Gå til innhold

(CL) Dortmund - Arsenal


Dapper Chap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wenger må gå. Så enkelt er det.

 

Alt er feil. Formasjonen er helt feil og spillere blir brukt i feile possisjoner. Nok er nok. Han har gjort mye bra for klubben gjennom årene, men man kan ikke være så naiv og tro at han aldri gjør feil.

For ikke å snakke om at han lot være å signere en DM og en spiss i verdensklasse når Giroud ble skadet. Han tror vi kan vinne alt med det laget vi har, og når alle fans ser det åpenbare, men ikke han, da må han gå.

 

Alle skriker om det samme, når ting går til helvete. "Wenger må ut".

Med en gang vi sikret oss cupen sist sesong er det et helt annet syn på veldig mange. "Han må bli".

 

Er du virkelig så naiv at du tror Wenger styrer hele jævla klubben? Greit nok angående formasjon og bruken av spillere, helt enig med deg. Men når det gjelder overganger er han way out. For å være helt ærlig er jeg meget sikker på at han hadde signert de spillerene vi trenger om han hadde hatt muligheten til det. Det er noe som skjuler seg, innad i klubben. Selvom vi er kvitt all gjelden og går i pluss osv osv. Hadde det vært tilfellet, hadde det ikke vært noe problem i å sikre seg signeringene vi trenger.

 

Mannen er jo ikke dum heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg håper vi ryker til helvette ut av CL og havner blant de nederste på tabellen uten at vi rykker ned. Jeg er villig til å ofre èn sesong hvis det er det som må til for å få Wenger til å gå.

 

Han er ikke mannen for å lede Arsenal lengre. Han viser null ambisjoner. Vi er Arsenal, vi skal vinne trofeèr, ikke gå trofèløs og havne på 4. plass hvert forbanna år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...