Gå til innhold

ny konsoll fra nintendo 'fusion'


bjornhelge

Anbefalte innlegg

etter at nintendo var i fritt fall sist uke etter wii-u fiaskoen. ser det ut som nintendo tar tak i problemet og har noe nytt å komme med... en ny konsol med navnet 'fusion' den kan spille ds og wii-u spill på samme maskin. ikke nokk med det menn den er også nextgen, og kan konkurrere med ps4/xbone hardware specs messig.

 

les her...

http://www.nintendonews.com/2014/01/nintendo-fusion-could-be-nintendos-next-gen-hardware-name/

 

 

Wii-2-Mockup-143-660x350.jpg

Endret av bjornhelge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er sant, som jeg tviler på, så gratulerer Nintendo. Tidenes etterpåklokskap.

Jeg håper ikke det sitter noen med slike meninger på hovedkontoret til Nintendo. Ganske enkelt fordi Nintendo sin konsoll har hardware nok i massevis til å spille sine egne spill i Full-HD, og likevel er du ikke fornøyd. Nintendo sitt fokus bør nå være å få flere spill, ikke flere konsoller. Om Nintendo hadde lansert denne konsollen i år, eller i 2015, hadde dem ikke vært klok i det hele tatt. De hadde direkte gitt alle som kjøpte WiiU et stort spark i ræva.

 

 

Wii U was released on these dates: November 18, 2012,

http://en.wikipedia.org/wiki/Wii_U

 

Å komme med en ny stuekonsoll nå hadde vært merkelig!

Som jeg nevnte over hadde det ikke bare vært merkelig, men ville vært å gi oss som kjøpte wiiU et spark i ræva.

 

 

etter at nintendo var i fritt fall sist uke etter wii-u fiaskoen. ser det ut som nintendo tar tak i problemet og har noe nytt å komme med... en ny konsol med navnet 'fusion' den kan spille ds og wii-u spill på samme maskin. ikke nokk med det menn den er også nextgen, og kan konkurrere med ps4/xbone hardware specs messig.

 

les her...

http://www.nintendonews.com/2014/01/nintendo-fusion-could-be-nintendos-next-gen-hardware-name/

 

 

Wii-2-Mockup-143-660x350.jpg

Ikke skriv teksten din som om dette her er noe som faktisk skjer.

Dette er bare rykter.

Nintendo har hatt fornuft i alle år, og ikke kommet med en konsoll som er dyr og bare satser HW. De lager sine egne spill, konsoller og nettverk, noe jeg synes de har 3 ganger så stor suksess med som konkurrentene. HW er ikke det viktigste ved en konsoll, men spillene som kommer til den.

Til dere som klager på Nintendo sin hardware: Dere er Sony/Microsoft fanboys, så vær så snill å hold dere utenfor diskusjoner om Nintendo når dere uansett ikke kjøper konsollene deres.

 

Just so you know, WiiU har solgt dårlig pga for lite spillutvalg. Ikke for dårlig Hardware.

Endret av NinjaChrister
  • Liker 5
Lenke til kommentar

neineinei... nintendo selger dårlig med spill pga nettopp at de har for dårlig hardware. men så klart blir denne nyheten servert som "rykter". sånn at de som har kjøpt wii-u ikke vil føle seg tråkket på. men når det kommer til tingens tilstand så holder nintendo på med å lage en ny konsoll, det er uten tvil en sannhet. selv om nintendo er et gammelt leketøy selskap, så er de interessert i å tjene penger , og wii-u'en er et stort problem angående dette. det ligger i kortene at nintendo vill droppe wii-u'en raskt og ny hardware som kan konkurrere med nextgen ps4/xbone vill komme snart. hvis man tror noe annet så er man ganske naiv.

