Gå til innhold

ANMELDELSE: Call of Duty: Advanced Warfare


Anbefalte innlegg

Jeg har storkost meg med singleplayer delen. Jeg har runda alle SP siden MW1 og må si att dette var den beste siden MW1. Utrolig sexy grafikk, takk og lov for nye konsoller som gjør at pc-porten blir spritet opp. Og for en gang skyld en spennende historie som hang mer eller mindre på greip. Som ihuga Kevin Spacey fan så trakk det ikke akuratt ned karakteren at han var med.

 

Alle de andre CoD spillene har også hatt korte SP deler men jeg har igrunn altid følt att det var greit, jeg fikk min dose. Men denne gangen var jeg litt lei meg når det var slutt, jeg ville rett og slett ha mer.

 

Eneste minuset for min del er tidvis dårlig optimalisering, jeg fikk av og til stuttering der fps ville falle i ettpar millisekund. I SP brydde jeg meg ikke så mye, med på MP er dette utrolig frustrerende. Men jeg regner med dette blir fikset på med patcher.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til redaksjon

 

Hei, hva avgjør hvilket system det tester spillet på? Altså hvorfor ikke ps4 denne gang, fordi dere fikk xboxone eksemplaret først, eller er det bare random?

 

Kun triviel nysgjerrighet, betyr ingenting for meg personlig:)

Vi tester på de versjonene vi får tilsendt, og ber alltid om så mange som mulig slik at vi kan se om det er forskjeller. Denne gangen fikk vi kun Xbox One-utgaven.

Lenke til kommentar

Jeg har storkost meg med singleplayer delen. Jeg har runda alle SP siden MW1 og må si att dette var den beste siden MW1. Utrolig sexy grafikk, takk og lov for nye konsoller som gjør at pc-porten blir spritet opp. Og for en gang skyld en spennende historie som hang mer eller mindre på greip. Som ihuga Kevin Spacey fan så trakk det ikke akuratt ned karakteren at han var med.

 

Alle de andre CoD spillene har også hatt korte SP deler men jeg har igrunn altid følt att det var greit, jeg fikk min dose. Men denne gangen var jeg litt lei meg når det var slutt, jeg ville rett og slett ha mer.

 

Eneste minuset for min del er tidvis dårlig optimalisering, jeg fikk av og til stuttering der fps ville falle i ettpar millisekund. I SP brydde jeg meg ikke så mye, med på MP er dette utrolig frustrerende. Men jeg regner med dette blir fikset på med patcher.

Hmm,

Kan ikke si annet enn at jeg har hatt helt motsatt erfaring - strålende optimalisering - Men jeg vet at AMD har hatt noen problemer - kjører selv nVidia.

Lenke til kommentar

 

Til redaksjon

 

Hei, hva avgjør hvilket system det tester spillet på? Altså hvorfor ikke ps4 denne gang, fordi dere fikk xboxone eksemplaret først, eller er det bare random?

 

Kun triviel nysgjerrighet, betyr ingenting for meg personlig:)

Vi tester på de versjonene vi får tilsendt, og ber alltid om så mange som mulig slik at vi kan se om det er forskjeller. Denne gangen fikk vi kun Xbox One-utgaven.

Ok, takk for oppklaringen! Skulle jo dog tro at de vil sende den versjonen som de tror de vil få best omtale på?

Lenke til kommentar

Enspillerkampanjen er ikke dårlig, men den føles så sjelløs og bærer preg av å være laget på et samlebånd. Cross this, check that. "Oj, her må vi ha en kjøretøysscene, og der må den obligatoriske stealth-sekvensen komme inn."

 

Helt OK, men det er et aldri så lite paradoks hvor enormt engasjert spillet er i å fortelle eksplosjoner med litt små biter historie innimellom, sammenlignet med hvor eksepsjonelt uengasjert jeg blir av å spille spillet. Det å kollidere en bil inn i et tre for første gang i Far Cry 3 var en hendelse som jeg klarte å leve meg mer inn i enn noen av de store actionscenene i Advanced Warfare.

 

Også svært synd at Co-Op delen er så utrolig tom og kjedelig. Praktisk talt bare multiplayer mot boter, uten noen form for mål og mening. Ingen av de tøffe oppdragene fra Modern Warfare 2, eller zombiene fra Black Ops.

Lenke til kommentar

Enig i at flerspilleren er frustrerende, 6v6 domination virker alt for kaotisk. de burde implementere en 3v3 eller 4v4, med tanke på mobiliteten i spillet, burde ikke det være noen kjedelig eller stillestående match.

Og netcoden later ofte til og være noen terninger som kastes, for hvert skudd man avfyrer, desto høyere terningen er tallmessig, desto mer kuler treffer der de skal, det er sikkert ikke slik, men man skulle tro det til tider.

Lenke til kommentar

Mangelen på samarbeid gjør nok at jeg ikke kommer til å kjøpe dette. Synes cod spillere spiller deathmatch uansett hva man spiller. Gikk over til bf4 når det kom, og det gir en helt annen mestringsfølelse enn jeg noen gang hadde i cod.

Endret av Zezner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...