Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten diskuterer jeg ikke, bare slår fast hvordan det er. Egentlig ikke noen vits å sitere for å argumentere for noe annet, jeg leser bare min egen skrift uansett. Håper jeg sparte noen for litt tid der.

Det er helt ok at du har dine egne meninger, men hvis du ikke er interessert i å diskutere tror jeg du har missforstått hva dette forumet er for noe. Det at du sier at De Jong er en bedre spiller enn Vidal blir jo bare alt for dumt. Vidal har nok vært den beste box to box spilleren de siste årene. De Jong er en mester i en ting og det er å ødelegge for motstander. Han kan ikke noe annet.

 

Destruktiv fotball er kjedelig fotball, og det har absolutt ingenting med Manchester United å gjøre. Kan ikke huske at vi har hatt en eneste spiller som bare er destruktiv i klubben før.

Lenke til kommentar

 

For en fantastisk feig forsvarsmekanisme.

Forsvarsmekanisme? Nei. En ærlig skildring, ja, Bryr meg ikke om andre er uenig, så sparer folk for tid mht å diskutere min påstand. Skriver noen innlegg i ny og ne, er her sjelden for å diskutere, mest for å spre litt frustrasjon ect.

 

 

Du er tilfeldigvis ikke den typen som klager på prisen på melken til vedkommende bak kassen i matbutikken? Pararellene er der ihvertfall. Obsternasig, ubetydelig og ignorant. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen.

 

e: Jeg har aldri sett deg på forumet før, så min lille konklusjon er utelukkende basert på sitert innlegg. ;)

Endret av Bluebeans
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

For en fantastisk feig forsvarsmekanisme.

Forsvarsmekanisme? Nei. En ærlig skildring, ja, Bryr meg ikke om andre er uenig, så sparer folk for tid mht å diskutere min påstand. Skriver noen innlegg i ny og ne, er her sjelden for å diskutere, mest for å spre litt frustrasjon ect.
Spre frustrasjon samtidig som at du passer på at de ikke kaster bort tiden sin? Snodig kombo. ;)
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Forresten diskuterer jeg ikke, bare slår fast hvordan det er. Egentlig ikke noen vits å sitere for å argumentere for noe annet, jeg leser bare min egen skrift uansett. Håper jeg sparte noen for litt tid der.

 

Hehe, kudos for denna. Fikk meg til å trekke på smilebåndet! Selvfølgelig må du få mene hva du vil.

Lenke til kommentar

Og kall den frustrasjon.no. Dette er nemlig diskusjon.no.

 

 

 

Edit: Vil forøvrig gjerne fremheve følgende innlegg fra FM13-tråden signert undertegnede: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1461929&p=21004537.

 

Var flere måneder foran van Gaal når det gjaldt å finne en formasjon som passet troppen.

 

Mvh,

Stonemeister

Football Genius

Endret av Stonemeister
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

 

For en fantastisk feig forsvarsmekanisme.

Skriver noen innlegg i ny og ne, er her sjelden for å diskutere, mest for å spre litt frustrasjon ect.

 

6000 innlegg?

Lenke til kommentar

Morsomt at så mange tror Vidal er svaret, selv syntes jeg vedkommende er en dårligere spiller enn De Jong. Han kan vi få til en brøkdel av prisen.

 

Vi trenger Di Maria, en midtbanespiller med defensiv og balanserende brodd ala De Jong og kanskje så mye som to midstoppere. Meget trist vi ikke får Vermalen, akkurat en sånn type vi trenger, skjæra på tunet med ball kontra Smalling/Jones aka panikk boys

Vermalen ja, er ikke han skadet sånn ca hele tiden?

Lenke til kommentar

Fra United.no (Oversatte sitater fra Daniel Taylor i The Guardian)

 

 

 

Og selv om godfølelsen har returnert til Old Trafford, så var den høylytte ironiske jubelen ved hver Fellaini-touch en påminnelse om at Van Gaal har overtatt en klubb hvor misnøyen lurer rett under overflaten.

 

Det er så sant som det kan bli. Hva skal til før misnøyen begynner å overta? La oss håpe at vi ikke trenger å bekymre oss over det. Vi har en relativt enkel start på PL. Hva om de dårlige resultatene kommer allerede i disse kampene?

 

Må si jeg gir van Gaal lenger tid enn Moyes, da vi allerede har sett stoooore forbedringer, men hva om resultatene går rett i dass?

Lenke til kommentar

Fra United.no (Oversatte sitater fra Daniel Taylor i The Guardian)

 

 

Og selv om godfølelsen har returnert til Old Trafford, så var den høylytte ironiske jubelen ved hver Fellaini-touch en påminnelse om at Van Gaal har overtatt en klubb hvor misnøyen lurer rett under overflaten.

Det er så sant som det kan bli. Hva skal til før misnøyen begynner å overta? La oss håpe at vi ikke trenger å bekymre oss over det. Vi har en relativt enkel start på PL. Hva om de dårlige resultatene kommer allerede i disse kampene?

 

Må si jeg gir van Gaal lenger tid enn Moyes, da vi allerede har sett stoooore forbedringer, men hva om resultatene går rett i dass?

Håper for klubben at både dere og de lokale innser at det å ta over for tidenes beste manager ikke er bare-bare og gir LvG hvertfall 2-3 sesonger før dommen kommer. Blir for dumt å sparke managere hvert år. Nå skjønner jeg at prosjekt Moyes var rimelig håpløst, men jeg synes behandlingen han fikk var vel drøy til tider.

Lenke til kommentar

 

...

Håper for klubben at både dere og de lokale innser at det å ta over for tidenes beste manager ikke er bare-bare og gir LvG hvertfall 2-3 sesonger før dommen kommer. Blir for dumt å sparke managere hvert år. Nå skjønner jeg at prosjekt Moyes var rimelig håpløst, men jeg synes behandlingen han fikk var vel drøy til tider.

 

Behandlingen fra oss her på nettet, riktig nok. Supporterne på Old Trafford var faktisk ganske så fantastiske, med unntak mot slutten. Flyet over old trafford, "the wrong one", var flaut, selv om det var komisk.

 

Men, ja. Det tar tid å ta over fra Sir Alex. Det som virkelig forventes nå er forbedringer. Vi må se en synlig taktikk og plan i spillet, og når ting ikke fungerer, så må det gjøres endringer. Moyes gjorde ingenting for å få sitte lenger enn noen måneder. Det var som om holdningen var "det går som det går. Jeg har seks års kontrakt".

 

Samtidig må vi tilbake i CL, så femteplass er for dårlig. Da skal det være andre positive sider å ta fra om LvG skal få sitte lenger. Om vi feiler i starten, må vi f.eks. kunne se forbedringer utover i sesongen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...