Gå til innhold

(CL) Dortmund - Arsenal


Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må skjerpe oss i andre omgang. Vi takler ikke presset til Dortmund. Mer bevegelse, raskere balltempo og mindre løping med ball. Forskjellen på oss og Dormtund i den omgangen er at de er konstant i bevegelse mens de ikke har ball, mens hos oss står de uten ball stort sett bare å ser på hva som skjer. Ballføringen resulterer uansett bare i balltap. Men Dortmund klarer ikke holde det presset ut andre omgang. Jævla synd med den scoringen, men vi kan fortsatt få uavgjort. Klin lik kamp som i fjor, utenom scoringen selvsagt.

Lenke til kommentar

Dette minner meg om hvordan arsenal spilte 3-4 sesonger tilbake når man skulle trygge inn et godt resultat på slutten av kampene. Alt går opp i limingen, og jeg føler virkelig Dortmund har funnet nøkkelen for å skape totalt kaos i de to bakre leddene. De presser så sykt høyt med et voldsomt tempo. Sperrer inne ballfører og gir han null tid. Arsenal må øke intensiteten, pasningkvaliteten, bruke bredden på banen for å åpne opp rom og vri spillet. Jeg hater at de alltid skal prøve å spille seg inn i midten, spesielt i de kampene her. Det bare GÅR ikke. De må ut på kantene for å skape rom. Håper andreomgangen blir bedre. Helt fortjent ledelse til Dortmund. Er ikke ofte jeg sier det, men i 1 omgang blir midtbanen vår pisset på.

Lenke til kommentar

Dette minner meg om hvordan arsenal spilte 3-4 sesonger tilbake når man skulle trygge inn et godt resultat på slutten av kampene. Alt går opp i limingen, og jeg føler virkelig Dortmund har funnet nøkkelen for å skape totalt kaos i de to bakre leddene. De presser så sykt høyt med et voldsomt tempo. Sperrer inne ballfører og gir han null tid. Arsenal må øke intensiteten, pasningkvaliteten, bruke bredden på banen for å åpne opp rom og vri spillet. Jeg hater at de alltid skal prøve å spille seg inn i midten, spesielt i de kampene her. Det bare GÅR ikke. De må ut på kantene for å skape rom. Håper andreomgangen blir bedre. Helt fortjent ledelse til Dortmund. Er ikke ofte jeg sier det, men i 1 omgang blir midtbanen vår pisset på.

 

Kan jo ikke spille på kant når man har offensive midtbanespillere som trekker inn mot midten i de posisjonene. Er Ozil i det hele tatt på banen? Har ikke sett ham ha et eneste touch

Lenke til kommentar

Dette minner meg om hvordan arsenal spilte 3-4 sesonger tilbake når man skulle trygge inn et godt resultat på slutten av kampene. Alt går opp i limingen, og jeg føler virkelig Dortmund har funnet nøkkelen for å skape totalt kaos i de to bakre leddene. De presser så sykt høyt med et voldsomt tempo. Sperrer inne ballfører og gir han null tid. Arsenal må øke intensiteten, pasningkvaliteten, bruke bredden på banen for å åpne opp rom og vri spillet. Jeg hater at de alltid skal prøve å spille seg inn i midten, spesielt i de kampene her. Det bare GÅR ikke. De må ut på kantene for å skape rom. Håper andreomgangen blir bedre. Helt fortjent ledelse til Dortmund. Er ikke ofte jeg sier det, men i 1 omgang blir midtbanen vår pisset på.

 

Enig. Dette er en av de få kampene hvor det er riktig å si at det er fortjent.

Lenke til kommentar

 

 

Fy faen for et drittmål å slippe inn. Mister ballen på innkast så løper de hele veien. Jaja, fortjent.

 

ENORM prestasjon av Immobile. Der har man en skikkelig spiss! Har enda ståpels av den scoringen

 

 

Også ENORM svak prestasjon av forsvaret våres.

 

Hva?? Dere har jo verdens beste midtstopper!

Endret av RollsReus™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wenger må gå. Så enkelt er det.

 

Alt er feil. Formasjonen er helt feil og spillere blir brukt i feile possisjoner. Nok er nok. Han har gjort mye bra for klubben gjennom årene, men man kan ikke være så naiv og tro at han aldri gjør feil.

For ikke å snakke om at han lot være å signere en DM og en spiss i verdensklasse når Giroud ble skadet. Han tror vi kan vinne alt med det laget vi har, og når alle fans ser det åpenbare, men ikke han, da må han gå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...