Endret av bjornhelge
Lenke til kommentar

Nintendo er nok i gang med å laga ein ny konsoll, men om det blir akkuratt denne tvile eg på.
Nokon ting som seiar meg at dette er fake er

"SDHC "Holographic Enhanced" Card Slot"

Og at det er Coaxial input (antenne-kabel/input).

Generelt så er hardwaren ganske kraftig, kraftigare enn Xbox One/PS4, i følge fleire kommentarar.

Lenke til kommentar

Hvor kraftig CPU er vil være vanskelig å beregne siden dersom den eksisterer så er den under utvikling.

Skjermkortet er MYE kraftigere enn hva man vil finne i Xbone og PS4 da det ser ut til å være bygget på samme kjerne som AMDs toppkort til PC.

 

DDR4 er heller ikke lansert og vil nok først kun komme til servere og entusiast hovedkort osv, som socket 2011. OG DDR3 sammen? what?

 

DS-saken har kapasativ skjerm og gorillaglass. Det hadde vært flott om det hadde vært tilfelle men jeg finner det tvilsomt.

 

 

Kodenavnene høres litt rare ut også. Dette vil uansett trekke en del mer strøm enn hva som er vanlig for konsoller og vil nok koste mer enn hva PS3 gjorde når den kom ut. Jeg er rimilig sikker på at dette er bullshit og fabrikert.

Lenke til kommentar

neineinei... nintendo selger dårlig med spill pga nettopp at de har for dårlig hardware. men så klart blir denne nyheten servert som "rykter". sånn at de som har kjøpt wii-u ikke vil føle seg tråkket på. men når det kommer til tingens tilstand så holder nintendo på med å lage en ny konsoll, det er uten tvil en sannhet. selv om nintendo er et gammelt leketøy selskap, så er de interessert i å tjene penger , og wii-u'en er et stort problem angående dette. det ligger i kortene at nintendo vill droppe wii-u'en raskt og ny hardware som kan konkurrere med nextgen ps4/xbone vill komme snart. hvis man tror noe annet så er man ganske naiv.

1. Du vet ikke hva du prater om. Er heller ingen sammenheng i det du skriver.

2. Nintendo selger ikke dårlig pga Hardware(dersom det stemte, hvorfor solgte Nintendo Wii over dobbelt så mange enheter som både Ps3 og Xbox360???)

3. Nintendo har solgt dårlig pga dårlig spillutvalg

4. Nintendo har sikkert en del tanker rundt deres neste konsoll, men at denne er begynt å produseres nå er bare tull

5. Det har vært ekstremt mange såkalte folk fra "spillbransjen" og kritisert wiiU, men det er også de samme som kritiserte Wii, 3ds osv. Der ser du jo hvor "gode" de var på å spå de konsollenes fremtid

6. Når Smash Bros, Zelda og Mario Kart 8 kommer, blir det fart i salgstallene.

7. Vær så snill og ikke kommenter ut ifra rykter eller "kanskje" hendelser.

Endret av NinjaChrister
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det står så mykje svada og synsing her, at eg kunne ikkje la vere å kommentere.

neineinei... nintendo selger dårlig med spill pga nettopp at de har for dårlig hardware.


Kor i all verden har du det frå? Som sagt ovanfor, Nintendo Wii solgte meir enn både Xbox 360 og PS3. Etter Nintendo 64 har dei ikkje hatt cutting-edge hardware, men det ser ikkje ut til å ha vore noko problem mtp salgstala deira i seinare år. GameCube solgte veldig dårlig, men Wii kom ikkje før 5 år etter lanseringsdatoen.

men så klart blir denne nyheten servert som "rykter". sånn at de som har kjøpt wii-u ikke vil føle seg tråkket på.


I artikkelen du linker til, står det at dei, som er eit nyheitsmagasin, har fått eit anonymt tips om at det skjer noko på fronten der. Og at dei før har vore presise med å spå kva som har blitt lansert. Det gjer at det blir langt, langt frå fakta.

men når det kommer til tingens tilstand så holder nintendo på med å lage en ny konsoll, det er uten tvil en sannhet.

