Gå til innhold

Dragon Age Inquisition - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

 

 

Ikke noe problem for meg. Jeg postet en link til en kanal på youtube hvor jeg legger ut løsninger. En eller to sider tilbake.

 

 

Jeg håper faktisk at jeg ikke er den eneste her som faktisk sliter litt med å fullføre noen av de Constellation greiene :p

Eller er det piece of cake for dere? ^^

Ser vanligvis tre-fire sekunder på figuren før jeg går i gang, har ikke feila hittil :p

Det var som jeg fryktet. Men jeg har da klart å fått til alle så langt men har tydeligvis brukt litt lengre tid enn dere ^^

Nå skal det sies at jeg er over gjennomsnittlig intelligent, rundt 140 IQ, så det er ikke nødvendigvis du som er dum eller treg på dette ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns ikke Astariums er altfor vanskelig nei, men jeg setter pris på at det er en form for hjernetrim i spillet.

Så langt er det én Astarium jeg ikke fikk til, men lette opp løsningen på nettet. Plagdes med den i over en time først, og hele tiden var det én ting jeg ikke fikk til å stemme. :p En annen kunne ha vært ille, men mest fordi det var to stjerner for mange. ;)

Lenke til kommentar

Hatt en dell uheldige bugs som har resulterte i at jeg har måttet laste siste loadfile. Har også vært flere av dette. Det aller værste var helt på slutten av spillet, da jeg skulle slå Corypheus. Midt i kampen ble han helt "stille" og lot seg ikke slå. Loaded tilbake og fant ut at det egentlig skulle vært en scene der.

 

Spiller på PS4. Bugsa jeg har vært borti er nok dessverre litt mer enn hva jeg forventet.

Lenke til kommentar

Kan helt ærlig ikke huske at jeg har opplevd noen bugs hittils, annet enn en dragefight som bugga og jeg stompa den uten å ta damage.. Det er den dragen som er i crestwood, level 13 lightning tror jeg.

 

En annen ting: Jeg leste litt om KE før jeg starta å spille, og alle mente det var så OP osv, så jeg bestemte meg for å ikke spille det fordi jeg ikke ville leke meg gjennom altfor lett. Er nå lvl 15 og har specca KE på vivienne, og nå er spillet altfor lett.. AI er jo ikke akkurat dritbra, så tenkte at det ikke kom til å gjøre for stor forskjell, men den gang ei. Må respecce igjen gitt.

Lenke til kommentar

Spiller spillet på PC. Har spilt ca. 60 timer.

 

Har kun opplevd en bug. Den var ganske fæl dog.

Alexius-fighten i Redcliffecastle

Dialogen hang seg på slutten av fighten. Måtte re-loade flere ganger før jeg kom videre. Måtte vel drepe han 4-5 ganger før det gikk.

 

Bortsett fra det har spillet gått knirkefritt. Har heller ikke opplevd krasj o.l.

Lenke til kommentar

En ting som har slått meg i det siste: Er det noen som bruker hester osv? Jeg fikk en hest ganske tidlig, tok et kort løp og har ikke rørt den siden. Har spilt ca 35 timer så langt og leter Hawke.

 

Btw bra det vant stort på en eller annen meningsløs prisutdeling. Det lover bra for veien videre, med mulig expansion osv, og ikke minst Dragon Age 4 og Mass Effect 4. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...