Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Absolutt en bra pris. Selv har jeg nok telefoner, men for en som er ute etter noe bra til en rimelig penge, blir det knapt bedre enn dette. Kanskje Nexus 5x til samme pris.

 

 

Utenom raske oppdateringer til android og ren androidopplevelse, så syns jeg ikke nexus 5x er noe bedre. G4 er bedre på det meste.

 

Håper cdon hoster opp noe annet spennende på fredag, har ikke bruk for noe nytt egentlig, men hadde jo vært morro likevel :p

Endret av OC-Freak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, mye telefon for pengene, stor skjerm og fingeravtrykksleser. Kameraet er helt på linje med andre telefoner til samme pris - og andre telefoner i samme prisklasse har lavere ytelse/byggekvalitet osv.

 

Tror jeg skal bestille en selv, bare for å teste den, men venter til i kveld, i tilfelle det dukker opp flere interessante tilbud i dag. Da jeg er en fan av mye telefon for pengene konseptet - ikke så blodfan av "betal 4k mer bare for skrytefaktor :P". Har fra før moto x play, som har samme ytelse og skjermstørrelse, men med bedre kamera og batteritid.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Ulempen med honor 5x vs z3+ er kameraet - og for de som trenger det - spillytelsen samt intern lagringsplass. Jeg mener ytelsen og kameraet kan forsvare snaut 700,- mer i pris, men man går glipp av fingeravtrykksleser og metallskall.

Har da lest mye negativt om Z3+ den har blant annet varmeproblemer blir fryktelig varm mange har også opplevd at skjermen sprekker uten grunn. Grei forklaring her 

 

Erfaringer https://prisguiden.no/produkt/sony-xperia-z3-230351#anchor-reviews

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...