Gå til innhold

Louis van Gaal | Sacked


Latias

  

112 stemmer

  1. 1. Bør LVG sparkes?

    • Spark nå.
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir ligagull.
      0
    • Evaluer til sommeren. Spark om det ikke blir topp 4.
    • Han ba om tre år, la han få tre år.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Perfekt og perfekt. Han kunne spille indreløper i Real Madrid fordi de spiller med Xabi og Modric. Xabi ren defensiv og Modric med støttende rolle.

 

Med de spillerne vi har nå kunne vi ikke hatt en treer bestående av Di Maria på midten. Han kunne spilt i fremste treer.

Lenke til kommentar

Det eneste som gir mening er jo at LVG trenger litt tid med tropper før han vet hva som kan brukes og hva som må selges. Det er forståelig også, han har jo bare vært i klubben i knapt en måned.

 

Det betyr, dessverre, ikke at jeg ikke blir litt negativ med tanke på topp 4. Det kommer til å bli tøft i år. Har som sagt tidligere belaget meg på noen omstillings år etter SAF, men jeg trodde ikke at vi skulle miste topp 4 plassering :)

Lenke til kommentar

Perfekt og perfekt. Han kunne spille indreløper i Real Madrid fordi de spiller med Xabi og Modric. Xabi ren defensiv og Modric med støttende rolle.

 

Med de spillerne vi har nå kunne vi ikke hatt en treer bestående av Di Maria på midten. Han kunne spilt i fremste treer.

 

Sent svar, men ble jo litt aktuelt igjen i dag da Ancelotti sa at Di Maria både har sagt nei til ny avtale og bedt om å få dra.

 

Han er perfekt i den grad at han kan spille indreløper, og han kan spille kant. Uansett hva slag spillere dere ellers har i 4-3-3 så kan han spille i som indreløper og som kantspiller. Men i en 5-3-2 formasjon med en 10er så er det egentlig bare som 10er han kan spille (var knallgod der i noen kamper i Madrid faktisk). Men der har dere allerede en haug av med spillere, så antar det ikke er aktuelt. Å kjøpe han som vingback er både helt sinnsykt latterlig fordi han ikke er det og han er alt for god/dyr til å spille der, men også fordi dere har kjøpt Shaw.

 

Ellers så synes jeg også han fint kunne passer inn rent taktisk på midtbanen deres i 4-3-3. Jeg er litt usikker på hvem dere skal spille med, men hvis dere hadde spilt den formasjonen så antar jeg at Ander Herrera er 100% sikker, og han hadde tatt "Modric-rollen", men Carrick hadde tatt "Alonso-rollen" og Di Maria i sin egen rolle. Kvalitetsmessig ikke like god, men spillertypene er ganske like.

 

Khedira er btw en boks til boks spiller som har god nok fysikk og fart til å ta en god defensiv jobb. Han er ikke noe anker som rydder opp, men han gjør en mer veldig solid defensiv jobb. I tillegg gir han jo god luftstyrke.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Enig i alt du sier, men jeg tror at vi trenger enda en midtbanespiller før vi kan bruke Di Maria på midten i en 4-3-3. Carrick er god når han er i form, men har begynt å dra på seg en del skader de siste sesongene. Vi har ingen backup for Carrick. Fletcher er ikke god nok. Vi trenger en mer defensiv orientert spiller på midten først :)

Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at draktavtalen er god (for United). Så god at Adidas-aksjen gikk ned etter at avtalen ble kjent. Flere analytikere mener de betalt for mye i forhold til hva den er verdt.

 

Jeg tipper det var en avtale som var påbegynt lenge før pilene pekte nedover. Det blir som sagt spennende å se hvor lett det blir å tegne slike avtaler nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...