Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vet du om prisen i morgen?

Ved å bla i kundeavisen som gjelder fra i morgen: http://kundeavis.lefdal.com/LefdalDM/kundeavis_partall/?scid=INT_LINK_EDMPA

 

Det er mange apper som ikke finnes, eller ikke finnes i offisiell versjon, eller ikke finnes i brukbar versjon uansett, for WP, så for meg er WP ikke aktuell. Har hatt flere WP-telefoner, helt fra 7.0 til 8.1, og er skuffet over app-utvalget, som ikke er særlig mye bedre nå enn det var for 3 år siden. Sier kanskje mest om OSets utbredelse. Synd, for WP er raskt, intuitivt og stabilt.

Endret av zanta
Lenke til kommentar

Expert har jo personalpris på hele sortimentet nå. Er nok lite/ingenting å hente på topmodellene, men noen av de mindre modellene er ofte litt å hente på. Tilbehøret er også veldig gode priser på nå

http://expertvenn.no/

Husk at du må melde deg på nyhetsbrev (aka spam)

 

Edit: Jeg er visst veldig treg..  :closedeyes:

 

Prisene på mobiltelefoner er ekstremt presset nå, er omtrent ingenting hvor man kan få mer enn 200 kr i avslag. 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Er dette en bra telefon for barn? Vil denne holde i noen år med tanke på prosessor og enkle spill?

Eller unngå for all pris og kjøpe G3 til tross for prisen?

 

Det er noe av det bedre du får til under 2000 kr. Når den i tillegg er satt ned til 1111 ,- da er det et veldig godt kjøp!

Lenke til kommentar

 

 

Er dette en bra telefon for barn? Vil denne holde i noen år med tanke på prosessor og enkle spill?

Eller unngå for all pris og kjøpe G3 til tross for prisen?

 

Det er noe av det bedre du får til under 2000 kr. Når den i tillegg er satt ned til 1111 ,- da er det et veldig godt kjøp!

 

 

Jeg klarer ikke å finne hvor mye lagringsplass den kommer med. Er det bare jeg som er dårlig til å lete, eller har de ikke inkludert det i annonsen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...