Igjen, GameCube solgte dårlig, neste konsoll fra Nintendo kom ikkje før 5 år seinare.

selv om nintendo er et gammelt leketøy selskap, så er de interessert i å tjene penger , og wii-u'en er et stort problem angående dette.

Viss det vart som det står i artikkelen, at dei skulle lage en konsoll som skulle erstatte både WiiU og 3DS, ville det vore eit latterlig sjakktrekk om dei ville tene pengar. Å ha to forskjellige system, med spel som er eksklusive, vil sannsynligvis kassere inn meir pengar, då folk må kjøpe begge systema for å få tilgong til dei.

det ligger i kortene at nintendo vill droppe wii-u'en raskt og ny hardware som kan konkurrere med nextgen ps4/xbone vill komme snart. hvis man tror noe annet så er man ganske naiv.

 

Nintendo har ikkje eingong lansert "signaturspela" sine til konsollen endå. Det er fryktelig mange (meg sjølv inkludert), som venter på at dei typiske Nintendo-spela skal kome. Før det blir det iallfall ikkje konsollkjøp på meg.

 

Norsken din hjelper for øvrig ikkje noko på påstandane dine. Lukter trolling lang veg.

Endret av medlem-156941
  • Liker 4
Lenke til kommentar

etter at nintendo var i fritt fall sist uke etter wii-u fiaskoen. ser det ut som nintendo tar tak i problemet og har noe nytt å komme med... en ny konsol med navnet 'fusion' den kan spille ds og wii-u spill på samme maskin. ikke nokk med det menn den er også nextgen, og kan konkurrere med ps4/xbone hardware specs messig.

 

les her...

http://www.nintendonews.com/2014/01/nintendo-fusion-could-be-nintendos-next-gen-hardware-name/

 

 

Wii-2-Mockup-143-660x350.jpg

Er det lov å spørre hvor gammel du er? :)

Lenke til kommentar

At de skulle annonsert en ny konsoll nå hadde vært omtrent de dummeste de kunne gjøre. De fleste som har kjøpt en Wii U ville blitt forbannet. Og at folk og spillutgivere plutselig skulle strømme til Nintendo igjen pga. en kraftigere konsoll er i beste fall naivt.

 

Jeg tror heller ikke det er praktisk mulig for Nintendo å lansere enn ny konsoll før tidligst 2016.

Lenke til kommentar

At de skulle annonsert en ny konsoll nå hadde vært omtrent de dummeste de kunne gjøre. De fleste som har kjøpt en Wii U ville blitt forbannet. Og at folk og spillutgivere plutselig skulle strømme til Nintendo igjen pga. en kraftigere konsoll er i beste fall naivt.

 

Jeg tror heller ikke det er praktisk mulig for Nintendo å lansere enn ny konsoll før tidligst 2016.

 

This. Selv om konsollen skulle begynne å nærme seg ferdig så tar det lang tid å utvikle software.

 

Bare se på hvor lenge vi visste om titler til PS4 og Xbone

Lenke til kommentar

Ryktene her er bullshit. I beste fall kan noen av tingene være basert på maskinvare som er på vei til neste generasjon om en del år.

 

Nintendo sitt problem beviste de med Wii at ikke er problemet. Problemet til Nintendo er pr og image. Wii u kommer til å selge noen konsoller til når de lanserer Super Smash Bros og Mario Kart for Wii u, men ingen av de blir en virkelig konsollselger da det er den trofaste fansen som venter på dette. Wii u kommer til å selge minst denne generasjonen.

 

Ifølge meg så er feilene Nintendo har gjort:

 

Ved lansering manglet de en Wii sports (Nintendoland er langt fra noen Wii sports).

Mainstream tror at Wii u er det samme som Wii.

Resten av mainstream tror Wii u er en bærbar konsoll ala DS grunnet fokuset på gamepaden.

