Gå til innhold

Den store tilbudstråden - mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Moto x play (hvit) kr 1990 med rabattkode hos cdon

 

Edit: kr 1999 i kassen hos cdon

 

Test her

 

Bumper denne. EKSTREMT mye mobil for pengene. Tilbudet varer til 21.3

 

Hatt min siden slutten av august når den ble lansert. Med mindre du spiller svært tunge spill eller er avhengig av gyroskop (F.eks til google cardboard) så er det ikke mye å klage på.

 

*Vannavstøtende

*Større batteri enn gjennomsnittet.

*Føles rask i menyer og programmer generelt - etter den blir oppdatert til android 6.

*Kamera i toppklasse.

*Stor og god skjerm.

*Plass til minnekort.

 

Prisen er nesten like god som smågodt til 2.90,- ;)

Så jeg ser ikke helt vitsen med å betale mye mer bare for å ha et eple, sony eller samsung logo på telefonen min......

Lenke til kommentar

Talkmore har lanseringstilbud på Samsung Galaxy S7.

Ikke noe å rope hurra for akkurat.

Dyrt.

Men, til grensen svindel, blir det når man ser Talkmore`s tilbud på fjorårets S6...

Har påtalt dette overfor firmaet som selger for Talkmore og de sier bare at "sånn er prisen".

Talkmore selv vil ikke svare i det hele tatt, når jeg mailer og spør.

Lenke til kommentar

 

Moto x play (hvit) kr 1990 med rabattkode hos cdon

 

Edit: kr 1999 i kassen hos cdon

 

Test her

 

Bumper denne. EKSTREMT mye mobil for pengene. Tilbudet varer til 21.3

 

Hatt min siden slutten av august når den ble lansert. Med mindre du spiller svært tunge spill eller er avhengig av gyroskop (F.eks til google cardboard) så er det ikke mye å klage på.

 

*Vannavstøtende

*Større batteri enn gjennomsnittet.

*Føles rask i menyer og programmer generelt - etter den blir oppdatert til android 6.

*Kamera i toppklasse.

*Stor og god skjerm.

*Plass til minnekort.

 

Prisen er nesten like god som smågodt til 2.90,- ;)

Så jeg ser ikke helt vitsen med å betale mye mer bare for å ha et eple, sony eller samsung logo på telefonen min......

 

 

Enig!

 

Har brukt denne i noen dager nå, og må si at dette var en positiv overraskelse (kom fra en LG G3). Nesten "ren" android og er raskere enn G3 på alt (spiller dog ikke noe på mobil, så hvordan play'en presterer på slikt aner jeg ikke). Veldig lyssterk skjerm som funker utendørs.

 

Hadde egentlig planer om å skaffe meg en mate 8, men dette har jeg nå avlyst på ubestemt tid.

 

1999,- for denne er et KUPP :)

 

Edit: Telefonen støtter hurtiglading - men Motorola sin "turbo charger" fulgte ikke med i pakken.. Kjøpte meg derfor en aukey hurtiglader og som er godkjent av Qualcomm.

Endret av poffer
Lenke til kommentar

 

 

Moto x play (hvit) kr 1990 med rabattkode hos cdon

 

Edit: kr 1999 i kassen hos cdon

 

Test her

 

Bumper denne. EKSTREMT mye mobil for pengene. Tilbudet varer til 21.3

 

Hatt min siden slutten av august når den ble lansert. Med mindre du spiller svært tunge spill eller er avhengig av gyroskop (F.eks til google cardboard) så er det ikke mye å klage på.

 

*Vannavstøtende

*Større batteri enn gjennomsnittet.

*Føles rask i menyer og programmer generelt - etter den blir oppdatert til android 6.

*Kamera i toppklasse.

*Stor og god skjerm.

*Plass til minnekort.

 

Prisen er nesten like god som smågodt til 2.90,- ;)

Så jeg ser ikke helt vitsen med å betale mye mer bare for å ha et eple, sony eller samsung logo på telefonen min......

 

 

Enig!

 

Har brukt denne i noen dager nå, og må si at dette var en positiv overraskelse (kom fra en LG G3). Nesten "ren" android og er raskere enn G3 på alt (spiller dog ikke noe på mobil, så hvordan play'en presterer på slikt aner jeg ikke). Veldig lyssterk skjerm som funker utendørs.

 

Hadde egentlig planer om å skaffe meg en mate 8, men dette har jeg nå avlyst på ubestemt tid.

 

1999,- for denne er et KUPP :)

 

Edit: Telefonen støtter hurtiglading - men Motorola sin "turbo charger" fulgte ikke med i pakken.. Kjøpte meg derfor en aukey hurtiglader og som er godkjent av Qualcomm.

 

 

Ja litt dumt at de ikke har lagt ved en lader som støtter quickcharge - når telefonen støtter det. Men de sparer vel noen kroner på det.

 

Bruker vel ca 5 timer for å lade telefonen fullt med medfølgende 1A lader.

 

Ja den oppleves som raskere enn alle andre telefoner jeg har hatt, spesielt etter oppdatering til android 6. Dette er nok mye takket være ren android - minimalt med ekstratull som drar ned ytelsen.

Lenke til kommentar

Bruker vel ca 5 timer for å lade telefonen fullt med medfølgende 1A lader.

 

OT - men

Mottok hurtigladeren i dag (aukey pa-u28) - og har testet den ut:

 

Plugget den inn når jeg hadde 13% strøm igjen. Etter 30 min 47% > 45min 60% > 60min 72% >1t 15m 85% > 1t 30m 95% > usikker når den var full-ladet pga manglende "varsling" om dette.

