Gå til innhold

Kamptråd: Champions League-finalen: Real Madrid - Atletico Madrid


Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint at ikke antifotballen til AM ikke vant. Kult at de jobber hardt for hverandre da... Gir en lang faen i deres arsenal-esque mas om puristiske budsjett og moralens herre, hvor er underholdningsveriden? Dortmund gav meg mye mer, de hadde fortjent bedre mot Bayern. Real Madrid spiller best fotball og Cristiano Ronaldo fortjener å vinne CL igjen, punktum final. Han er en generasjons spiller, en som kommer hvert tyvende år og som tar verden med storm.

 

Gralla til evt Real Madrid fans. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeje, verdens dyreste lag vant. Big deal. Unner ingen av lagene noe gull uansett. Real skulle aldri kommet seg videre fra kvarten heller...


Gud så ubrukelig antifotball argumentet er. Hadde vært helt latterlig naivt for Atletico å løpe rett i strupen på Real i 90 min. Hadde sikkert tapt 6-0 eller noe da.

Det finnes en mellomting.

Lenke til kommentar

Når man spiller mot et lag hvor en enkelt spiller koster så og si hele årsbudsjettet til laget ditt, samt at de er kanskje verdens beste kontringslag, så sier det seg selv at man ikke kaster alt over bord.

 

AM gjorde et hederlig forsøk, og gutsen og innsatsen var mer enn nok underholdning for min del.

Men så ser jeg det flotte i godt forsvarsspill også..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Simeone er kanskje en god trener, men ny rekord i dårlig taper, vist det i hele ekstraomgangene.

 

Simeone er min type coach, villt engasjement, 100% lojale spillere og totalt klikk når det går til helvete.

 

 

Må vise litt passion når det tross alt er en finale de spiller.

 

 

 

Enig. Mye bedre enn Ancelotti som bare står der med det hevede øyenbrynet sitt og klapper når laget hans vinner CL.

Lenke til kommentar

Gud så ubrukelig antifotball argumentet er. Hadde vært helt latterlig naivt for Atletico å løpe rett i strupen på Real i 90 min. Hadde sikkert tapt 6-0 eller noe da.

Men si meg en ting: MÅ man like sånn drittkjedelig fotball?

 

Har man virkelig ikke lov å klage på sånn drittkjedelig fotball?

 

Gi meg et fordømt godt argument på hvorfor eg skal synest det er greit at et lag eg egentlig ikke bryr meg noe om i det store og hele skal ødelegge en kamp med drittkjedelig fotball.

 

(Dette er generelt og henviser ikke spesielt til kampen i dag eller AM som klubb)

Evt kampen i går....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...