Dårlig spillutvalg fra Nintendo.

Utrolig dårlig tredjepartsstøtte (EA slutter å lage spill, og selv om de er fanden selv så er f.eks Fifa og Madden store serier, og sist EA droppet en konsoll het den Dreamcast og det er nå historie).

I tillegg mine 2 mer personlige som er at OSet er utrolig dårlig og har verdens mest irriterende lyd samt at Wii u store er banalt dårlig da spill der er som regel 100 kroner dyrere enn en fysisk kopi.

 

Ikke tro at jeg personlig er noen anti Nintendo mann, har både Super nintendo, N64, Wii, Wii u, DS, 3DS og gameboy color og har hatt Gamecube og NES. Koser meg med Super Mario 3d world mens jeg venter på Mario Kart.

Lenke til kommentar

Er sykt mange som gamer på konsoll, men skjønner hva du mener, hater selv FPS på konsoll, men det betyr ikke at det er lite folk som gamer FPS spill på konsoll... FPS på konsoll har vokst sykt de siste årene, og tror du virkelig at BF4 ikke lages til WiiU pga det er få som gamer FPS på konsoll? Hvorfor er den på PS3/4 og Xbox 360/One?

 

Konklusjonen er lett, drit hardware.

Lenke til kommentar

Er sykt mange som gamer på konsoll, men skjønner hva du mener, hater selv FPS på konsoll, men det betyr ikke at det er lite folk som gamer FPS spill på konsoll... FPS på konsoll har vokst sykt de siste årene, og tror du virkelig at BF4 ikke lages til WiiU pga det er få som gamer FPS på konsoll? Hvorfor er den på PS3/4 og Xbox 360/One?

 

Konklusjonen er lett, drit hardware.

 

Feil. Battlefield finnes ikke på Wii U fordi EA ikke utgir spill til konsollen.

Lenke til kommentar

Er sykt mange som gamer på konsoll, men skjønner hva du mener, hater selv FPS på konsoll, men det betyr ikke at det er lite folk som gamer FPS spill på konsoll... FPS på konsoll har vokst sykt de siste årene, og tror du virkelig at BF4 ikke lages til WiiU pga det er få som gamer FPS på konsoll? Hvorfor er den på PS3/4 og Xbox 360/One?

 

Konklusjonen er lett, drit hardware.

Når vi får spille Mario, Zelda osv i Full-HD så er det evig nok! Men du er vel av den PC typen som ikke klarer seg uten siste skrik av grafikkort, prossessor osv?

 

Folk er så blinde i disse dager, tror alt handler om hardware. Det er ikke hardwaren som gjelder, men kvaliteten på produktet man får, noe Nintendo har scoret best på for min del i mange år. De trenger ikke siste skrik av hardware for å gjøre oss spillere fornøyd (med unntak av grafikkhorer som absolutt ikke klarer seg med "bare" Full-HD").

 

Battlefield 4 til wiiU? Hadde jeg aldri kjøpt uansett. Fult av stabilitetsproblemer + at jeg overhodet ikke(som dere nevnte over) spiller fps spill på konsoll.

 

Nintendo har såpass mange exclusive spill at det faktisk er et must for mange å ha ved siden av PC. Hvor mange grunner er det til å eie en Xbox eller en PS ved siden av en gamer PC? Veldig lite vits, klart at serier som Halo osv er populære, men de har rett og slett for få titler å tilby meg som har PC fra før. Sier ikke at ps og xbox er dårlig, tvert imot. Men all denne svadaen om hardware og skjit og lort er bare så frustrerende å lese, når de fleste som skriver slikt ikke vet hva ordentlig spillglede er, og kan forstå at det ikke er grafikk eller hardware som avgjør om spill er bra eller ikke. Twilight Princess til Wii så kjempebra ut til tross for hardwaren wii hadde, og nå får vi Full-HD. SKjønner ikke hva vi har å klage på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...