Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

En uke har passert siden vi tapte mot Swansea. Rojo eneste mann inn, det er i skrivende stund ca ei uke igjen av overgangsmarkedet. Ordet skandale brukes for ofte i idrett, men dette er en reinspika skandale. Eller, tragedie, om du vil.

Det kan enda skje ting.

Lenke til kommentar

En uke har passert siden vi tapte mot Swansea. Rojo eneste mann inn, det er i skrivende stund ca ei uke igjen av overgangsmarkedet. Ordet skandale brukes for ofte i idrett, men dette er en reinspika skandale. Eller, tragedie, om du vil.

 

#vangaalout?

 

Helt ny trener, nye spillere, ny spillestil, men hvorfor ikke; la oss bestemme oss etter en(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) kamp om at denne sesongen blir vi ikke å havne på øvre halvdel.

 

Reaksjonen fra enkelte her når Moyes først be ansatt var latterlig, men enkelte har virkelig tatt kaka med hvordan de har omtalt situasjonen nå. Hvordan enkelte kan ha så vanvittig lite tro på noe er for meg, ja; en skandale.

Endret av Patrick123
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror du er inne på en gedigen skivebom akkurat nå.

 

Jeg stoler 100% på fotballklubben Manchester United at stabben, trenerne og spillerne vil det beste for den, men alle som står bak klubben i organisasjonen, Ed Woodward, Glazers osv ikke vil det.

 

Folk er drittlei alt drittpreiket om at vi er "verdens største klubb", men greier ikke hanke inn en transfer uten å lage en forbanna saga rundt det. Ironisk nok er vi verdensmestere i å hanke inn sponsorer!

 

Så lenge jeg kan huske, har hver eneste sesong begynt likt: Pre-season "The money is there", før seriestart "its difficult", sesongstart "no value in the market".

Du så det med SAF, du så det med Moyes og nå har LVG begynt å synge samme sangen.

 

Hvis du blir lovet en jævla ponni hver jul (sett utifra at du ønsker deg en ponni), men ender opp med hjemmestrikka sokker, så blir du jævla skuffa hvert år!

Lenke til kommentar

Tror du er inne på en gedigen skivebom akkurat nå.

 

Jeg stoler 100% på fotballklubben Manchester United at stabben, trenerne og spillerne vil det beste for den, men alle som står bak klubben i organisasjonen, Ed Woodward, Glazers osv ikke vil det.

 

Folk er drittlei alt drittpreiket om at vi er "verdens største klubb", men greier ikke hanke inn en transfer uten å lage en forbanna saga rundt det. Ironisk nok er vi verdensmestere i å hanke inn sponsorer!

 

Så lenge jeg kan huske, har hver eneste sesong begynt likt: Pre-season "The money is there", før seriestart "its difficult", sesongstart "no value in the market".

Du så det med SAF, du så det med Moyes og nå har LVG begynt å synge samme sangen.

 

Hvis du blir lovet en jævla ponni hver jul (sett utifra at du ønsker deg en ponni), men ender opp med hjemmestrikka sokker, så blir du jævla skuffa hvert år!

Hvem, bortsett fra PSG, har brukt mer penger enn United de siste to årene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor regner dere alltid bare med de siste årene uansett? Fordi United er høyt oppe på det tidspunktet?

Når det eer hvilket som helst annet lag så har det ikke noe å si fordi det er deres egne penger, men så fort det er United så må man snakke om de siste årene.

 

Klubben har brukt penger fra egen kasse samtidig som de har måttet betale ned en gjeld som eierne har la på klubben.

 

Penger har blitt brukt fordi det har vært nødvendig. Hvis du ikke bare ser på tallene men på spillerne så ser du at vi fortsatt trenger forsterkninger og ifjor ble det nesten ikke brukt penger, og de som ble brukt, ble brukt helt feil.

 

Vi fikk jo nærmest ikke bruke Ronaldo-pengene på grunn av gjelden. Nå har vi fått to kjempeavtaler på plass og det styrket økonomien utrolig mye. Vi blir lovet at LvG skal få hente hvem enn han mener klubben trenger uansett pris. Men jeg kan ikke se for meg at det skal skje så lenge Woodward er direktør.

Endret av RollsReus™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han klager da ikke på at penger ikke blir brukt.

 

Les istedet for kun å være bajas.

Å klage på utsagn som "The money is there" impliserer at pengene ikke blir brukt. Hva i all verden er galt med å si at pengene er der hvis de faktisk er der, og i tillegg blir brukt?

 

Så ja, jeg leste.

Lenke til kommentar

 

 

En uke har passert siden vi tapte mot Swansea. Rojo eneste mann inn, det er i skrivende stund ca ei uke igjen av overgangsmarkedet. Ordet skandale brukes for ofte i idrett, men dette er en reinspika skandale. Eller, tragedie, om du vil.

#vangaalout?

 

Helt ny trener, nye spillere, ny spillestil, men hvorfor ikke; la oss bestemme oss etter en(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) kamp om at denne sesongen blir vi ikke å havne på øvre halvdel.

 

Reaksjonen fra enkelte her når Moyes først be ansatt var latterlig, men enkelte har virkelig tatt kaka med hvordan de har omtalt situasjonen nå. Hvordan enkelte kan ha så vanvittig lite tro på noe er for meg, ja; en skandale.

Han skrev ikke at det er LvG som er problemet, men overganger, som er Woodwards område.
Lenke til kommentar

 

Han klager da ikke på at penger ikke blir brukt.

 

Les istedet for kun å være bajas.

Å klage på utsagn som "The money is there" impliserer at pengene ikke blir brukt. Hva i all verden er galt med å si at pengene er der hvis de faktisk er der, og i tillegg blir brukt?

 

Så ja, jeg leste.

Å ta en setning og basere en mening på kun den uten å ta med resten av innlegget som snakker om hva pengene blir brukt på er dårlig.

 

Det vet du.

 

Han klager på at klubben lover gull og grønne skoger stjerner og pengebruk.

 

Det eneste de holder er pengebruk. På hva?

 

Les innlegget hans en gang til. For hvis dette var det du klarte å tolke ut av det vil g anbefale et hurtig kurs i tekst tolkning.

Lenke til kommentar

Essensen i innlegget (skrevet bokstavelig i siste avsnitt, så her er det ikke mye rom for tolking) er en følelse av å ikke få det man har blitt lovet (av Woodward/Gill/styret/Glazers/SAF/etc.).

 

Det som har blitt "lovet" er at penger er tilgjengelig, og at forsterkninger vil bli kjøpt inn. Det som har blitt levert er store summer på forsterkninger.

 

Man kan være misfornøyd med hvem som blir kjøpt inn, enten på grunn av kvalitet eller hvilke området som blir prioritert (Fellaini er for dårlig, ubalansert stall etc.), men dette er bare relevant kritikk hvis man mener Woodward bestemmer hvem som hentes.

Vi bruker mer penger enn stort sett alle lag i verden for tiden. Hva er det egentlig som forventes?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...