 

Men under 2 timer fra 13% til full-ladet. Hurtigladeren fungerer meget bra :)

Endret av poffer
Lenke til kommentar

Talkmore har lanseringstilbud på Samsung Galaxy S7.

Ikke noe å rope hurra for akkurat.

Dyrt.

Men, til grensen svindel, blir det når man ser Talkmore`s tilbud på fjorårets S6...

Har påtalt dette overfor firmaet som selger for Talkmore og de sier bare at "sånn er prisen".

Talkmore selv vil ikke svare i det hele tatt, når jeg mailer og spør.

 

Hvorfor mailer du firma og klager på prisen? De har da ingen krav om å gi deg gode tilbud, eller matche andre butikker.

Det er jo bare å gjøre som alle andre gjør om det er for dyrt, nemlig kjøp et annet sted.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Talkmore har lanseringstilbud på Samsung Galaxy S7.

Ikke noe å rope hurra for akkurat.

Dyrt.

Men, til grensen svindel, blir det når man ser Talkmore`s tilbud på fjorårets S6...

Har påtalt dette overfor firmaet som selger for Talkmore og de sier bare at "sånn er prisen".

Talkmore selv vil ikke svare i det hele tatt, når jeg mailer og spør.

 

Hvorfor mailer du firma og klager på prisen? De har da ingen krav om å gi deg gode tilbud, eller matche andre butikker.

Det er jo bare å gjøre som alle andre gjør om det er for dyrt, nemlig kjøp et annet sted.

 

 

Enig, det lønner seg så å si aldri å kjøpe telefoner hos abonnement tilbyderene uansett.

 

Billigste abonnement som dekker dine behov + billigste pris på mobil via prisjakt er oftest langt billigere enn mobil på avbetaling og binding via abonnemnet.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

 

 

Talkmore har lanseringstilbud på Samsung Galaxy S7.

Ikke noe å rope hurra for akkurat.

Dyrt.

Men, til grensen svindel, blir det når man ser Talkmore`s tilbud på fjorårets S6...

Har påtalt dette overfor firmaet som selger for Talkmore og de sier bare at "sånn er prisen".

Talkmore selv vil ikke svare i det hele tatt, når jeg mailer og spør.

Hvorfor mailer du firma og klager på prisen? De har da ingen krav om å gi deg gode tilbud, eller matche andre butikker.

Det er jo bare å gjøre som alle andre gjør om det er for dyrt, nemlig kjøp et annet sted.

Enig, det lønner seg så å si aldri å kjøpe telefoner hos abonnement tilbyderene uansett.

 

Billigste abonnement som dekker dine behov + billigste pris på mobil via prisjakt er oftest langt billigere enn mobil på avbetaling og binding via abonnemnet.

Det der stemmer vel stort sett kun for de som har et forbruk som er veldig lavt. :/

 

Edit: Varierer vel noe, men langt billigere tror jeg ikke det blir.

Endret av Klatt3n
Lenke til kommentar

 

 

 

Talkmore har lanseringstilbud på Samsung Galaxy S7.

Ikke noe å rope hurra for akkurat.

Dyrt.

Men, til grensen svindel, blir det når man ser Talkmore`s tilbud på fjorårets S6...

Har påtalt dette overfor firmaet som selger for Talkmore og de sier bare at "sånn er prisen".

Talkmore selv vil ikke svare i det hele tatt, når jeg mailer og spør.

Hvorfor mailer du firma og klager på prisen? De har da ingen krav om å gi deg gode tilbud, eller matche andre butikker.

Det er jo bare å gjøre som alle andre gjør om det er for dyrt, nemlig kjøp et annet sted.

Enig, det lønner seg så å si aldri å kjøpe telefoner hos abonnement tilbyderene uansett.

 

Billigste abonnement som dekker dine behov + billigste pris på mobil via prisjakt er oftest langt billigere enn mobil på avbetaling og binding via abonnemnet.

Det der stemmer vel stort sett kun for de som har et forbruk som er veldig lavt. :/

 

Edit: Varierer vel noe, men langt billigere tror jeg ikke det blir.

 

 

Abonnement med 1Gb data koster 100,- 3Gb koster 200,- 5Gb 250,- 10Gb 300,- 20Gb 400,- hos rimeligste tilbyder. De gangene jeg har sjekket har subsidiert telefon via abonnement alltid gitt en høyere totalpris enn å kjøpe tlf fra rimeligste butikk. Muligens ganske likt på de abonnementene med mye data, men da er forskjellene minimale og man er bundet til 12mnd og kan risikere økte abonnementsvgifter i løpet av bindingsperioden.

Lenke til kommentar

Var faktisk ikke klar over at bl.a Hello og Telio var så billig som de faktisk er, så det OC-Freak sier stemmer vel dersom du bare ønsker å komme fra det billigst mulig.

Greit man er oppmerksom på priser til utlandet og spesialnummer og annet, disse er ikke alltid like fordelaktige.

Lenke til kommentar

 

Var faktisk ikke klar over at bl.a Hello og Telio var så billig som de faktisk er, så det OC-Freak sier stemmer vel dersom du bare ønsker å komme fra det billigst mulig.

Greit man er oppmerksom på priser til utlandet og spesialnummer og annet, disse er ikke alltid like fordelaktige.

 

 

Det er korrekt, de billigste aktørene har ofte de høyeste utlandsprisene, eller høye priser om man overskrider forbruk osv. Dette må man selv vurdere - f.eks om man er mye i utlandet bør man absolutt sjekke det.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...