Gå til innhold

(CL) Dortmund - Arsenal


Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Kan ikke huske å ha sett ett engelsk lag spille en dårligere kamp i CL

Idiot..united mot galatasaray?

 

Regner med at du snakker om 1-0 seieren til Gala?

Isåfall nei. United var langt fra gode, men hvis jeg husker riktig så stilte vi ikke med toppet lag heller fordi vi allerede hadde sikret gruppeseieren. Galatasary overkjørte oss heller ikke.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg har røyka sokka mine. Ro ned med siteringene her. Om vi skulle komme videre fra gruppespillet ryker vi rett ut etterpå, DET kan dere sitere meg på.

 

 

Håper vi havner på 3.plass. Vi har ingenting i CL å gjøre

 

 

Du håper faktisk at Arsenal ikke kommer videre i CL etter første kamp i gruppa. Kanskje den vanskeligste kampen av de vi skal spille.

 

Seriøst...

 

 

Ja, hva er vitsen med å komme til 8-delsfinalene og bli rævkjørt av Barca, Bayern eller Real? Bedre da å komme til EL der vi kanskje kan komme et stykke.

 

 

Enig med Benbjo der. Orker ikke flere kamper hvor vi blir slakta på alle måter.

Lenke til kommentar

 

Jeg har røyka sokka mine. Ro ned med siteringene her. Om vi skulle komme videre fra gruppespillet ryker vi rett ut etterpå, DET kan dere sitere meg på.

 

 

Håper vi havner på 3.plass. Vi har ingenting i CL å gjøre

 

Jeg er så lei av det pisset her. Arsenal kvalifiserte seg til CL og har derfor noe der å gjøre. Så enkelt er det. Om vi skulle komme videre venter det en sekk med sedler. Man tar det man får.

Lenke til kommentar

Hva skjer folkens? Arsenal tapte denne kampen, men så var det også den antatt vanskeligste kampen i gruppespillet. Svartmaling all over the place. Makan.

 

Det er ikke bare denne kampen, men hele sesongen så langt. Altså, United har hatt en "katastrofe start" og vi er bare 1 poeng foran. 6 poeng bak serieleder. Vi spiller som et amatørlag, et bedriftsidrettslag.

Lenke til kommentar

 

 

Hva skjer folkens? Arsenal tapte denne kampen, men så var det også den antatt vanskeligste kampen i gruppespillet. Svartmaling all over the place. Makan.

Enig. Folk har faen ingen kontroll på følelsene sine. Sier som jeg alltid har sagt: Arsenal supportere er blant de verste i europa.

Du kødder Dapper? Det er jo ikke bare pga dagens resultat, men en god blanding av resultater på banen, overgangsmarkedet, Wenger og ikke minst skader, helt siden sesongen startet!

 

Om vi ifølge deg er sammen med østeuropeiske, semi-profesjonelle fotballklubber i å være verste supporterne i Europa. So be it.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er bare et fåtall som har disse følelsene, men jeg forstår de. Gårsdagens prestasjoner var flaue å se på, men er enig i at folk tar i litt for mye. Men noe må gjøres, for vi har en relativt god stall, og det fungerer til tider veldig bra, men vi greier ikke å spille konsekvent, eller ta i bruk de få sjansene vi får! Brutalt irriterende som supporter.


Lenke til kommentar

Er ikke noe som plutselig har kommet opp nå, dette med Wenger osv. Ikke for meg hvertfall. Wenger fucker opp en taktikk som fungerte fint i utgangspunktet, trengte bare litt tweaking. Forsterker ikke der vi mest trenger det i overgangsvinduet. Får ikke de resultatene som er forventa av en klubb som Arsenal. Også har vi disse skadene da, som kanskje ikke er bare Wenger sin feil. Men han har vel så mye makt at han har en hånd i hvordan det medisinske drives også. Ja, vi vant FA cupen forrige sesong, woooooow. Er vi virkelig fornøyd med det? Arsenal er en klubb som skal være på toppen, kjempe på lik linje med Chelsea og City. Kjempe om PL og CL trofeer. Nå er vi ikke bedre enn midttabell lagene. Det er fantastisk frustrerende.

Endret av EirikOliver
Lenke til kommentar

Er ikke noe som plutselig har kommet opp nå, dette med Wenger osv. Ikke for meg hvertfall. Wenger fucker opp en taktikk som fungerte fint i utgangspunktet, trengte bare litt tweaking. Forsterker ikke der vi mest trenger det i overgangsvinduet. Får ikke de resultatene som er forventa av en klubb som Arsenal. Også har vi disse skadene da, som kanskje ikke er bare Wenger sin feil. Men han har vel så mye makt at han har en hånd i hvordan det medisinske drives også. Ja, vi vant FA cupen forrige sesong, woooooow. Er vi virkelig fornøyd med det? Arsenal er en klubb som skal være på toppen, kjempe på lik linje med Chelsea og City. Kjempe om PL og CL trofeer. Nå er vi ikke bedre enn midttabell lagene. Det er fantastisk frustrerende.

 

For ti år siden, ja. Denne perioden er forbi. Vi er et 4.plasslag maks, har vært det i mange år og hvis ikke noe skjer snarest er det lenge til vi blir det igjen.

Lenke til kommentar

 

Er ikke noe som plutselig har kommet opp nå, dette med Wenger osv. Ikke for meg hvertfall. Wenger fucker opp en taktikk som fungerte fint i utgangspunktet, trengte bare litt tweaking. Forsterker ikke der vi mest trenger det i overgangsvinduet. Får ikke de resultatene som er forventa av en klubb som Arsenal. Også har vi disse skadene da, som kanskje ikke er bare Wenger sin feil. Men han har vel så mye makt at han har en hånd i hvordan det medisinske drives også. Ja, vi vant FA cupen forrige sesong, woooooow. Er vi virkelig fornøyd med det? Arsenal er en klubb som skal være på toppen, kjempe på lik linje med Chelsea og City. Kjempe om PL og CL trofeer. Nå er vi ikke bedre enn midttabell lagene. Det er fantastisk frustrerende.

 

For ti år siden, ja. Denne perioden er forbi. Vi er et 4.plasslag maks, har vært det i mange år og hvis ikke noe skjer snarest er det lenge til vi blir det igjen.

 

 

Nettopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...