slappe slibroene bare klarer 450mhz. Det er iallefall det som er sagt.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 


The Flagship EVGA GeForce® GTX 1080 is a Quantum Leap in performance and power efficiency

De fleste skjønner nok hva det menes, men faktisk så er et kvantesprang ikke så stort og noe helt annet.

 

Quantum Leap:

The discontinuous change of the state of an electron in an atom or molecule from one energy level to another.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor lenge drøyer 3rd party vendors med å komme ut med sine versjoner etter FE nå er annonsert? Tenkte å dra på med Asus 1080 Strix når det kommer da dette performa best i 980ti utgaven, men hvor lenge må jeg vente?  :hmm:

Ca 14 dager, les 15. juni

 

(klype salt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...