Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Ser at galaxy s6 ikke er tilgjengelig for kjøp på nett på elkjøp sine nettsider, men står de har dem på butikk. Noen som vet om dette betyr at man ikke får den til tilbudspris lengere? Er over en times kjøretur til nærmeste butikk og kjipt å ta "i blinde"..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Ser at galaxy s6 ikke er tilgjengelig for kjøp på nett på elkjøp sine nettsider, men står de har dem på butikk. Noen som vet om dette betyr at man ikke får den til tilbudspris lengere? Er over en times kjøretur til nærmeste butikk og kjipt å ta "i blinde"..

 

Dette er en av grunnen til at jeg sjelden benytter meg av slike tilbud. Kun i butikk, og den ligger en time unna. Kjedelig å bruke tid og drivstoff på å komme til en butikk som altfor ofte er utsolgt for annonsevarene.

 

Elkjøp er en av de verste i klassen der.

Lenke til kommentar

 

Ser at galaxy s6 ikke er tilgjengelig for kjøp på nett på elkjøp sine nettsider, men står de har dem på butikk. Noen som vet om dette betyr at man ikke får den til tilbudspris lengere? Er over en times kjøretur til nærmeste butikk og kjipt å ta "i blinde"..

 

Dette er en av grunnen til at jeg sjelden benytter meg av slike tilbud. Kun i butikk, og den ligger en time unna. Kjedelig å bruke tid og drivstoff på å komme til en butikk som altfor ofte er utsolgt for annonsevarene.

 

Elkjøp er en av de verste i klassen der.

 

 

Med en hyggelig tone og en vennlig kar på andre siden av telefonrøret kan du jo bare reservere hvis de har den på lager.

Lenke til kommentar

Synd det ikke er 2GB RAM/16GB ROM utgaven av moto g, da hadde det vært et knallkjøp. Nå er det bare "greit nok". Spesielt 1Gb RAM er litt lite, den har jo plass for SD kort for å øke lagringsplassen.

 

Helt enig! Den modellen ser ikke ut til å være særlig utbredt hos norske (nett)butikker...

Lenke til kommentar

 

Noen gode tilbud på S6 Edge noe sted? Skal nok ha 2stk i morgen...

 

http://teleoutlet.no/produkt/samsung/samsung-galaxy-s6-edge/samsung-sm-g925-s6-edge-128gb-demobrukt-o2c

 

Demobrukt, men har alltid fremstått som ny når jeg har handlet der iallefall.

 

Kjøper nok ikke en demo/brukt AMOLED-telefon. Jeg så et skrekkeksempel som hadde stått i litt over et år på Spaceworld Soundgaarden. 

 

Hadde IKKE kjøpt en Samsung brukt hvis den har stått utstilt. De har amoled skjerm og som oftest får de innbrenning på skjema da de står på hele tiden

Helt enig, innbrenning er veldig ukult på såpass dyre enheter.

 

Har ikke Edge generelt dekningsproblemer da? 

Dekning er ikke et problem for min del, befinner meg vel så og si bare på steder med god dekning. Skjerm og andre spesifikasjoner på denne telefonen gjør opp for dette. Det skal uansett bli jævlig deilig å slippe Windows Phone som for både jeg og forlovede er den verste mobilopplevelsen vi har hatt.

Endret av Enquad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...